Peugeot 408: Γιατί το γαλλικό μοντέλο αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία του

Peugeot 408 Hybrid 225 1

Εντυπωσιακή σχεδίαση, προηγμένες τεχνολογίες και μια ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων είναι τα «βέλη» στη φαρέτρα του νέου Peugeot 408 που το κάνουν να ξεχωρίζει στην μικρομεσαία κατηγορία.

Κινούμενο στην αιχμή των εξελίξεων το νέο Peugeot 408 δημιουργεί την δική του τάση στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover με ένα fastback αμάξωμα που χαρακτηρίζεται από το περιορισμένο ύψος, αλλά με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που προκαλεί τα βλέμματα, ενώ φέρει την σχεδιαστική σφραγίδα της γαλλικής εταιρείας.

Θέλοντας να αλλάξει τα δεδομένα στην κατηγορία του, το νέο Peugeot 408 βασίζεται στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα EMP2 V3 των Γάλλων η οποία μπορεί να υποστηρίξει εκδόσεις με συμβατικούς θερμικούς κινητήρες, με plug-in υβριδικά αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στο κοινό να επιλέξει ακριβώς αυτό που επιθυμεί για τις ανάγκες του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot 408 2

Σχεδιαστική υπεροχή με την υπογραφή της Peugeot

Αναμφίβολα οι γραμμές του αμαξώματος που συνδυάζουν με ιδιαίτερα αρμονικό τρόπο χαρακτηριστικά από τον κόσμο των SUV και των 5θυρων κουπέ μοντέλων είναι και εκείνες που κάνουν το fastback crossover της γαλλικής εταιρείας να ξεχωρίζει από το πλήθος. Σε αυτό συνεισφέρουν και οι διαστάσεις με το μήκος να φτάνει στα 4,69 μέτρα, με το πλάτος και το ύψος να βρίσκεται στο 1,85 και 1,448 μ. αντίστοιχα. Παράλληλα το μεταξόνιο των 2,79 μέτρων εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα ευρυχωρίας στο εσωτερικό για τους επιβαίνοντες και τις αποσκευές τους.

Οι επιρροές από τον κόσμο των SUV έρχονται από τη σχετικά μεγάλη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος που φτάνει στα 189 χλστ. με το 408 να φέρει παράλληλα σκουρόχρωμα προστατευτικά τόσο στους θόλους όσο και περιμετρικά του αμαξώματος.

Μοναδικό design και ευρυχωρία

Η προσοχή στη λεπτομέρεια, οι έντονες ακμές και η εικόνα που δεν θυμίζει τίποτα άλλο προχωρά και στην εντυπωσιακή καμπίνα του νέου 408, η οποία πηγαίνει τη φιλοσοφία i-Cockpit της Peugeot ένα βήμα παραπέρα. Η Peugeot έδωσε όλη της την προσοχή στο εσωτερικό του 408 χρησιμοποιώντας μαλακά πλαστικά κορυφαίας ποιότητας και υφάσματα με την συναρμογή να βρίσκεται σε αντίστοιχα κορυφαία επίπεδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot 408 3

Η άνεση, που αποτελεί άλλωστε και ένα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της Peugeot, ενισχύεται το εσωτερικό του νέου 408 και από την ευρυχωρία που απολαμβάνουν αυτοί που βρίσκονται στο πίσω κάθισμα με το μεταξόνιο να φτάνει στα 2.790 χλστ. και να προσφέρει χώρο για τα γόνατα που φτάνει στα 188 χλστ.

Στο ίδιο μήκος κύματος ευρυχωρίας και άνεσης κινείται και ο χώρος αποσκευών, ο οποίος ξεκινά για τη συμβατική έκδοση από τα 536 λίτρα και μπορεί να φτάσει έως και τα 1.611 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων.

Με προηγμένα κινητήρα σύνολα

Το νέο Peugeot 408 εξοπλίζεται με συστήματα κίνησης τελευταίας γενιάς, που πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 6.4 και διακρίνονται για την υψηλή τους απόδοση την οποία και συνδυάζουν με χαμηλές εκπομπές ρύπων, ακόμη και με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot 408 4

Στη βάση της γκάμας του 408 βρίσκεται ο πολυβραβευμένος 3κύλινδρος PureTech του 1,2 λίτρου με την απόδσοή του να φτάνει για την περίσταση στους 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και τα 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Το μοτέρ συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και προσφέρει στο γαλλικό crossover 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα και τελική που φτάνει στα 210 χλμ./ώρα.

Ακολουθούν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του γαλλικού μοντέλου, οι οποίες προσφέρουν και τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά και έχουν ως βάσει τον 4κύλινδρο υπετροφοδοτούμενο Pure Tech κινητήρα βενζίνης με απόδοση στους 150 και 180 ίππους αντίστοιχα. Η εικόνα συμπληρώνεται από την παρουσία ηλεκτρικού κινητήρα 110 ίππων και 320 Nm ροπής και συστοιχίας μπαταριών ενεργειακής χωρητικότητας 12,4 kWh, η οποία χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 63 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot 408 5

Στην πρώτη έκδοση του PHEV συστήματος η συνδυαστική απόδοση του φτάνει στους 180 ίππους και τα 360 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 8,1 δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει στα 225 χλμ./ώρα. Η δεύτερη έκδοση είναι και η κορυφαία με την ισχύ να φτάνει στους 225 και να προσφέρει επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου αφού απαιτούνται μόλις 7,8 δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθεί η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα και την τελική να φτάνει στα 233 χλμ./ώρα.

Εκτός από τις επιδόσεις, ένα ακόμη σημείο που κάνει τα plug-in υβριδικά σύνολα να ξεχωρίζουν είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που προσφέρουν ειδικά στην καθημερινή μετακίνηση. Με την μπαταρία φορτισμένη η κατανάλωση περιορίζεται στα μόλις 1,1 και 1,2 λίτρα ανά 100 χλμ. για την έκδοση των 180 και 225 ίππων αντίστοιχα και με τις εκπομπές ρύπων στα 26 γρ./χλμ. και για τις δύο περιπτώσεις το 408 απολαμβάνει μοναδικά προνόμια, όπως είναι η μη καταβολή τελών κυκλοφορίας και η δωρεάν στάθμευση σε ελεγχόμενες ζώνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ