Τα φθηνότερα diesel αυτοκίνητα στην Ελλάδα

Τα φθηνότερα diesel της ελληνικής αγοράς Citroen C3

Με οικονομικά μοτέρ πετρελαίου κάτω από το καπό τους, αυτά είναι τα πιο προσιτά diesel μοντέλα της ελληνικής αγοράς.

Οι κινητήρες πετρελαίου αποτελούν ακόμη λύση, ειδικά για εκείνους που διανύουν πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο και θέλουν να περιορίσουν σε μεγάλο βαθμό το κόστος κίνησης. Το κέρδος για τον ενδιαφερόμενο μεγαλώνει όταν το μοντέλο που φέρει diesel κινητήρα κάτω από το καπό του «συνοδεύεται» και από μία τιμή που θεωρείται ελκυστική ακόμη και για εκείνους που κινούνται για αγορά νέου μοντέλο με αυστηρούς οικονομικούς περιορισμούς. Τα μοντέλα με κινητήρα πετρελαίου που ακολουθούν είναι σε θέση να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών: από την άνετη καθημερινή κίνηση στην πόλη, έως τους έξτρα χώρους που μπορεί να χρειάζεται μια πολυμελής οικογένεια, με την προσιτή τιμή να βρίσκεται επίσης ανάμεσα στα δυνατά τους χαρτιά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Fiat Tipo Sedan 1.3 MTJ 95 PS

FIAT Tipo 2

Τιμή: Από 15.450 ευρώ

Στοχεύοντας στην αυξημένη πρακτικότητα και ευρυχωρία η τετράθυρη έκδοση του Tipo είναι ένα value for money μικρομεσαίο που δεν μπορούν να αγνοήσουν όσοι κινούνται για αγορά καινούριου μοντέλου με περιορισμένο μπάτζετ.

Καλή ποιότητα κατασκευής και επαρκείς χώροι είναι εκείνα που χαρακτηρίζουν την καμπίνα του Tipo, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει έως και πέντε επιβαίνοντες, με άνεση και σε μεγαλύτερες διαδρομές. Το σύγχρονης σχεδίασης ταμπλό παρουσιάζει προσεγμένη εργονομία, ενώ το μεγάλο πορτμπαγκάζ των 520 λίτρων καλύπτει με άνεση τις ανάγκες μιας οικογένειας.

Το Tipo είναι διαθέσιμο με δύο diesel κινητήρες με τον μικρότερο 4κύλινδρο πετρελαίου να έχει χωρητικότητα 1.248 κ.εκ. και απόδοση που ανέρχεται στους 95 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και τα 200 Nm στις 1.500 σ.α.λ. Με αυτό το μοτέρ, το 4θυρο Tipo επιτυγχάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,8 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τη Fiat και η τελική του φτάνει στα 184 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η κατανάλωση στον συνδυασμένο κύκλο είναι 4,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 φτάνουν στα 110 γρ./χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Fiat Tipo Sedan Interior

Το sedan Tipo παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον, για την τιμή του, επίπεδο εξοπλισμού από τη βασική κιόλας έκδοση. Μεταξύ άλλων, στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες και το air condition, ηχοσύστημα με bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι.

Αναφορικά με τον εξοπλισμό ασφάλειας, εκτός από ESP, ASR και σύστημα συγκράτησης σε εκκίνηση στην ανηφόρα, βλέπουμε επίσης cruise control με περιοριστή ταχύτητας, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, σύστημα υποστήριξης διατήρησης λωρίδας και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.

Citroen C-Elysse 1.5 BlueHDi 100 PS

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τιμή: Από 15.560 ευρώ

Έχουν περάσει μερικά χρόνια από τότε που η Citroen ανανέωσε το μικρό της sedan και οι μικρές επεμβάσεις στην σχεδίαση και τον εξοπλισμό το έκαναν να δείχνει πιο upmarket. Αποτελεί δίδυμο αδερφάκι του Peugeot 301 και σε σχέση με αυτό ακολουθεί μια ελαφρώς πιο ήπια αισθητική προσέγγιση, με τους τρεις όγκους να είναι αρμονικά δεμένοι μεταξύ τους.

Το εσωτερικό έχει καλούς χώρους για τέσσερις ενήλικους και τα σκληρά πλαστικά που το αποτελούν δείχνουν ότι θα αντέξουν στο χρόνο. Η εργονομία δεν πρόκειται να προβληματίσει κανέναν, όπως και το πορτμπαγκάζ που «έρχεται» για να δώσει λύσεις 506 λίτρα της χωρητικότητας του.

Ο εξοπλισμός είναι καλός από τη στάνταρ έκδοση, με τα χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας να είναι επαρκή, χωρίς να παρουσιάζονται σημαντικές ελλείψεις συνολικά. Μεταξύ των στοιχείων συγκαταλέγεται το air condition, τα εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα αλλά και το radio CD, με bluetooth και MP3 και τέσσερα ηχεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Citroen C-Elysee διατίθεται σε μία μόνο έκδοση κινητήρα, με τον ροπάτο 4κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDi που αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι ικανοποιητικές για τον χαρακτήρα του μοντέλου των Γάλλων, ενώ διακρίνεται φυσικά και για την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Citroen C3 1.5 BlueHDi 100 PS

Τιμή: Από 16.250 ευρώ

Η σχετικά πρόσφατη ανανέωση του Citroen C3 έδωσε στο μικρό γαλλικό μοντέλο τον απαραίτητο αέρα στα πανιά του για να συνεχίσει στην επιτυχημένη εμπορική του πορεία, η οποία ξεκίνησε το 2016 και μέχρι σήμερα μετρά περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις.

Με μήκος σχεδόν στα τέσσερα, το C3 έχει τις διαστάσεις που απαιτούνται για απροβλημάτιστη κίνηση εντός των ορίων της πόλης. Οι διαστάσεις είναι επαρκέστατες και για τη δημιουργία μιας αξιοπρεπέστατης σε χώρους καμπίνα που θα φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες, με τον χώρο αποσκευών να βρίσκεται στα πολύ ικανοποιητικά 300 λίτρα. Παράλληλα, στα πρότυπα και των μεγαλύτερων μοντέλων της γκάμας της Citroen, το εσωτερικό του C3 χαρακτηρίζεται από καλή ποιότητα κατασκευής και ξεχωριστό design.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτω από το καπό του C3 βλέπουμε έναν από τους πλέον οικονομικούς diesel κινητήρες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή διαθέσιμοι ανεξαρτήτως κατηγορίας. Μιλάμε φυσικά για τον BlueHDi των 1,5 λίτρων, στην έκδοση των 100 ίππων, όπου η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει στα χορταστικά 250 Nm στις μόλις 1.750 σ.α.λ.

Στο δρόμο το C3 δίνει προτεραιότητα στην άνεση με την ανάρτηση να απορροφά με εξαιρετικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς να θυσιάζεται η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες κίνησης στον αυτοκινητόδρομο. Σε αυτές τις συνθήκες το γαλλικό μικρό δεν πτοείται και καλύπτει εύκολα αποστάσεις εκμεταλλευόμενο και τη μεγάλη αυτονομία του.

Στο αστικό περιβάλλον, τα πλούσια ελέη της ροπής δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό του C3 να αλλάζει ταχύτητες στο εύχρηστο κιβώτιο των πέντε σχέσεων λίγο πάνω από το… ρελαντί. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες να βρίσκεται πολύ κοντά στα 4,3 λίτρα/100 χλμ. που ανακοινώνει η γαλλική εταιρία κατά το πρότυπο WLTP, ενώ καλές είναι και οι επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 10,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 188 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Peugeot 301 1.5 BlueHDi 100 PS

Τιμή: Από 16.400 ευρώ

Η πιο οικονομική πρόταση της Peugeot στα μικρομεσαία οικογενειακά είναι το 301 που ανανεώθηκε πριν μερικά χρόνια. Πρόκειται για ένα αυθύπαρκτο μοντέλο που προσφέρεται αποκλειστικά με 4θυρο αμάξωμα. Σχεδιαστικά, το sedan της γαλλικής εταιρίας ακολουθεί ένα συμβατικό μοτίβο τριών όγκων και το μήκος του φτάνει στα 4,45 μέτρα. Οι ικανές διαστάσεις θα βολέψουν μια οικογένεια και ο χώρος αποσκευών των 506 λίτρων θα αφήνει περιθώρια για οικογενειακή μουρμούρα.

Παρόμοια σχεδιαστική αντίληψη ακολουθείται και στο εσωτερικό, με απλές εύπεπτες γραμμές και υψηλά επίπεδα εργονομίας. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό είναι σκληρά, με το μοντάρισμά τους να είναι προσεγμένο και στιβαρό. Στον στάνταρ εξοπλισμό άνεσης περιλαμβάνεται το air condition και το ράδιο-CD με MP3, όπως και τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Peugeot 301 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με μία επιλογή κινητήρα, η οποία είναι ιδιαίτερα ταιριαστή στον χαρακτήρα του. Πρόκειται για τον γνωστό 4κύλινδρο 1.5 BlueHDi που αποδίδει 100 ίππους και 250 Nm, συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν, χαρίζοντας τράβηγμα ακόμα και με φουλ φορτίο, ενώ η κατανάλωση καυσίμου διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Με το βάρος να περιορίζεται στα 1.165 κιλά (μαζί με τον οδηγό) τα 0-100 χλμ./ώρα είναι μια διαδικασία που ολοκληρώνεται, σύμφωνα με τη γαλλική εταιρία σε 11,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα 184 χλμ./ώρα.

Dacia Lodgy 1.5 Blue dCi 95 PS

Τιμή: Από 16.680 ευρώ

Το Lodgy έρχεται να δώσει τη λύση σε εκείνους που ψάχνουν νέο αυτοκίνητο έχοντας ως πρώτο κριτήριο την ευρυχωρία «σε οικονομική συσκευασία», με μεγάλο άσο στο μανίκι του τη στάνταρ επταθέσια διαμόρφωση της καμπίνας του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με μήκος που φτάνει στα 4.498 χλστ., το μικρομεσαίο MPV των Ρουμάνων αποτελεί ιδανική λύση για πολυμελείς οικογένειες. Η τρίτη σειρά αναδιπλώνεται πλήρως και έτσι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ εκτοξεύεται από τα στάνταρ 207 στα σπηλαιώδη 1.861 λίτρα. Αν οι ανάγκες σας για μεταφορά μεγάλων αντικειμένων δεν καλύπτονται από το νούμερο, τότε αναδιπλώστε και τη δεύτερη σειρά καθισμάτων για να φτάσετε τον προσφερόμενο αποθηκευτικό χώρο στα 2.617 λίτρα.

Η βασική έκδοση του Lodgy κινείται από τον γνωστό Blue dCi κινητήρα πετρελαίου του ομίλου Renault. Σε αυτή την εκδοχή του αποδίδει 95 ίππους και 220 Nm ροπής στις 3.750 και 1.750 σ.α.λ. αντίστοιχα και συνεργάζεται με κιβώτιο έξι σχέσεων. Οι επιδόσεις που προσφέρει αντιστοιχούν σε 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα και τελική της τάξης των 172 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κατανάλωση στον μικτό κύκλο του WLTP φτάνει στα 4,9-5,4 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 129-143 γρ./χλμ.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, η βασική έκδοση Life περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού με το ABS να συμπληρώνεται από EBV και AFU με το σύστημα ESC και το traction control να είναι επίσης παρόντα.

Renault Clio 1.5 Blue dCi 100 PS

Τα μικρά diesel που καίνε με το σταγονόμετρο Renault Clio

Τιμή: Από 16.990 ευρώ

To Clio δεν συγκαταλέγεται άδικα στα best seller μοντέλα της γαλλικής εταιρίας επί ευρωπαϊκού εδάφους καθώς όλες οι γενιές του έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού και στη χώρα μας.

Το μικρό μοντέλο της γαλλικής εταιρίας χαρακτηρίζεται από σχεδίαση που ακροβατεί επιτυχημένα μεταξύ φινέτσας και δυναμισμού με τις γραμμές του να έχουν φίλους στις μικρότερες αλλά και πιο μεγάλες ηλικίες, με τη Renault να δίνει παράλληλα μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε αντίστοιχο τέμπο ακολουθεί και το εσωτερικό με τα ποιοτικά πλαστικά και τις προσεγμένες γραμμές στη σχεδίαση του ταμπλό να συμπληρώνονται από την κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Σε γενικές γραμμές η εργονομία είναι προσεγμένη με το multimedia σύστημα να δίνει παράλληλα πρόσβαση και στις ρυθμίσεις για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού με εύκολο και κατανοητό τρόπο.

Στην καμπίνα του Clio τέσσερις ενήλικες θα βρουν τους απαραίτητους χώρους για να νιώσουν άνετα εντός και εκτός των τειχών της πόλης με το μεγάλο πορτμπαγκάζ των 391 λίτρων να φροντίζει δεόντως για την μεταφορά των αποσκευών τους.

Το Clio φέρει τον Blue dCi κινητήρα πετρελαίου των 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 260 Nm ροπής στις 1.750-2.500 σ.α.λ. με το κιβώτιο να είναι μηχανικό έξι σχέσεων. Κατά το πρότυπο WLTP η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,1-4,6 λίτρα, ενώ οι καλές επιδόσεις βρίσκονται στα πλαίσια της κατηγορίας με τα 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνονται σε 11,4 δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει στα 188 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ