Ποια μάρκα είναι η νέα ανερχόμενη δύναμη στην Ευρώπη -Η εντυπωσιακή της επίδοση το 2023

MG αυτοκίνητα success story 2023 πωλήσεις

Μόλις μία αυτοκινητοβιομηχανία έχει καταφέρει να κερδίσει τους οδηγούς σε όλο τον κόσμο και να είναι μια από τις ανερχόμενες δυνάμεις στην ήπειρό μας.

Έχει γίνει πολύς λόγος για τις δυνατότητες των κινεζικών αυτοκινήτων στη Δύση. Οι ανταγωνιστικές τιμές και η βελτίωση της ποιότητας είναι τα καλύτερα όπλα για να κερδίσουν ένα αξιοπρεπές μερίδιο αγοράς εκτός Κίνας. Πολλοί υποστηρίζουν ότι αυτό αποτελεί απειλή για τους παραδοσιακούς κατασκευαστές στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Ωστόσο οι αναλυτές είναι συγκρατημένοι σχετικά με την κινεζική «απόβαση» σε ΕΕ και ΗΠΑ.

Ο ασιατικός γίγαντας εξελίχθηκε γρήγορα σε έναν ισχυρό εξαγωγέα αυτοκινήτων χάρη στην τεράστια παραγωγική του ικανότητα, τους σχετικά χαμηλούς μισθούς και το γεγονός ότι έχει μάθει πολλά από τους δυτικούς κατασκευαστές για τουλάχιστον 20 χρόνια. Σήμερα, η αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας μπορεί εύκολα να γίνει ο νούμερο ένα εξαγωγέας στον κόσμο, μπροστά από την Ιαπωνία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, τα περισσότερα από τα εξαγόμενα αυτοκίνητα παράγονται από κατασκευαστές με έδρα στη Δύση!

Οι Tesla, BMW, Volvo, Smart, Polestar, Dacia, Buick, Chevrolet, Lincoln και Lotus είναι μεταξύ των εμπορικών σημάτων που κατασκευάζουν αυτοκίνητα στην Κίνα και εξάγονται σε αγορές όπως η Ευρώπη και οι ΗΠΑ. Ακόμα κι αν πρόκειται για αυτοκίνητα κατασκευασμένα στην Κίνα, κάποιοι δεν τα θεωρούν κινέζικα αυτοκίνητα.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν αυτοκίνητα που παράγονται από κατασκευαστές με έδρα την Κίνα. Προορίζονται κυρίως για την εγχώρια ζήτηση, δεδομένου ότι μιλάμε για αγορά γύρω στα 25 με 28 εκατομμύρια μονάδες ετησίως. Άλλες μονάδες εξάγονται ως κινέζικα αυτοκίνητα, ξεκινώντας από τον σχεδιασμό μέχρι την ανάπτυξη και την τελική παραγωγή. Πρόκειται για μάρκες όπως Changan, BYD, MG, Chery, Haval, NIO, Xpeng, JAC, Hongqi, Dongfeng, Wuling και πολλές άλλες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχεδόν εξειδικευμένες μάρκες στην Ευρώπη

Η σημερινή πραγματικότητα δείχνει ότι αυτή η ομάδα «καθαρών» κινεζικών εμπορικών σημάτων απέχει πολύ από το να είναι σημαντικός παίκτης στην ευρωπαϊκή αγορά, για να μην αναφέρουμε ότι είναι εντελώς απούσα στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της JATO, οι κινεζικές μάρκες αντιπροσωπεύουν μόλις το 2% των συνολικών ταξινομήσεων νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, έως τον Απρίλιο του 2023.

Αυτό ισοδυναμεί με 85.900 μονάδες που καταχωρήθηκαν μεταξύ Ιανουαρίου και Απριλίου. Από ποσοστιαία άποψη, είναι μια εντυπωσιακή αύξηση 102% από την ίδια περίοδο το 2022. Ωστόσο, παρά την αύξηση της προσφοράς και τις σχετικά ανταγωνιστικές τιμές, οι ευρωπαίοι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι απρόθυμοι για αυτές τις νέες μάρκες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μάρκα που κάνει τη διαφορά

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο των αποτελεσμάτων στην Ευρώπη για τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους είναι το ισχυρό βάρος της MG. Οι πληροφορίες αποκαλύπτουν ότι αυτή η μάρκα αντιπροσώπευε λίγο περισσότερο από τα δύο τρίτα του όγκου των κινεζικών εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων, ή 59.200 μονάδες. Η MG αναρριχείται με ταχείς ρυθμούς, ειδικά στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων, χάρη σε πολύ ανταγωνιστικά προϊόντα όπως το τελευταίο MG 4, το οποίο μπήκε στο top 10 της Ευρώπης για ηλεκτρικά οχήματα τον Απρίλιο.

Η MG βασίζει την ταχεία ανάπτυξή της όχι μόνο στα φθηνά αυτοκίνητα, αλλά και στο παιχνίδι του δυτικού χαρτιού μέσω μιας μάρκας που εξακολουθεί να αναγνωρίζεται ως βρετανική! Η τρέχουσα επανάληψη της MG σχεδιάζει και κατασκευάζει όλα τα αυτοκίνητά της στην Κίνα, αλλά τοποθετείται ως μια μάρκα αυτοκινήτου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτός είναι πιθανώς ο λόγος που κατάφερε να βρει καλύτερη βάση σε αγορές όπως η Ευρώπη από άλλες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ