Πέντε SUV βράχοι αξιοπιστίας με έως 5.000 ευρώ

Nissan X-Trail

Η κατηγορία των SUV δεν αποτελεί μια… ανακάλυψη των τελευταίων ετών. Ανατρέχοντας, λοιπόν, στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν της μπορεί κανείς να ανακαλύψει πραγματικά διαμάντια τα οποία δεν θα σας κοστίσουν περισσότερο από 5.000 ευρώ.

Τα SUV αποτελούν το συνηθέστερο τετράτροχο είδος των ημερών μας, συνδυάζοντας την πρακτικότητα ενός τυπικού MPV με την ελευθερία κινήσεων ενός αυτοκινήτου που έχει την ικανότητα να κινείται με την ίδια ευκολία και αποτελεσματικότητα εντός και εκτός δρόμου.

Ανατρέχοντας στο παρελθόν, συναντάς εκείνες τις προτάσεις που έγραψαν τα πρώτα κεφάλαια στην πολύκροτη ιστορία των SUVs και οι οποίες σήμερα συνιστούν αγοραστικές ευκαιρίες, καθώς χωρίς να υπερβεί κανείς το ψυχολογικό όριο των 5.000 ευρώ, μπορεί κανείς να αποκτήσει μια ικανή και πάνω απ’ όλα αξιόπιστη πρόταση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Toyota RAV4

Ο κόσμος των οχημάτων ελευθέρου χρόνου θα ήταν διαφορετικός αν το 1994 δεν είχε προχωρήσει στον… εκδημοκρατισμό της τετρακίνησης, παρουσιάζοντας το επαναστατικό για τα δεδομένα της εποχής RAV4.

Όχι τυχαία το Toyota RAV4 θεωρήθηκε ο ιδρυτής της κατηγορίας των σύγχρονων SUV, διαθέτοντας αυτοφερόμενο πλαίσιο, εκδόσεις με κίνηση στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς, καθώς και δύο τύπους αμαξώματος.

Στη χώρα μας, το RAV4 δεν άργησε να γνωρίσει την επιτυχία, με τη δεύτερη γενιά του να θεωρείται την πλέον διαδεδομένη κι εκείνη που στις ημέρες μας προσφέρεται σε τιμές που δεν ξεπερνούν τα 5.000 ευρώ.

Αν και στις περισσότερες των περιπτώσεων μιλάμε για τετρακίνητες εκδόσεις που εφοδιάζονται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,0 λίτρων και απόδοσης 150 ίππων, δεν λείπουν και οι δικίνητες διαμορφώσεις, για την κίνηση των οποίο φροντίζει ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,8 λίτρου.

Πέρα από το πολύπλευρο ταλέντο του ιαπωνικού SUV, το Toyota RAV4 έχει διακριθεί στο παρελθόν και για την αξιοπιστία του, γεγονός που δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την απόκτησή ακόμα και σήμερα, σχεδόν 20 χρόνια μετά την έναρξη της παραγωγής του.

Suzuki Grand Vitara

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To Suzuki Vitara προηγήθηκε του σαρωτικού κύματος των SUV, προτάσσοντας τις εκτεταμένες εκτός δρόμου δυνατότητές του ως το συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό που επέλεξε να κρατήσει αποστάσεις από το παράδειγμα των αυθεντικών offroaders.

Όπως και στην περίπτωση του Toyota RAV4, έτσι και το Suzuki Grand Vitara διατέθηκε στη χώρα μας σε δύο τύπους αμαξώματος και με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του 1,6 λίτρου να αποτελεί τη βασική επιλογή, αποδίδοντας 94 ίππους.

Η δίλιτρη έκδοση του ιαπωνικού SUV προσέφερε το απαραίτητο πλεόνασμα ισχύος, ωστόσο, για τους απαιτητικότερους υπήρχε και εξακύλινδρη διαμόρφωση με κινητήρα 2,5 λίτρων και απόδοση 144 ίππων.

Η δεύτερη γενιά του Suzuki Grand Vitara πέρασε στην παραγωγή το 1998 τερματίζοντας την πορεία του το 2005 όταν και παρέδωσε τη σκυτάλη στον διάδοχό του.

Daihatsu Terios

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Daihatsu Terios δημιούργησε τη δική του σχολή στην κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου. Οι συμπαγείς διαστάσεις τού επέτρεψαν να διατηρήσει τον προσιτό χαρακτήρα του και να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό, το οποίο εκτίμησε τον διττό προσανατολισμό του και το αξιόμαχο βιογραφικό του.

Το σύστημα τετρακίνησης, οι σχέσεις υποπολλαπλασιασμού σε συνδυασμό με τον κινητήρα του 1,3 λίτρου και τους επαρκείς χώρους για τέσσερις, δημιούργησε ένα «πακέτο» το οποίο στην εποχή του δεν είχε… αντίπαλο.

Η τιμή της πρώτης γενιάς του ιαπωνικού μοντέλου στη χώρα μας κυμαίνεται μεταξύ 3.000 και 4.000 ευρώ, αποτελώντας μία από τις δικές μας επιλογές στην κατηγορία των προσιτών τετρακίνητων της ελληνικής αγοράς.

Nissan X-Trail

Το X-Trail πήρε τη σκυτάλη από το Terrano, εξασφαλίζοντας στη Nissan ισχυρή εκπροσώπηση στην αναδυόμενη -εκείνη την εποχή- κατηγορία των SUVs.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To οικογενειακών διαστάσεων και προδιαγραφών όχημα ελευθέρου χρόνου δεν διαφοροποιήθηκε από το παράδειγμα των βασικών ανταγωνιστών του, επενδύοντας στην αξιοπιστία ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,0 λίτρων και στις εκτός δρόμου ικανότητες που μπορεί να προσφέρει η παρουσία ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης.

Στα χαρίσματα της πρώτης γενιάς του Nissan X-Trail προσθέστε το χαμηλό κόστος απόκτησής του σήμερα, καθώς και η ανθεκτική στο πέρασμα του χρόνου σχεδίαση του, η οποία μάλιστα διατηρήθηκε και στη επόμενη γενιά του αυτοκινήτου.

Subaru Forester

Θα αποτελούσε παράληψη αν από τη λίστα μας με τα προσιτά τετρακίνητα μοντέλα της αγοράς του μεταχειρισμένου έλλειπε μια πρόταση της Subaru. Όχι μια οποιαδήποτε πρόταση της Subaru αλλά το γνωστό σε όλους Forester.

Με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, γνωστό και ως Symmetrical All Wheel Drive, να αποτελεί τον κοινό παρονομαστή για όλες τις γενιές του, το ιαπωνικό all-arounder, είναι επί της ουσίας εκείνο το χαρακτηριστικό που κάνει τη συγκεκριμένη πρόταση μοναδική στο είδος της, χαρίζοντάς της την ικανότητα να κινείται με την αποτελεσματικότητα σε άσφαλτο και χώμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα ακόμα πλεονέκτημα του Subaru Forester αποτελεί οι αναλογίες του αμαξώματος και η πρακτικότητα με την οποία ντύνουν μια τετρακίνητη πρόταση, η οποία με τον σωστό τύπο ελαστικού μπορεί να σας ταξιδέψει παντού.

Οι τιμές του Subaru Forester στην ελληνική αγορά ξεκινούν σημαντικά κάτω από το ψυχολογικό όριο των 5.000 ευρώ, ωστόσο, εστιάζοντας στη δεύτερη και την τρίτη γενιά του αυτοκινήτου είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα εξαντλήσετε τον προϋπολογισμό σας.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ