Αυτά τα pick-up αγοράζουμε στην Ελλάδα

Toyota Hilux

Τα σύγχρονα pick-up αποτάσσουν καθετί από το παρελθόν τους, είναι πιο σύγχρονα από ποτέ και μπορούν να σταθούν επάξια απέναντι σε οποιοδήποτε SUV. Ας δούμε πόσα και ποια «αγροτικά» έχουν πουληθεί στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Η κατηγορία των pick-up ανθεί. Οι κατασκευαστές παρουσιάζουν συνεχώς νέες προτάσεις οι οποίες συνδυάζουν ανέσεις SUV και ικανότητες ενός αγροτικού οχήματος και έτσι τα συγκεκριμένα μοντέλα αποκτούν έναν πολύπλευρο χαρακτήρα ικανό να καλύψει κάθε ανάγκη. Άλλωστε, εξαιρώντας τον μικρόκοσμο της ελληνικής πραγματικότητας που απαγορεύει τη χρήση pick-up οχήματος για κάποιον ιδιώτη, σε άλλες αγορές τα εν λόγω μοντέλα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή όντας αναπόσπαστο κομμάτι κάθε -ανεξαιρέτως "τύπου"- οδηγού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η αγορά της Αμερικής, όπου τα τελευταία 40+ χρόνια το εμβληματικό Ford F-Series αποτελεί το απόλυτο best seller.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιστρέφοντας, τώρα, στα του οίκου μας, για το πρώτο εξάμηνο του 2021 στην Ελλάδα έχουν πουληθεί 1.601 pick-up. Στην πρώτη θέση βρίσκουμε τον επί χρόνια πρωταθλητή, Toyota Hilux, με 596 ταξινομήσεις και ακολουθούν τα Ford Ranger (397 ταξινομήσεις), Nissan Navara (316 ταξινομήσεις), Mitsubishi L200 (176 ταξινομήσεις), Isuzu D-Max (78 ταξινομήσεις), VW Amarok (32 ταξινομήσεις), Jeep Gladiator (5 ταξινομήσεις) και Fiat Strada με 1 ταξινόμηση. Ας δούμε τα βασικά χαρακτηριστικά «αγροτικών» που κερδίζουν στο στίβο των πωλήσεων στη χώρα μας.

Toyota Hilux (από 25.970 ευρώ)

Toyota Hilux

To ιαπωνικό pick-up είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα στο είδος του, έχοντας δημιουργήσει ένα μύθο σχετικά με την αξιοπιστία του και τις αντοχές του σε κάθε είδους κακουχία. Μάλιστα, το Hilux διαθέτει το πιο πιστό κοινό με παρά πολλούς ιδιοκτήτες να έχουν αγοράσει όλες του τις γενιές. Διαθέσιμο σε μονοκάμπινη και διπλοκάμπινη έκδοση, εφοδιάζεται με μοτέρ ντίζελ 2,4 λίτρων απόδοσης 150 ίππων και 400 Nm ροπής. Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 1.025 κιλά και μπορεί να ρυμουλκήσει έως 3,5 τόνους με φρεναριζόμενο τρέιλερ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Toyota Hilux

Για όσους απαιτούν το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις και εμφάνιση, η έκδοση Invincible είναι διαθέσιμη με τον εν σειρά 4κύλινδρο κινητήρα πετρελαίου των 2,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 204 ίππους και 500 Nm ροπής στις 3.400 και 1.600-2.800 σ.α.λ. αντίστοιχα. Με αυτό το μοτέρ, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10,7 δευτερόλεπτα στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (10,1 με το 6άρι χειροκίνητο και 420 Nm μέγιστης ροπής) και η τελική ταχύτητα φτάνει έως τα 175 χλμ./ώρα.

Ford Ranger (από 30.790 ευρώ)

ford ranger
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην τελευταία του γενιά το Ford Ranger αποτελεί μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία των pick up. Με ένα μεγάλο εύρος εκδόσεων (μονοκάμπινο, με μακριά καμπίνα και διπλοκάμπινο), αλλά και με εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας αντίστοιχο με αυτόν ενός πολυτελούς SUV, το Ranger προτάσσει μια ολοκληρωμένη γκάμα με έμφαση στην ξεχωριστή εμφάνιση. Φυσικά, μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν οι Wildtrak, Stormtrak και το Ranger Raptor που αποτελεί την κορυφαία επιλογή.

Ford Ranger

Αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα του μοντέλου, συναντούμε ένα μοτέρ πετρελαίου 2.000 κυβικών εκατοστών με 170 και 213 ίππους (συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή 10άρι αυτόματο). Ειδικά για το κορυφαίο Ranger Raptor, η Ford υπόσχεται ακόμη καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου καθώς το αμάξωμα απέχει από το έδαφος 283 χλστ., έχει γωνίες προσέγγισης και διαφυγής 32,5 και 24 μοίρες αντίστοιχα, ενώ περνά από υδάτινο εμπόδιο με ύψος έως και 850 χλστ., χωρίς καμία επιπλέον μετατροπή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νissan Navara (από 28.140 ευρώ)

Nissan NAVARA

Το Navara κινείται από τον diesel κινητήρα των 2,3 λίτρων με τα δύο turbo της Nissan, με την απόδοση του να ανέρχεται στους 190 ίππους και τα 450 Nm ροπής στις 3.750 και 1.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το μοτέρ συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο αυτόματο επτά σχέσεων. To pick-up της ιαπωνικής εταιρίας χρειάζεται 11,2 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα με την τελική να φτάνει στα 184 χλμ./ώρα για το χειροκίνητο και στα 180 χλμ./ώρα για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο. Για το σκληροτράχηλο pick-up της ιαπωνικής εταιρίας οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής βρίσκονται στις 31 και 29 μοίρες αντίστοιχα και η απόσταση από το έδαφος είναι 219 χλστ., με το κορυφαίο Navara N-Guard να είναι ικανό να περάσει μέσα από υδάτινο εμπόδιο έως και 600 χλστ. To Navara προσφέρεται αποκλειστικά με επιλογή σε μακριά καμπίνα (King Cab) ή διπλή (Double Cab).

Mitsubishi L200 (από 29.500 ευρώ)

mitsubishi L200
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To Mitsubishi L200 ανανεώθηκε πρόσφατα δίνοντας έμφαση στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας. Σημαντικό στοιχείο εδώ η νέα εμπρόσθια μάσκα αλλά και ο πληρέστερος προαιρετικός εξοπλισμός. Μεταξύ των αλλαγών περιλαμβάνεται και η προσθήκη ενός νέου ντίζελ μοτέρ στα 2,2 λίτρα (αντικατάστησε τον προηγούμενο κινητήρα 2,4 λίτρων της Mitsubishi), το οποίο αποδίδει 150 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι εκτός δρόμου ικανότητες παραμένουν το δυνατό σημείο του L200, μέσω της τετρακίνησης Super select 4WD-II. To L200 προσφέρεται σε εκδόσεις μονής, μακριάς και διπλής καμπίνας.

Isuzu D-Max (από 25.100 ευρώ)

isuzu d-max

Την πρώτη πεντάδα των πωλήσεων των best seller pick-up μοντέλων στην Ελλάδα συμπληρώνει το Isuzu D-Max. To ιαπωνικό μοντέλο εφοδιάζεται με μοτέρ πετρελαίου 1,9 λίτρων με απόδοση 164 ίππων και 360 Nm ροπής (στη βασική του έκδοση με τη μονή καμπίνα το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 1.190 κιλά). Στα βασικά χαρακτηριστικά του D-Max, εκτός του σκληροτράχηλου χαρακτήρα του λόγω τετρακίνησης και πίσω μπλοκέ διαφορικού, συγκαταλέγεται και το υψηλό value for money, καθώς, από τη βασική του έκδοση περιλαμβάνει έναν υπερπλήρη εξοπλισμό. Διατίθεται σε έκδοση με μονή καμπίνα, μακριά και διπλή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ