H Dacia έσπασε το φράγμα των 10 εκατομμυρίων αυτοκινήτων

Dacia Duster

Από το 1968, και έχοντας στο μεταξύ περάσει στον γαλλικό όμιλο Renault, η Dacia έβγαλε στις 20 Απριλίου 2022 από τις πύλες του εργοστασίου του Mioveni το 10.000.000ό αυτοκίνητο της ιστορίας της.

Το αυτοκίνητο που έγραψε αυτό το σπουδαίο επίτευγμα ήταν ένα Duster Extreme L.E. σε γκρι χρώμα Urban Gray. Και μάλλον δεν θα μπορούσε να είναι άλλο, διότι μέσα σε λίγα χρόνια το Duster έχει φτάσει τα 2,1 εκατομμύρια αντίτυπα, και είναι το best-seller SUV μεταξύ των ιδιωτών πελατών στην Ευρώπη διαδοχικά από το 2018 μέχρι σήμερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, στην κορυφή της παραγωγής της Dacia αυτές τις πεντέμισι δεκαετίες βρίσκεται το Sandero και το Sandero Stepway με 2,6 εκατομμύρια αντίτυπα, και ακολουθεί με 2,3 εκατομμύρια το εμβληματικό για την ιστορία της εταιρείας Dacia 1300 με όλες τις παραλλαγές του. Επίσης, περίπου 1,95 εκατομμύρια αντίτυπα έχει πουλήσει το Logan και το Logan MCV.

Η ρουμανική εταιρεία κατασκεύασε το πρώτο της αυτοκίνητο, ένα Dacia 1100, τον Αύγουστο του 1968. Ένα χρόνο μετά, εγκαινιάστηκε η ευρεία οικογένεια του Dacia 1300 που περιλάμβανε εκδόσεις sedan, station wagon, sports coupe και LCV, και η οποία θα παρέμενε στη γραμμή παραγωγής για τα επόμενα 35 χρόνια. Υπήρξε το εμβληματικότερο αυτοκίνητο της ρουμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, που οδήγησε στη γιγάντωσή της.

Μετά το νέο κεφάλαιο που ξεκίνησε το 1999 με την εξαγορά της εταιρείας από τον όμιλο Renault, το 2004 ήρθε το Logan - που έμελλε να καθιερώσει την εταιρεία και εκτός Ρουμανίας. Σε αυτό το πλαίσιο, ένα χρόνο αργότερα η Dacia εγκαινίασε το νέο εργοστάσιο της Somaca, στην Καζαμπλάνκα του Μαρόκου.

Λίγα χρόνια αργότερα η γκάμα της εταιρείας επεκτάθηκε με απόλυτη επιτυχία, και τα νέα Sandero και Duster διεύρυναν κατά πολύ τις παραγωγικές ανάγκες της Dacia. Έτσι, κατασκευάστηκε και εγκαινιάστηκε το 2012 το εργοστάσιο της Ταγγέρης, επίσης στο Μαρόκο, και το 2016 ένα ακόμη στο Οράν της Αλγερίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέσσερα χρόνια μετά, το 2020, στο νέο εργοστάσιο της Shyian, στην Κίνα, ξεκίνησε η παραγωγή του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού Dacia, του Spring. Σήμερα, τα μοντέλα της Dacia πωλούνται σε 44 χώρες - κυρίως της Ευρώπης και της λεκάνης της Μεσογείου.

Ο Denis Le Vot, CEO των Dacia και LADA, τόνισε: «Είμαστε πολύ περήφανοι που περάσαμε το συμβολικό επίτευγμα των 10 εκατομμυρίων αυτοκινήτων παραγωγής. Αυτο το αποτέλεσμα επιβραβεύει το πραγματιστικό μας όραμα για το αυτοκίνητο, που εστιάζει σε ό,τι είναι αληθινά αναγκαίο για τους πελάτες μας. Βάσει αυτής της εμπειρίας, η Dacia θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και να προσφέρει ελκυστικά οχήματα πεοσασμοσμένα στον τρόπο ζωής των πελατών μας».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ