Peugeot 208: Με πλούσια γκάμα κινητήρων, κορυφαία ποιότητα και τιμή από 19.500 ευρώ

Το δημοφιλές «λιονταράκι» της Peugeot διακρίνεται για την πλήρη γκάμα κινητήρων, τον πλούσιο εξοπλισμό, την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και τη δυναμική του εμφάνιση.
Το 208 έχει συνηθίσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία του, ενώ πλέον η «συνταγή» της επιτυχίας του περιλαμβάνει μία από τις πιο πληθωρικές γκάμες κινητήριων συνόλων στην κατηγορία.
Σε αυτή περιλαμβάνονται εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης, υβριδικής τεχνολογίας και αμιγώς ηλεκτρικές, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το 208 ήταν το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας που απέκτησε ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
BUY NOW
Τη βάση της γκάμας καταλαμβάνει ο 1.2 Turbo των 100 ίππων που συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο σασμάν έξι σχέσεων, και ακολουθείται από τις δύο Hybrid εκδόσεις που αποδίδουν 110 ή 145 ίππους.

Οι εκδόσεις Hybrid φέρουν τον αναβαθμισμένο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Miller, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6).
Στα σωθικά του τελευταίου βρίσκουμε ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm που παίρνει ενέργεια από μία μπαταρία 0,9 kWh, και κινεί ηλεκτρικά σε ήπιες συνθήκες κίνησης το 208, μειώνοντας κατ’ επέκταση την κατανάλωση καυσίμου.

Παράλληλα, οι μηχανικοί της γαλλικής εταιρείας τοποθέτησαν καδένα χρονισμού για αυξημένη αξιοπιστία. Ακόμα, πληροί τις προδιαγραφές ρύπων 6.4 και διαθέτει σύστημα ανάκτησης της ενέργειας που φορτίζει γρήγορα την μπαταρία και μειώνει την φθορά στο σύστημα πέδησης.
Από την άλλη, το 208 διατίθεται και με δύο αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης και πλέον φιγουράρει ως το πιο αποδοτικό ηλεκτρικό της αγοράς (ADAC Ecotest 2024) με την μεγαλύτερη αυτονομία στην κατηγορία του. Το ένα διαθέτει ηλεκτρομοτέρ 136 ίππων και μπαταρία που εξασφαλίζει αυτονομία 363 χλμ., ενώ το ισχυρότερο αποδίδει 156 ίππους και και πακέτο μπαταριών που χαρίζει αυτονομία άνω των 430 χλμ. (433 χλμ.).

Ανοίγοντας τη στιβαρή πόρτα του 208, ο οδηγός αντικρίζει μία οδηγοκεντρικής σχεδίασης καμπίνα που αποπνέει ποιότητα που απαντάται στον ανταγωνισμό. Το ταμπλό διαθέτει κεντρική κονσόλα με κλίση προς το οδηγό που ευνοεί την εργονομία και την λήψη πληροφορίας, ενώ όλα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι από το πάνω ράφι του Ομίλου Stellantis και παραπέμπουν σε μοντέλο μεγαλύτερης και ακριβότερης κατηγορία.
Ψηλά στην κεντρική κονσόλα συναντάμε τη νέα έγχρωμη οθόνη αφής με διαγώνιο 10 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων με την κορυφαία συνδεσιμότητα (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) και ακριβώς από κάτω βρίσκονται ορισμένα φυσικά πλήκτρα για τις βασικές λειτουργίες.

Ο οδηγός γίνεται κατευθείαν «μέρος» του νέου i-Cockpit και έχει στα χέρια του ένα μικρής διαμέτρου τιμόνι που διευκολύνει στην καθημερινότητα και εξασφαλίζει υψηλή οδηγική ευχαρίστηση. Πάνω από αυτό εντοπίζεται και ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων, 2D ή 3D, με τα ευχάριστα στο μάτι γραφικά και τα διαφορετικά μοτίβα χρήσης.
Οι χώροι είναι πολύ καλοί για αυτοκίνητο της κατηγορίας, με τέσσερις ενήλικους να βολεύονται εύκολα, ενώ είναι βέβαιο ότι δεν θα αφήσουν τίποτα πίσω χάρη στο μεγάλο πορτμπαγκάζ των 309 λίτρων.

Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, Style, Allure και GT, με τα χαρακτηριστικά άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας να είναι πλήρη. Η τιμή με την οποία εκκινεί η γκάμα του 208 έχει οριστεί στα 19.500 ευρώ (1.2 Turbo 100 PS), με την αντίστοιχη των υπεραποδοτικών εκδόσεων Hybrid να είναι 20.900 ευρώ.
Για περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες σχετικά με το Peugeot 208, μπορείτε να απευθυνθείτε στο επίσημο δίκτυο εμπόρων ή την επίσημη ιστοσελίδα της γαλλικής εταιρείας.