Πέντε φθηνά αυτοκίνητα που αξίζει να περιμένεις

Toyota Aygo X Prologue

Το μέλλον της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου διαγράφεται λαμπρό, καθώς μέσα στα επόμενα χρόνια πρόκειται να υποδεχθεί προτάσεις, οι οποίες όχι μόνον θα διαθέτουν εξαιρετικά προσιτή τιμή αλλά και ιδιαίτερα υψηλό value for money.

Σε αγορές με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ελληνικής, το υψηλό value for money ανέκαθεν αποτελούσε ένα προσόν ικανό να ορίσει την τύχη ενός αυτοκινήτου. Δεν είναι λίγα, λοιπόν, εκείνα τα παραδείγματα των αυτοκινήτων που διέπρεψαν στο παρελθόν, χωρίς να αποτελούν τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορίας τους

Τουναντίον έχουμε δει ουκ ολίγα τετράτροχα να τινάζουν τη μπάνκα στον αέρα, μόνο και μόνο επειδή προσέφεραν τη σωστή… αξία στη σωστή τιμή.

Μπορεί, λοιπόν, η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και η επικράτηση του ηλεκτροκίνητου είδους να έχει διαγράψει από το λεξιλόγιό μας τον όρο του φθηνού αυτοκινήτου, ωστόσο, στο μέλλον πρόκειται να δούμε στους ελληνικούς δρόμους αρκετές νέες προτάσεις οι οποίες θα φλερτάρουν και μάλιστα έντονα με τον όρο του προσιτού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

1. Fiat Panda

Fiat Panda

Αν υπάρχει μια αυτοκινητοβιομηχανία η οποία έχει συνδέσει το όνομά της με τα προσιτά μεν ικανότατα δε αυτοκίνητα πόλης τότε αυτή είναι η Fiat. Μολονότι τα τελευταία χρόνια οι Ιταλοί δεν διαθέτουν τον πλουραλισμό τον οποίο θα περίμενε να συναντήσει κανείς στην γκάμα ενός μαζικού κατασκευαστή, η ένταξη του στις τάξεις του ομίλου PSA και η δημιουργία του Stellantis Group, άλλαξε άρδην τα δεδομένα για τη Fiat. To πρώτο αυτοκίνητο της Fiat το οποίο πρόκειται να εξελιχθεί-παραχθεί υπό τη σκέπη του ομίλου Stellantis είναι η τέταρτη κατά σειρά γενιά του Panda.

H επιστροφή του δημοφιλέστατου city car στην πρώτη γραμμή της ευρωπαϊκής αγοράς αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στο 2022, αντικαθιστώντας τη μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του, η οποία μετρά ήδη 10 χρόνια στους δρόμους της γηραιάς ηπείρου. Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι σήμερα, το νέο Fiat Panda θα αυξήσεις τις εξωτερικές διαστάσεις τους, υιοθετώντας ταυτόχρονα ένα πιο περιπετειώδες προφίλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Fiat Panda

Παρά τη συγγένεια της Fiat με το PSA Group και με δεδομένη την απροθυμία των Γάλλων να επενδύσουν στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων, το νέο Panda θα διατηρήσει σχεδόν στο ακέραιο τα ιταλικά του γονίδια, αξιοποιώντας πλαίσιο και μηχανικά μέρη που φέρουν την υπογραφή της FCA

Αυτό σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα, ο 1.000άρης κινητήρας βενζίνης θα είναι εκείνους που θα αναλάβει να καλύψει όλο το εύρος της γκάμας του αυτοκινήτου, διαθέτοντας ατμοσφαιρικές και υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η χρήση της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, όχι όμως και η παρουσία αμιγώς ηλεκτροκίνητων διαμορφώσεων.

2. Citroen C3 Cross

Citroen C3 Cross
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την απάντηση στην επιτυχία που γνωρίζει τα τελευταία χρόνια η Dacia με τα Sanderο και Sandero Stepway ετοιμάζει η Citroen. To πρώτο δείγμα γραφής ενός μικρού crossover προορίζεται για τις αναπτυσσόμενες αγορές της Λατινικής Αμερικής και της Ινδίας, ωστόσο, διαθέτει όλα τα απαραίτητα… συστατικά για να σταδιοδρομήσει και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει τα 18 εκατοστά, είναι προφανές ότι έχουμε να κάνουμε με ένα κλασικό crossover, το οποίο μάλιστα έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί σε απαιτητικότερες συνθήκες.

Citroen C3 Cross

Αντιστοίχως, το μήκος των 3,98 μέτρων επιτρέπει στο χαμηλού κόστους Citroen C3 να διατηρεί τον αστικό προσανατολισμό του, την ίδια στιγμή που τα 315 λίτρα του χώρου αποσκευών φαντάζουν αρκετά ακόμα και για κάποιον που θα το επιλέξει για να υπηρετήσει τον ρόλο του οικογενειακού αυτοκινήτου.

Αν και για την ώρα δεν έχουν αποκαλυφθεί τα κινητήρια σύνολα με τα οποία η γαλλική πρόταση θα διατεθεί σε Ινδία και Λατινική Αμερική, είναι σχεδόν βέβαιο ότι τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο θα έχει ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης του 1,2 λίτρου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η διάθεση του γαλλικού crossover θα ξεκινήσει στην Ινδία το δεύτερο εξάμηνο του 2022 και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν η Βραζιλία και η Αργεντινή.

3. Toyota Aygo Χ

Toyota Aygo Χ

Την πορεία του στην ευρωπαϊκή αγορά πρόκειται να συνεχίσει στην ευρωπαϊκή αγορά και το μέχρι σήμερα γνωστό Toyota Aygo. Κρίνοντας, βέβαια, από την πρωτότυπη εκδοχή του αυτοκινήτου η οποία ανέλαβε να… προλογίσει την έκδοση παραγωγής, το νέο Toyota Aygo ελάχιστα θα θυμίζει τις δύο προηγούμενες γενιές του.

Σύμφωνα με όσα έχουμε δει μέχρι και σήμερα, λοιπόν, το νέο Aygo ακολουθεί μια πιο επιθετική σχεδιαστική λογική, η οποία μάλιστα ακολουθεί τα περιπετειώδη πρότυπα ενός μικρού αλλά ιδιαίτερα ελκυστικού crossover.

Άλλωστε η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται η ιαπωνική πρόταση προέρχεται από τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις Yaris και Yaris Cross -γνωστή με την κωδική ονομασία TNGA-B, οδηγώντας σε ουσιαστικές αναβαθμίσεις.

Toyota Aygo Χ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι διαστάσεις του αμαξώματος αλλά και η διάθεση της Toyota να διατηρήσει χαμηλά το κόστος παραγωγής και την τιμή του αυτοκινήτου, ενδεχομένως να στερήσει από το νέο Aygo την πρόσβαση στην υβριδική τεχνολογία, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι οι Ιάπωνες δεν πρόκειται να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό ώστε να εξασφαλίσουν στη νέα τους πρόταση την απαιτούμενη αποδοτικότητα.

Η έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου πρόκειται να αποκαλυφθεί μέσα στους επόμενους μήνες, γεγονός που σημαίνει ότι στις εκθέσεις τις ιαπωνικής φίρμας θα βρεθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2022.

4. Volkswagen ID. Life

Volkswagen ID. Life

Μετά την παταγώδη αποτυχία του Volkswagen I.D.3 να δικαιολογήσει τον τίτλο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου του λαού που πολλοί βιάστηκαν να του προσδώσουν, οι Γερμανοί δείχνουν έτοιμοι να αντεπιτεθούν, χαμηλώνοντας τον πήχη με ένα αστικών διαστάσεων και προδιαγραφών hatchback.

To Volkswagen ID.Life αποκαλύφθηκε στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου, αποτελώντας την πρωτότυπη εκδοχή ενός ηλεκτροκίνητου city car το οποίο θα μας συντροφεύσει τα αμέσως επόμενα χρόνια, αποτελώντας την πιο προσιτή πρόταση στην «πράσινη» γκάμα της γερμανικής φίρμας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην πρωτότυπη εκδοχή του, το ID. Life εφοδιάζεται με έναν ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 231 ίππων και 290 Nm ροπής, αποκτώντας την ικανότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα. Σε ό,τι αφορά στην αυτονομία, οι συσσωρευτές ιόντων-λιθίου τού επιτρέπουν να διανύει έως και 400 χιλιόμετρα με μία φόρτιση

Volkswagen ID. Life

Αυτό από αξίζει να γνωρίζετε, είναι ότι σε αντίθεση με ότι έχουμε δει μέχρι σήμερα από τις ηλεκτροκίνητες προτάσεις της, ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος στο μπροστινό τμήμα και η κίνηση μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς.

Αν και το χρονοδιάγραμμα της εξέλιξης/παραγωγής του ID. Life δεν δοθεί στο φως της δημοσιότητας, το μικρό ηλεκτροκίνητο Volkswagen δεν αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά πριν το 2023.

5. Dacia Spring

Dacia Spring
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To Volkswagen ID. Life φιλοδοξεί να αποτελέσει την πρώτη πραγματικά προσιτή ηλεκτροκίνητη πρόταση του γερμανικού ομίλου, ωστόσο, μέχρι να συμβεί αυτό, το Dacia Spring θα έχει αποκτήσει ένα σημαντικό προβάδισμα, όντας ήδη διαθέσιμο σε αρκετές αγορές της γηραιάς ηπείρου.

Με την τιμή του να μην υπερβαίνει τα 17.000 ευρώ και να περιορίζεται έως και τα 12.000 ευρώ αν συνυπολογίσει κανείς τις κρατικές επιδοτήσεις που προσφέρονται για την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος, το Dacia Spring αποτελεί, παρά τις ταπεινές προδιαγραφές τους, μια ιδιαίτερα δελεαστική πρόταση.

Dacia Spring

Το Dacia Spring εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 44 ίππων και με μπαταρίες ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 27,4 kWh.

Σύμφωνα με την Dacia, η αυτονομία του μικρού crossover των 3,8 μέτρων φτάνει τα 240 χιλιόμετρα, ωστόσο, στην περίπτωση που η χρήση του περιοριστεί μέσα στην πόλη, μπορεί να διανύσει περισσότερα από 300 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη χώρα μας, το Dacia Spring αναμένεται μέσα στο 2022, χωρίς να έχει γίνει γνωστή μέχρι σήμερα η τιμή του.

Έκτακτη επικαιρότητα: Τραυματίστηκε ανήλικος στον αγώνα καρτ της Πάτρας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ