Ποιες μάρκες είναι οι πρώτες σε πωλήσεις στην Ευρώπη;

car sales new

Το πρώτο τρίμηνο του 2022 οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη σημειώνουν πτώση λόγω των προβλημάτων στην παραγωγή. Ποιες είναι όμως οι μάρκες που κερδίζουν την προτίμηση των ευρωπαίων;

Σε μια αυτοκίνηση που αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα, λόγω των ελλείψεων εξαρτημάτων στην παραγωγή που έχει επιφέρει ο κορωνοϊός και η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη παρουσιάζουν το πρώτο τρίμηνο του έτους πτώση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Με βάση τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώθηκαν, στις 26 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μαζί επιπλέον με την Ισλανδία, τη Νορβηγία, την Ελβετία και τη Μεγάλη Βρετανία, έχουν ταξινομηθεί 3.080.688 καινούργια αυτοκίνητο το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022, σημειώνοντας μείωση κατά 10,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H μεγαλύτερη αγορά της ηπείρου μας παραμένει η Γερμανία με 625.954 αυτοκίνητα και πτώση 4,6% σε σχέση με το 2022, ενώ ακολουθούν η Μεγάλη Βρετανία με 417.560 πωλήσεις (-1,9%) και η Γαλλία με 365.360 αυτοκίνητα (-17,3%).

VW Golf

Στην Ελλάδα, το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς θυμίζουμε ότι έχουν ταξινομηθεί 28.690 καινούργια αυτοκίνητα, σημειώνοντας μικρή πτώση 4,3% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.

Στις μάρκες, η Volkswagen με 266.883 πωλήσεις διατηρεί για ακόμη μια χρονιά τα ηνία των πωλήσεων στην Ευρώπη, ακολουθούμενη από την Toyota με 186.128 ταξινομήσεις. Πρώτη premium εταιρεία στο τρίμηνο κατατάσσεται η Mercedes με 157.014 αυτοκίνητα.

Το Top 10 των εταιρειών στην Ευρώπη*

  1. Volkswagen: 266.883 πωλήσεις
  2. Toyota: 186.128 πωλήσεις
  3. Peugeot: 163.096 πωλήσεις
  4. Mercedes: 157.014 πωλήσεις
  5. BMW: 156.824 πωλήσεις
  6. Audi: 150.329 πωλήσεις
  7. Kia: 145.222 πωλήσεις
  8. Renault: 137.916 πωλήσεις
  9. Ford: 132.538 πωλήσεις
  10. Skoda: 130.663 πωλήσεις

*Α’ Τρίμηνο 2022

Toyota Yaris Cross
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραπάνω κατάταξη είναι αρκετά ευμετάβλητη και μέσα στη χρονιά αναμένεται να δούμε αρκετές ανακατατάξεις ανάλογα με τη διαθεσιμότητα που έχει κάθε κατασκευαστής και την παραγωγή, όπως αυτή ορίζεται από την έλλειψη ή μη κυρίως των περίφημων ημιαγωγών (microchips).

Σημειώστε επίσης ότι στις πωλήσεις που ανακοινώνει ο ACEA (Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων) δεν περιλαμβάνεται η αμερικάνικη Tesla που πάντως δεν έχει υψηλό νούμερο πωλήσεων στην Ευρώπη (το πρώτο τρίμηνο του έτους πωλήθηκαν 310.000 νέα Tesla σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων 20.000 περίπου στην Ευρώπη).

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ