Αυτό είναι το πιο προσιτό Toyota στην ελληνική αγορά

Αυτό είναι το πιο προσιτό Toyota στην Ελλάδα - Aygo X 2023

Το νέο Aygo X αποτελεί το εισαγωγικό μοντέλο στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας στην Ελλάδα και είναι παράλληλα και το πιο προσιτό μοντέλο της Toyota.

Αντικαθιστώντας το Aygo ως το αυτοκίνητο πόλης της ιαπωνικής εταιρείας το νέο Aygo X βρίσκεται στην ελληνική αγορά με στόχο να συνεχίσει στο επιτυχημένο εμπορικό μονοπάτι που χάραξε η προηγούμενη γενιά έχοντας ως μοναδικό κοινό σημείο με αυτό το… όνομα.

Βασιζόμενη στη νεότερη πλατφόρμα GA-B, η Toyota σχεδίασε σε λευκό χαρτί το Aygo X προσδίδοντας σε αυτό crossover χαρακτηριστικά αλλά και μεγαλύτερες διαστάσεις έναντι του προηγούμενου χωρίς όμως να χαλά τη συνταγή του γνήσιου αυτοκινήτου πόλης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Aygo X έχει μήκος που φτάνει στα 3,7 μέτρα με το μεταξόνιο των 2.430 χλστ. να φέρνει τους τροχούς στα άκρα του αμαξώματος επιτρέποντας έτσι την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των διαστάσεων προς όφελος των εσωτερικών χώρων.

Σε σχέση με Aygo, το Aygo X, εκτός από μακρύτερο, έχει μεγαλύτερο πλάτος και είναι πιο ψηλό, ενώ με 231 λίτρα πορτμπαγκάζ πλησιάζει σε όγκο τα κορυφαία της μικρής κατηγορίας. Ξεχωρίζει παράλληλα για τον πολύ μικρό κύκλο στροφής με την Toyota να ανακοινώνει μόλις 4,7 μέτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κινητήρας που έχει αναλάβει την κίνηση του Aygo X και παραμένει η μοναδική επιλογή είναι το γνωστό 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ του ενός λίτρου με την απόδοσή του να φτάνει στους 72 ίππους και τα 93 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνεργάζεται στάνταρ με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ προαιρετικά υπάρχει και η επιλογή αυτόματου κιβωτίου CVT σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού, εκτός της βασικής.

Με το στάνταρ μηχανικό κιβώτιο η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 14,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 158 χλμ./ώρα, επιδόσεις που υπερεπαρκούν για το αστικό και περιαστικό περιβάλλον, ενώ δίνουν τη δυνατότητα και για απρόσκοπτη κίνηση και εκτός των τειχών της πόλης.

Η οικονομία καυσίμου στην καθημερινή χρήση αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους για τον κινητήρα του νέου Aygo X, ο οποίος παρουσιάζει μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP. Παράλληλα, οι εκπομπές ρύπων της βασικής έκδοσης με το χειροκίνητο κιβώτιο βρίσκονται στα 108 γρ./χλμ. Έτσι ο οδηγός του αυτοκινήτου πόλης της Toyota δεν επιβαρύνεται με ετήσια τέλη κυκλοφορίας, ενώ μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερα στον Δακτύλιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Tο βασικό εξοπλιστικό επίπεδο X συνδυάζεται αποκλειστικά με την έκδοση κινητήρα με το χειροκίνητο σασμάν, και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έξι αερόσακους, ESP, ενεργό σύστημα πέδησης, σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, σύστημα ελέγχου διατήρησης λωρίδας, hill start assist και ενεργό cruise control.

Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης ISOFIX, σύστημα stop/start, air condition, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ρυθμιζόμενο σε ύψος και απόσταση υποβοηθούμενο πολυλειτουργικό τιμόνι, αισθητήρες βροχής και φώτων, υπολογιστής ταξιδίου σε TFT οθόνη 4,2 ιντσών (στον πίνακα πληροφοριών), σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2 με έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών, Bluetooth, DAB και 2 ηχεία.

Για το Toyota Aygo X, στη βασική έκδοση «X», η τιμή ξεκινά από τα 15.470 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνονται σε αυτή τυχόν προωθητικές ενέργειες και προσφορές της ελληνικής αντιπροσωπείας, με το αυτοκίνητο πόλης των Ιαπώνων να συνοδεύεται από εγγύηση έξι ετών για τα μηχανικά του μέρη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ