Όταν η Volkswagen έπεσε στα... πόδια της Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia GTA

To αιώνιο φλερτ ανάμεσα στην Volkswagen και την Alfa Romeo και η άρνηση των Ιταλών να παραδώσουν τα κλειδιά της μιλανέζικης φίρμας στον γερμανικό όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών.

Βρισκόμαστε στο 2011, σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά το ξέσπασμα της Παγκόσμιας Οικονομικής Κρίσης, τα απόνερα της οποίας είχαν αφήσει τα σημάδια τους σε κάθε έκφανση της ανθρώπινης δραστηριότητας.

Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη, καθώς η δραματική πτώση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στις σημαντικότερες αγορές αποδείχθηκε αρκετή ώστε να σωριάσει στο έδαφος πραγματικούς γίγαντες του κλάδου, όπως η GM.

Στη γηραιά ήπειρο, ο μεγάλος ασθενής που ονομάζεται Fiat Group βλέπει το μερίδιο του στην ευρωπαϊκή αγορά να συρρικνώνεται και οι εύκολες λύσεις που θα μπορούσε ο Sergio Marchione από τα αραχνιασμένα συρτάρια των Fiat, Alfa Romeo και Lancia να στερεύουν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια δημόσια δήλωση του Ferdinand Piech, προέδρου της Volkswagen στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Παρίσι το φθινόπωρο του 2011 αρκεί για να φουντώσει και πάλι τα σενάρια που θέλουν την Alfa Romeo να περνά σε γερμανικά χέρια.

Alfa Romeo 4C Spider

Ο Piech δηλώνει πως στα χέρια του ομίλου Volkswagen η μιλανέζικη φίρμα θα μπορούσε να.. πολλαπλασιάσει τη δυναμική, φτάνοντας σε πέντε χρόνια τις 500.000 πωλήσεις ετησίως.

Μάλιστα την ίδια περίοδο, o γερμανικός όμιλος προσφέρει χείρα βοηθείας στην αποστεωμένη Alfa Romeo, εξασφαλίζοντας πρόσβαση στον τετρακύλινδρο-boxer κινητήρα ο οποίος είχε εξελιχθεί για τις «βασικές» εκδόσεων των μοντέλων της Porsche.

Οι Ιταλοί θα αρνηθούν κάθε είδος συνεργασίας με τον γερμανικό όμιλο, δηλώνοντας όπου βρεθούν και όπου σταθούν ότι η Alfa Romeo δεν πωλείται και προαναγγέλλοντας την επιστροφή της ιταλικής φίρμας στα μεγάλα σαλόνια της Παγκόσμιας Αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βλέποντας πιο καθαρά το τι μπορεί να φέρει το μέλλον, ο Ferdinand Piech απαντά με τη δική του σειρά στην άρνηση των Ιταλών ότι η Volkswagen θα έχει κι άλλες ευκαιρίες ώστε να διεκδικήσει το ιερό δισκοπότηρο του Ιταλικού Βορά.

Alfa Romeo

Κατά δήλωσή τους, οι άνθρωποι της Alfa Romeo είχαν κλείσει την πόρτα στο πρόσωπο των Γερμανών, σφραγίζοντας και την παραμικρή χαραμάδα μέσα από την οποία θα μπορούσε να γεννηθεί η οποιαδήποτε ελπίδα στο μακρινό Wolfsburg.

Επτά χρόνια μετά, οι Γερμανοί βρίσκονται και πάλι στο κατώφλι της Alfa Romeo. Αυτή τη φορά δεν είναι ο Ferdinand Piech, ο οποίος αναλαμβάνει να πείσει τους ανθρώπους του ομίλου FCA να παραχωρήσουν, με το αζημίωτο, τα κλειδιά της μιλανέζικης φίρμας.

Απέναντι στον Herbert Diess, επικεφαλής της Volkswagen, στέκεται πλέον o Mike Manley, οι συζητήσεις ωστόσο ανάμεσα στους δύο ισχυρούς άνδρες καταλήγουν στο ίδιο αποτέλεσμα. Η Alfa Romeo θα διατηρηθεί στις τάξεις του FCA Group και ο Herber Diess θα γυρίσει στο Wolsfburg με άδεια χέρια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φτάνοντας στο σήμερα, οι ελπίδες για την αναβίωση του μιλανέζικου θρύλου βρίσκονται στα χέρια των Γάλλων, καθώς μετά τη συγχώνευση του FCA Group με το PSA Group, οι άνθρωπο της Peugeot-Citroen είναι εκείνοι που έχουν βγει μπροστά ώστε να τα διαμάντια του Ιταλικού Βορά να αποκτήσουν και πάλι τη χαμένη λάμψη τους.

Διαβάστε επίσης

300 αυτοκίνητα που δεν «πληρώνουν» τέλη κυκλοφορίας

BMW M4 Coupe: Οδηγούμε στην Ελλάδα το βαυαρικό υπερόπλο των 510 ίππων

Δοκιμάζουμε το Peugeot 2008 1.5 BlueHDi των 130 ίππων

Δείτε εδώ το carandmotor.gr, το πρώτο premium site αυτοκινήτου στην Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ