Opel Corsa: Το best-seller της ελληνικής αγοράς με πλήρη γκάμα κινητήρων

Opel Corsa best seller ελληνικό γκάμα κινητήρες

Το Opel Corsa είναι το μοντέλο που κατάφερε να ξεχωρίσει φέτος στις πωλήσεις τις ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου χάρη και στην ευρεία γκάμα εκδόσεών του.

Βασιζόμενο στον ολοκληρωμένο χαρακτήρα, την υψηλή ποιότητα κατασκευής, την ικανοποιητικότατη εκμετάλλευση χώρων και την μοντέρνα σχεδίασή του, το Opel Corsa κατάφερε επικράτησε εντός των συνόρων στον εμπορικό στίβο και απέδειξε στην πράξη ότι έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που το ανάγουν σε ένα από τα πλέον ολοκληρωμένα μοντέλα της μικρής κατηγορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Corsa κατάφερε επίσης να πείσει το κοινό έχοντας ως βέλη στη φαρέτρα του την υψηλή ποιότητα κύλισης που συνοδεύεται από μια ιδιαίτερα ώριμη δυναμική συμπεριφορά, η οποία γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον οδηγό σε κάθε συνθήκη και δρόμο, με την καμπίνα του να παραμένει ήσυχη στις χαμηλές αλλά και τις υψηλές ταχύτητες.

Για την επιτυχία του μικρού της γερμανικής εταιρείας μεγάλο μερίδιο ευθύνης φέρει και η γκάμα των κινητήρων με την οποία είναι διαθέσιμο στο κοινό, μια γκάμα που δείχνει ικανή να καλύψει κάθε ανάγκη.

Στη βάση της γκάμας των θερμικών κινητήρων του best seller της ελληνικής αγοράς βρίσκεται η ατμοσφαιρική έκδοση του τρικύλινδρου μοτέρ του 1,2 λίτρου του ομίλου Stellantis, η οποία είναι ίσως και η πιο σωστή επιλογή από πλευράς οικονομίας καυσίμου για τους οδηγούς που κινούνται κατά κύριο λόγο στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε αυτή την έκδοση του το μοτέρ αποδίδει 75 ίππους και 118 Nm ροπής στις 5.750 και 2.750 σ.α.λ. αντίστοιχα και συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Με αυτό το μοτέρ το Corsa ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 174 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση κατά το πρότυπο WLTP δεν ξεπερνά τα 5,3 λτ./100 χλμ.

Επόμενη έκδοση στη γκάμα κινητήρων του Corsa, είναι εκείνη με το υπετροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης του 1,2 λίτρου. Σε αυτή την περίπτωση η ισχύς ανεβαίνει στους 100 ίππους και τα 205 Nm ροπής στις 5.500 και 1.750 σ.α.λ..Η έξτρα ροπή ,που κάνει την εμφάνισή της νωρίτερα, περιορίζει τις αλλαγές σχέσεων προσφέροντας παράλληλα μικρότερους χρόνους στις επιταχύνσεις εν κινήσει.

Με αυτό το μοτέρ τα 0-100 χλμ./ώρα για το Corsa έρχονται σε 9,9 δευτερόλεπτα, στην έκδοση με το χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο (10,8 με το αυτόματο 8άρι) και η τελική ανεβαίνει στα 194 χλμ./ώρα. Εδώ η κατανάλωση κατά WLTP βρίσκεται ή ξεκινά καλύτερα από τα 5,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 114 γρ./χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κορυφαία συμβατική έκδοση του Corsa φέρει το τρικύλινδρο turbo μοτέρ στην κορυφαία εκδοχή των 130 ίππων. Η μέγιστη τιμή της ισχύς κάνει την εμφάνισή της στις 5.500 σ.α.λ., ενώ η κορύφωση της ροπής των 230 έρχεται τις μόλις 1.750 σ.α.λ.

Με τα παραπάνω νούμερα απόδοσης τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 8,7 δευτερόλεπτα και η τελική ανεβαίνει στα 208 χλμ./ώρα, ενώ το μοτέρ συνεργάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο. Παράλληλα, η κατανάλωση βρίσκεται στα 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 121 γρ./χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τη νέα χρονιά το Corsa, ως το πρώτο μοντέλο του Γερμανού κατασκευαστή, θα είναι διαθέσιμο και με ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης 48V, με απόδοση 100 και 136 ίππων.

Το best seller της Opel στην ελληνική αγορά είναι φυσικά διαθέσιμο και σε έκδοση μηδενικών εκπεμπόμενων ρύπων, η οποία φέρει ηλεκτρικό μοτέρ και μεγάλη μπαταρία που καλύπτει με άνεση την όποια ανάγκη για κίνηση στο αστικό περιβάλλον και όχι μόνο.

Οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα. Το πρώτο φέρει ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 156 ίππων και αυτονομία με μία φόρτιση που φτάνει έως και τα 405 χιλιόμετρα.

Διαθέσιμη είναι επίσης και η μέχρι πρότινος μοναδική επιλογή με το ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων, η οποία έχει αυτονομία που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 357 χιλιόμετρα. Και με τα δύο συστήματα κίνησης η τελική ταχύτητα του ηλεκτρικού Corsa περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα, ενώ για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται μόλις 8,1 δλ. (8,7 για την έκδοση των 136 ίππων).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ