5 νέα SUV που αξίζει να περιμένεις

Dacia Bigster

Η κατηγορία των SUV μονοπωλεί το ενδιαφέρον όλων των υποψήφιων αγοραστών και κάθε πρόταση που προστίθεται στον μακρύ κατάλογο της ελληνικής αγοράς αποτελεί δίχως καμία αμφιβολία είδηση.

Τα οχήματα ελευθέρου χρόνου αποτελούν τα τελευταία χρόνια τη δημοφιλέστερη κατηγορία στη ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου -συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής- γεγονός που έχει ωθήσει όλους ανεξαιρέτως τους κατασκευαστές να ενισχύσουν την γκάμα τους με προτάσεις που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο εντάσσονται στη γενική περιγραφή ενός SUV.

Στην περίπτωση, λοιπόν, που έχετε καταλήξει ότι το επόμενο αυτοκίνητό σας θα είναι SUV, τότε ίσως αξίζει να περιμένετε λίγο παραπάνω έως ότου οι προτάσεις που ακολουθούν πατήσουν επί ελληνικού εδάφους, διεκδικώντας την κορυφή της κατηγορίας τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέντε προτάσεις για κάθε τσέπη και κάθε γούστου, οι οποίες καταθέτουν τη δική τους σοφία σε μια πολυσυλλεκτική κατηγορία, στο ένα άκρο της οποίας συναντάς τα αστικών διαστάσεων και προδιαγραφών crossovers και στο άλλο τα εναπομείναντα αυθεντικά offroaders με τις σχέσεις υποπολλαπλασιασμού και τις εκτεταμένες εκτός δρόμου δυνατότητες.

Fiat Panda

Το εμβληματικό Fiat υιοθέτησε από πολύ νωρίς των εκδρομικό χαρακτήρα ενός οχήματος ελευθέρου χρόνου, προσφέροντας όχι μόνον την αναμενόμενα μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος αλλά και την κίνηση στους τέσσερις τροχούς.

Μετρώντας, λοιπόν, ήδη τρεις «τετρακίνητες» γενιές, το νέο Panda πρόκειται να βρεθεί και πάλι στον προθάλαμο της κατηγορίας των αστικών διαστάσεων crossovers, έστω κι αν αυτή τη φορά αποχωριστεί τις εκδόσεις με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

H επιστροφή του δημοφιλέστατου city car στην πρώτη γραμμή της ευρωπαϊκής αγοράς αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στο 2023, αντικαθιστώντας τη μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του, η οποία μετρά ήδη 10 χρόνια στους δρόμους της γηραιάς ηπείρου. Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι σήμερα, το νέο Fiat Panda θα αυξήσεις τις εξωτερικές διαστάσεις τους, υιοθετώντας ταυτόχρονα ένα πιο περιπετειώδες προφίλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά τη συγγένεια της Fiat με το PSA Group και με δεδομένη την απροθυμία των Γάλλων να επενδύσουν στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων, το νέο Panda θα διατηρήσει σχεδόν στο ακέραιο τα ιταλικά του γονίδια, αξιοποιώντας πλαίσιο και μηχανικά μέρη που φέρουν την υπογραφή της FCA.

Πέρα από την ημίψηλη αρχιτεκτονική, το νέο Fiat Panda θα διαθέτει ακόμα ένα προσόν το οποίο δεν είναι άλλο από τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του, οι οποίες θα του επιτρέψουν να προσαρμοστεί στη νέα εποχή που ξημερώνει στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Dacia Bigster

Ένας ακόμα κατασκευαστής που επενδύει στην απόλυτη κυριαρχία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου είναι η Dacia, χτίζοντας πάνω στην επιτυχία του γνωστού σε όλους Duster.

Μετά και το Jogger, τo επόμενο μεγάλο στοίχημα της ρουμανικής φίρμας είναι δίχως αμφιβολία το Bigster, το οποίο πρόκειται να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Dacia Bigster

Το Bigster θα κινείται στην κατηγορία των μικρομεσαίων διαστάσεων SUV, καθώς το μήκος του θα αγγίζει τα 4,6 μέτρα, διαθέτοντας κατά πάσα πιθανότητα και πενταθέσιες αλλά επταθέσιες -στα πρότυπα του Jogger- εκδόσεις.

Κάτω από το καπό του Bigster τον πρώτο λόγο θα έχει ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης-υγραερίου χωρητικότητας 1,0 λίτρου, ωστόσο, οι κορυφαίες εκδόσεις του αυτοκινήτου θα εφοδιάζονται με το ήπια υβριδικό τετρακύλινδρο σύνολο του 1,3 λίτρου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μένει να διευκρινιστεί αν το Bigster θα διαθέτει και τετρακίνητες εκδόσεις ή αν θα αρκεστεί στην κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

Alfa Romeo Brenero

Στην κατηγορία των SUV έχει επενδύσει και η Alfa Romeo την επιστροφή της στα μεγάλα σαλόνια της ευρωπαϊκής αγοράς, με τους Ιταλούς να έχουν ήδη επιβεβαιώσει τη δημιουργία του τρίτου κατά σειρά οχήματος ελευθέρου χρόνου, μετά τις Stelvio και Tonale.

Ο λόγος για τη συμπαγών διαστάσεων Brennero, η οποία θα αποτελέσει επί της ουσίας τον αντικαταστάτη της μέχρι σήμερα γνωστής Giulietta και την πιο προσιτή επιλογή στην γκάμα της Alfa Romeo.

Alfa Romeo Brennero

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το πρώτο μικρό SUV στην ιστορία της Alfa Romeo θα ονομάζεται Brennero και πρόκειται να περάσει στην γραμμή παραγωγής το 2024, αποτελώντας ταυτόχρονα και την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση των Ιταλών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι κάτι περισσότερο από πιθανόν, λοιπόν, η Brennero να βασίζεται στο ήδη γνωστό Peugeot 2008, ακολουθώντας το ηλεκτρικό του παράδειγμα και εξασφαλίζοντας στην Alfa Romeo εκπροσώπηση στην πιο καυτή κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς.

Toyota Corolla Cross

Στην κατηγορία των μικρομεσαίων διαστάσεων SUV πρόκειται να δραστηριοποιηθεί και η Toyota, περνώντας στη γραμμή παραγωγής την περιπετειώδη εκδοχή της γνωστή σε όλους μας Corolla.

Η Toyota Corolla Cross, όπως θα ονομάζεται, θα διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος και μήκος που φτάνει τα 4,46 μέτρα, ενώ πέρα από την αισθητή διαφοροποίηση των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών της, θα διαθέτει το πλεονέκτημα των πλήρως υβριδικών εκδόσεων.

Ο κρυφός άσος για το Corolla Cross θα είναι το υβριδικό σύνολο το οποίο συνδυάζει τη λειτουργία ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης με εκείνη ενός ηλεκτρικού κινητήρα, αποδίδοντας συνδυαστικά 197 ίππους.

Μάλιστα, στην περίπτωση της τετρακίνητης έκδοσης, το ηλεκτρικό μοτέρ των 30,6 kW τοποθετείται στον πίσω άξονα και κινεί κατά αποκλειστικότητα τους πίσω τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Toyota Corolla Cross

Αξίζει να σημειώσουμε ότι αναβαθμισμένη επιστρέφει και η μπαταρία του υβριδικού συνόλου, καθώς είναι τεχνολογίας ιόντων λιθίου και διαθέτει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και χωρητικότητα σε σχέση με το παρελθόν.

Η διάθεση του ιαπωνικού crossover στην ευρωπαϊκή αγορά πρόκειται να ξεκινήσει στα τέλη του έτους.

Renault Austral

To alter ego του νέου Nissan Qashqai θα φέρει την υπογραφή της Renault προσφέροντας το κίνητρο της απόκτησης ενός SUV το οποίο δεν θα μοιάζει με κανένα άλλο.

Ο λόγος το πολυαναμενόμενο Renault Austral, το μήκος του οποίου θα φτάνει τα 4,51 μέτρα, ενώ κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του πρόκειται να τοποθετηθεί η ήπια υβριδική εκδοχή του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης του 1,3 λίτρου, απόδοσης 140 και 160 ίππων.

Renault Austral
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα πλάνα των Γάλλων είναι και η δημιουργία plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών εκδόσεων, ενώ στο μέλλον πρόκειται να εξελιχθεί και η «βασική» έκδοση του αυτοκινήτου η οποία θα φέρει έναν νέο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρου.

Η πρεμιέρα του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθεί στις 8 Μαρτίου, με την έναρξη των πωλήσεών του στην ευρωπαϊκή αγορά να ξεκινά το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ