Μικρό SUV ή μικρομεσαίο hatchback; 3 «hot» ζευγάρια στο μικροσκόπιο

μικρό SUV ή μικρομεσαίο Hatchback

Τα μικρά SUV βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού. Τα μικρομεσαία hatchback όμως εξακολουθούν να αποτελούν έναν κάτι παραπάνω από αξιόλογο, ολοκληρωμένο και άκρως δελεαστικό «αντίπαλο».

Με την αύρα της περιπέτειας να τα ακολουθεί, λόγω και της δυνατότητας για άνετη και ασφαλή μετακίνηση σε χωμάτινες διαδρομές, τα σύγχρονα SUV είναι το σημείο αναφοράς στο μυαλό του κοινού όταν έρχεται η ώρα για αγορά νέου μοντέλου. Προσθέστε σε αυτό και το ψηλό και παράλληλα δυναμικό παρουσιαστικό των μοντέλων που ανήκουν στη συγκεκριμένη δημοφιλή κατηγορία, αλλά και το πολύ μεγάλο εύρος σε επιλογές και εύκολα θα καταλάβετε γιατί τα SUV βρίσκονται μεταξύ των πρώτων θέσεων στις πωλήσεις ανεξαρτήτως διάστασης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κυριαρχία των SUV στις πωλήσεις και ακόμη περισσότερο εκείνων που ανήκουν στην κατηγορία των μικρών, έχει καταφέρει να εκτοπίσει από την κορυφή των επιλογών και στην Ελλάδα, μια παραδοσιακή δύναμη, τα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας και συγκεκριμένα τα hatchback. Επίσης ολοκληρωμένες προτάσεις με χαρακτηριστικά που συναγωνίζονται στα ίσια σε χρηστικότητα τα δημοφιλέστατα μικρά SUV, με μερίδα του κοινού να μπαίνει τελικά σε δίλημμα για το πιο από τα δύο -μικρό SUV ή μικρομεσαίο hatchback- εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες της. Επειδή λοιπόν εσείς μας το ζητήσατε, σας φέρνουμε «αντιμέτωπα» τρία από τα πιο «καυτά» ζευγάρια που μπορείτε να βρείτε αυτή τη στιγμή στην αγορά, σε εκδόσεις με παραπλήσια τιμή, για έναν… ευχάριστο πονοκέφαλο αναφορικά με την επιλογή τους.

Citroen C4 C-Cross vs Citroen C3 Aircross

δοκιμή Νέο Citroen C3 Aircross 1.2 Puretech carandmotor.gr 2021

Με τις βασικές τους εκδόσεις να χωρίζονται από μόλις 200 ευρώ στην τιμή καταλόγου, τα C4 C-Cross και C3 Aircross έχουν ίσως την πιο δυνατή ενδοοικογενειακή μάχη μεταξύ των ζευγαριών του αφιερώματος κλείνοντας το μάτι στο ίδιο ουσιαστικά κοινό που δεν βρίσκεται σε δίλημμα για το μοντέλο ποιας κατηγορίας να διαλέξει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο λόγος βρίσκεται στο γεγονός ότι το C4 C-Cross τοποθετείται επίσημα στα hatchback αλλά φέρει ουκ ολίγα στοιχεία από την κατηγορία των crossover, με σχετικά μεγάλες διαδρομές για τις αναρτήσεις του αλλά και 156 χλστ. να το χωρίζουν από το έδαφος. Από την άλλη το C3 Aircross είναι ένα καθαρόαιμο μικρό SUV, με απόσταση από το έδαφος στα 180 χλστ.

Citroen C4 C-Cross

Το δύο μοντέλα της Citroen έχουν τον ίδιο κινητήρα στις βασικές τους εκδόσεις, τον 3κύλινδρο υπετροφοδοτούμενο PureTech του 1,2 λίτρου με εκείνο του C4 C-Cross να αποδίδει 100 ίππους και του C3 Aircross να ανεβαίνει ένα σκαλί ψηλότερα στους 110. Και στις δύο περιπτώσεις η ροπή φτάνει στα 205 Nm.

Για το μικρό SUV των Γάλλων τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,4 δευτερόλεπτα με την τελική να φτάνει στα 186 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η μικτή κατανάλωση κατά το πρότυπο WLTP ανέρχεται σε 5,9-6 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 135-136 γρ./χλμ. Από την άλλη και παρά τους 10 λιγότερους ίππους στα χαρτιά το C4 C-Cross χρειάζεται 11,2 δεύτερα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα με την τελική του να φτάνει στα 184 χλμ./ώρα. Παράλληλα η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι 5.6 λτ./100 χλμ. και 126 γρ./χλμ. αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
δοκιμή Νέο Citroen C3 Aircross 1.2 Puretech carandmotor.gr 2021

Οι διαστάσεις αλλά και η εκμετάλλευση των χώρων μπορεί να παίξει εδώ καθοριστικό ρόλο στην επιλογή μεταξύ των δύο προτάσεων των Γάλλων. Ως μικρομεσαίο, το C4 C-Cross παρουσιάζεται σαφώς πιο πληθωρικό με το συνολικό του μήκος να απέχει 200 ολόκληρα χιλιοστά σε σχέση με το C3 Aircross και να φτάνει στα 4.360 έναντι 4.160 του μικρού SUV. Διακριτή διαφορά έχουμε και στο πλάτος υπέρ του μικρομεσαίου των Γάλλων με 1.834 χλστ. έναντι 1.760, ενώ στο ύψος οι ρόλοι αντιστρέφονται με το C3 Aicross να φτάνει στα 1.640 χλστ., 115 περισσότερα από το C4 που παίρνει τα ηνία στο μεταξόνιο που παρουσιάζεται μακρύτερο κατά 160 χλστ. τα 2.760.

Από τις μεγαλύτερες διαστάσεις του C4 C-Cross βγαίνουν ωφελημένοι οι επιβαίνοντες στην καμπίνα του αναφορικά με το πλάτος και τον διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα των πίσω, ωστόσο το έξτρα ύψος και η πιο «τετράγωνη» σχεδίαση του αμαξώματος του C3 του προσφέρουν απλόχερα περισσότερο ύψος για τα κεφάλια τους αλλά και ένα πορτμπαγκάζ που ξεκινά από τα 410 λίτρα, όταν η αρχική τιμή για το C4 βρίσκεται στα 380.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
δοκιμή Νέο Citroen C3 Aircross 1.2 Puretech carandmotor.gr 2021

Αρκετά από τα έξτρα εκατοστά στις διαστάσεις του C4 C-Cross έχουν αφιερωθεί στην ομολογουμένως κάτι παραπάνω από ενδιαφέρουσα αισθητική που συγκεντρώνει coupe στοιχεία στη σχεδίαση του πίσω μέρους, τα οποία και δικαιολογούν τη μειωμένη χωρητικότητα, αλλά και κάποια από το ένδοξο παρελθόν της Citroen με αναφορές στη GS. Οι διαφορές στη σχεδίαση είναι ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας που μπορεί να γείρει την πλάστιγγα στη μία ή την άλλη μεριά, τη στιγμή που η μοντέρνα γαλλική συνταγή είναι παρούσα στην καμπίνα και των δύο μοντέλων με εκείνη του C4 να υπερέχει αναφορικά με την ποιότητα των υλικών της.

Στο δρόμο και τα δύο μοντέλα της Citroen ενσωματώνουν πλήρως τη φιλοσοφία της εταιρίας βάζοντας την άνεση αυτών που βρίσκονται στην καμπίνα τους σε πρώτο πλάνο. Οι αναρτήσεις κάνουν τα μέγιστα στην απορρόφηση των ανωμαλιών με το μεγαλύτερο και πιο ήσυχο C4 C-Cross να παίρνει τα ηνία στον αυτοκινητόδρομο, επωφελούμενο και από την πιο σύγχρονη πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζεται και το C3 Aircross να κερδίζει τις εντυπώσεις στο αστικό περιβάλλον προτάσσοντας αυξημένη ευελιξία και καλύτερες πιθανότητες στην εύρεση θέσης πάρκινγκ, αλλά και ένα πιο ζωηρό σε απόδοση μοτέρ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Citroen C4 C-Cross

Εξοπλιστικά οι διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων στις βασικές τους εκδόσεις είναι μικρές με το C4 C-Cross να φέρει στάνταρ περισσότερα από τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης για τον οδηγό του, όπως είναι το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με λειτουργία αναγνώρισης πεζών και δίκυκλων. Σε επίπεδο άνεσης, το air condition, η μεγάλη οθόνη αφής των 10 ιντσών για τον έλεγχο του ψηφιακού ραδιοφώνου με τα τέσσερα ηχεία, τα τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα και οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, αποτελούν επίσης μέρος του εξοπλισμού της έκδοσης Feel.

Από την άλλη το πρόσφατα ανανεωμένο C3 Aircross φέρει πιο απλοποιημένα συστήματα υποβοήθησης αλλά στάνταρ full LED φωτιστικά σώματα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, προβολείς ομίχλης, multimedia σύστημα με έξι ηχεία, θύρα USB, λειτουργία mirror screen και οθόνη αφής επτά ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους, ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τιμές
C4 C-Cross 1.2 PureTech 100 PS Feel: Από 17.950 ευρώ
C3 Aircross 1.2 PureTech 110 PS Feel Pack: Από 17.750 ευρώ

Ford Focus vs Ford Puma

Συνεχίζουμε δυνατά με μία εξίσου ενδιαφέρουσα «κόντρα» μεταξύ του Puma και του Focus, δύο μοντέλων που διακρίνονται στις κατηγορίες τους για τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα τους, αλλά σύμφωνα και με την παράδοση της εταιρίας, για το οδηγοκεντρικό τους προφίλ.

Κορυφαίος εκπρόσωπος στην κατηγορία του, αναφορικά με την ευχαρίστηση που παίρνει ο συνειδητοποιημένος οδηγός του πίσω από το τιμόνι, το Focus εξακολουθεί να αποτελεί το «go to car» στα μικρομεσαία. Προσφέρει αμεσότητα, πληροφόρηση και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, αλλά και υψηλού επιπέδου ποιότητα κύλισης που σε κάνει να απορείς για τον επιτυχημένο τρόπο με τον οποίο η Ford κατάφερε να τα συνδυάσει όλα σε ένα «πακέτο». To Puma στέκεται επίσης στο ύψος ύψος των περιστάσεων και αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των μικρών SUV όσο υπάρχει άσφαλτος κάτω από τις ρόδες του. Ωστόσο απέναντι στο Focus υστερεί για ευνόητους λόγους που προκύπτουν από την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος αλλά και από το γεγονός ότι βασίζεται στην παλιότερη πλατφόρμα του αδελφού σε αυτό τον τομέα Fiesta. Το αίμα του το παίρνει φυσικά πίσω, όταν η άσφαλτος δώσει τη θέση της στο χώμα, δείχνοντας το λόγο που τα SUV έχουν αφήσει πίσω τους στις πωλήσεις τα μικρομεσαία hatchback.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένας ακόμη τομέας όπου το Puma βάζει δύσκολα στο μεγαλύτερο σε διαστάσεις Focus είναι οι χώροι. To μικρομεσαίο hatchback φτάνει στα 4.378 χλστ. μήκος με το ύψος και το πλάτος να βρίσκονται στα 1.471 και 1.825 χλστ. αντίστοιχα. Με μεταξόνιο στα 2.700 χλστ. οι χώροι στην καμπίνα είναι παραπάνω από ικανοποιητικοί για τέσσερα άτομα και μικρές παραχωρήσεις ένας ακόμη θα κάτσει στον πίσω πάγκο. Ευρύχωρο παρουσιάζεται και το Puma στο συγκεκριμένο τομέα και πληροί τις προϋποθέσεις για την άνετη μεταφορά μιας τετράδας σε μικρές αλλά και μεγάλες αποστάσεις. Παρά τα 4.186 χλστ. του μήκους και τα 1.805 χλστ. πλάτους, ο χώρος αποσκευών είναι εκείνος που κάνει τη ζυγαριά να γέρνει υπέρ του αναγεννημένου αιλουροειδούς με τη χωρητικότητα του να φτάνει στα 402 λίτρα, έχοντας από κάτω του και τα 80 επιπλέον λίτρα που προσφέρει το MegaBox, το εξαιρετικό πλαστικό «κουτί» με την τάπα αποστράγγισης. Απέναντι σε αυτό το Focus παρουσιάζει μόνο 374 λίτρα για το πορτμπαγκάζ του, μια τιμή αρκετή για τις οριακές ανάγκες μιας οικογένειας και λίγο κάτω από τον μέσο όρο της κατηγορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον τομέα των κινητήρων, οι βασικές εκδόσεις των Puma και Focus κινούνται από τον ίδιο και εξαιρετικό τρικύλινδρο EcoBoost του ενός λίτρου ου υποστηρίζεται από το επίσης πολύ καλό σε λειτουργία ήπια υβριδικό σύστημα των 48 V. Το σύστημα γεμίζει την απόδοση του πολιτισμένου turbo κινητήρα, ειδικά στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Αποτέλεσμα το μηχανικό σύνολο να κρύβει πολύ καλά τον μικρό κυβισμό του και να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις και στις δύο περιπτώσεις με την κατανάλωση να βρίσκεται επίσης σε χαμηλά επίπεδα τόσο στο Puma όσο και στο Focus. Το τελευταίο χρειάζεται 10 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα με την τελική του να φτάνει στα 200 χλμ./ώρα, ενώ το B-SUV της Ford, κατά τι ελαφρύτερο, 9,8 δευτερόλεπτα με την τελική να ανέρχεται στα 191 χλμ./ώρα.

Εξοπλιστικά και οι δύο εκδόσεις παρότι βασικές φέρουν όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες που περιμένει κανείς αλλά και το multimedia σύστημα SYNC 3 της Ford, στο οποίο περιλαμβάνεται και σύστημα πλοήγησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τιμή
Focus Connected 1.0L EcoBoost 125PS mHEV: Από 21.055 ευρώ
Puma ST Line Design 1.0 EcoBoost 125PS mHEV: Από 20.577 ευρώ

Toyota Corolla vs Toyota Yaris Cross

Με τον αέρα μιας πρότασης που δεν έχει κάνει ακόμη καλά-καλά την εμφάνιση της στην αγορά και γι' αυτό το λόγο έχει πάνω της στραμμένα τα φώτα της δημοσιότητας το Yaris Cross είναι εκείνο που ξεχωρίζει στο τρίτη «μονομαχία» του αφιερώματος, απέναντι στο παγκόσμιο best seller που ακούει στο όνομα Corolla.

Toyota Yaris Cross
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Yaris Cross παρουσιάζεται σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με το αδελφό Yaris βάζοντας ανάμεσα τους την απαραίτητη απόσταση. Με τα 4.180 χλστ. του μήκους, τα 1.765 χλστ. του πλάτος και τα 1.595 χλστ. του ύψους του το μικρό SUV πλησιάζει όμως σημαντικά πιο κοντά στην hatchback Corolla, το μήκος της οποίας φτάνει στα 4.370 χλστ., με πλάτος και ύψος στα 1.790 και 1.460 χλστ. αντίστοιχα και μεταξόνιο στα 2.640 χλστ. (2.560 χλστ. για το Yaris Cross). Το B-SUV λο΄γω και σχήματος φέρει μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ στα 397 λίτρα με εκείνο της Corolla να περιορίζεται αρκετά, στα 361 λίτρα και να βρίσκεται κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας της.

Το μικρό SUV της ιαπωνικής εταιρίας χαρακτηρίζεται από φρεσκάδα αναφορικά με τη σχεδίαση του και πηγαίνει τη φιλοσοφία της Toyota προς διαφορετική πιο περιπετειώδη κατεύθυνση στα μικρά, τη στιγμή που η Corolla είναι σίγουρα η πιο δυναμική και ξεχωριστή που έχουμε δει, ίσως και από καταβολής του μοντέλου. Στο δυναμισμό του Yaris Cross έρχονται να προσθέσουν, εκτός από τα SUV χαρακτηριστικά της εμφάνισης του και τα 170 χλστ. που απέχει από το έδαφος, τα οποία του εξασφαλίζουν και απρόσκοπτη κίνηση σε πατημένους και μη χωματόδρομους μαζί με το set up της ανάρτησης που δίνει έμφαση στην άνεση.

Toyota Yaris Cross
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτω από το καπό της βασικής έκδοσης της Corolla βλέπουμε τον εν σειρά 4κύλινδρο των 1,2 λίτρων, ο οποίος, με τη βοήθεια υπετροφοδότη αποδίδει 116 ίππους και 185 Nm ροπής στις 5.200 και 1.500-4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το μοτέρ προσφέρει καλές επιδόσεις με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δευτερόλεπτα και τελική της τάξης των 200 χλμ./ώρα. Απέναντι σε αυτό το σύνολο στάνταρ Yaris Cross παραθέτει τον εν σειρά τρικύλινδρο και ατμοσφαιρικό κινητήρα της ιαπωνικής εταιρίας που υπερτερεί κατά εννέα ίππους αναφορικά με τη μέγιστη ισχύ του (125), αλλά υστερεί κατά 30 σχεδόν Nm ροπής με τη μέγιστη τιμή να κάνει την εμφάνιση της στις 4.800-5.000 σ.α.λ. Εδώ για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 10,9 δευτερόλεπτα με την τελική να φτάνει στα 180 χλμ./ώρα, ενώ και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Το ατμοσφαιρικό σύνολο τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης με 5,9 λτ./100 χλμ. και 133 γρ./χλμ. κατά το πρότυπο WLTP έναντι 6,3 λτ./100 χλμ. και 143 γρ./χλμ. του μικρότερης χωρητικότητας turbo κινητήρα.

Εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον έχουν και οι υβριδικές εκδόσεις των δύο μοντέλων της ιαπωνικής εταιρίας, με τα δύο Toyota να είναι τα μοναδικά από τα τρία ζευγάρια που δίνουν αυτή την επιλογή στο κοινό βασιζόμενα παράλληλα στις ίδιας φιλοσοφίας πλατφόρμες TNGA. H Corolla Hybrid και το αντίστοιχο Yaris χωρίζονται από μόλις 250 ευρώ στο τιμοκατάλογο των Ιαπώνων με την πρώτη να ξεκινά από τα 21.070 ευρώ και το μικρό SUV από τα 20.320, παίρνοντας εδώ το ρόλο του ακριβότερου μεταξύ των δύο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαφορετικά είναι και τα υβριδικά σύνολα που βρίσκονται κάτω από τα καπό τους με το Yaris Cross να συνδυάζει τον 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό των 1,5 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ για συνδυαστική αποδοση 116 ίππων που προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δευτερολεπτα και τελική 170 χλμ./ώρα αλλά ακόμη πιο σημαντικά κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ. στον μικτό κύκλο του WLTP και 100 γρ./χλμ. εκπομπές CO2, για μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Από την άλλη η Corolla φέρει το ισχυρότερο υβριδικό σύνολο των 122 ίππων που αξιοποιεί τον εν σειρά 4κύλινδρο των 1,8 λίτρων. Χάρη και στην καλύτερη αεροδυναμική που προσφέρει το χαμηλότερο αμάξωμα της η υβριδική Corolla χρειάζεται 10,9 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και η τελική της φτάνει στα 180 χλμ./ώρα, ενώ στον τομέα της κατανάλωσης απαιτούνται 4,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 φτάνουν στα 111 γρ./χλμ.

Τόσο το Yaris Cross όσο και η Corolla φέρουν από τις βασικές τους εκδόσεις το πλήρες πακέτο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της ιαπωνικής εταιρίας αλλά και τις ηλεκτρικές ευκολίες που που περιμένει κανείς, ενώ το υβριδικό hatchback ξεκινά, και γι' αυτό το λόγο πλεονεκτεί έναν του αντίστοιχου μικρού SUV, ένα σκαλί ψηλότερα αναφορικά με την εξοπλιστική του έκδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τιμή
Corolla: Από 17.600 ευρώ (Hybrid: Από 21.070 ευρώ)
Yaris Cross: Από 17.470 ευρώ (Hybrid: Από 20.320 ευρώ)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ