Πέντε αυτοκίνητα πόλης που δεν καίνε... σταγόνα βενζίνης

Peugeot 208

Η δημοφιλέστερη κατηγορία μοντέλων στη χώρα μας «κρύβει» και προτάσεις με αποδοτικά μοτέρ βενζίνης που χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση.

Ο κινητήρες βενζίνης ανέκαθεν βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού της χώρας μας και, ελέω και των αυστηρότερων εκπομπών ρύπων, αυτό δεν φαίνεται να αλλάζει, μέχρι να αντικατασταθούν, κάποια στιγμή στο μέλλον, από τα ηλεκτρικά μοτέρ.

Με πολύ καλή απόδοση, χαμηλότερους ρύπους και κυρίως, σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με το παρελθόν, τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα δείχνουν να έχουν ό,τι χρειάζεται για να συνεχίσουν να πρωταγωνιστούν στις επιλογές του κοινού, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με τη πιο δημοφιλή κατηγορία μοντέλων στην Ελλάδα, αυτή των μικρών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γι αυτό και εμείς σας παρουσιάζουμε πέντε μικρά αυτοκίνητα με ιδιαίτερα αποδοτκά μοτέρ βενζίνης τα οποία, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, παρουσιάζουν χαμηλή κατανάλωση στον μεικτό κύκλο, η οποία δεν ξεπερνά τα 5,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.

Citroen C3 1,2 PureTech 110 PS

Citroen C3

Το ανανεωμένο Citroen C3 διακρίνεται στη βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1.200άρη turbo κινητήρα των 110 ίππων για την πολύ καλή του απόδοση και τη χαμηλή κατανάλωση (5,5 λτ./100 χλμ.). Παράλληλα, το C3 στην ατμοσφαιρική έκδοση των 83 ίππων του μοτέρ αυτού, έχει και πάλι χαμηλή κατανάλωση που αγγίζει τα 5,4 λτ./100 χλμ.

Με τον 1.200άρη κινητήρα βενζίνης των 110 ίππων κάτω από το καπό του, το Citroen C3 προσφέρει στον ιδιοκτήτη του αρκετά γρήγορες επιδόσεις, αφού το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 9,4 δλ. και η τελική ταχύτητα 194 χλμ./ώρα. Παράλληλα, συνδυάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτητο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων που έχει αρκετά καλή κλιμάκωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Citroen C3

Στα υπόλοιπα στοιχεία του, το Citroen C3 μετά και την ανανέωση ξεχωρίζει με τις πολύ μοντέρνες εξωτερικές του γραμμές και αντίστοιχα το νεανικό εσωτερικό του, έχοντας πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες και πορτ-μπαγκάζ 300 λτ. Στο δρόμο, το C3 δίνει έμφαση στην παροχή πολύ καλής άνεσης και ποιότητας κύλισης.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.199 cc, Ισχύς: 110 PS/5.500 σ.α.λ., Ροπή: 205 Nm/1.750 σ.α.λ., Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9,4 δλ., Τελική ταχύτητα: 198 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 5,5 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 124 γρ./χλμ., Τέλη κυκλοφορίας: 79 ευρώ

Opel Corsa 1,2 Turbo 100 PS

Opel Corsa
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Opel Corsa έχει καταφέρει να αναρριχηθεί στην πρώτη 5άδα των πωλήσεων της φετινής χρονιάς, έχοντας ανάμεσα στα πλεονεκτήματά του στοιχεία όπως είναι η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, το ευρύχωρο εσωτερικό (πορτ-μπαγκάζ: 309 λίτρα), αλλά και η πλήρη γκάμα μοτέρ βενζίνης, diesel και ηλεκτρικό.

Στις βενζινοκίνητες επιλογές του ξεχωρίζουμε την έκδοση με τον 1.200άρη turbo των 100 ίππων, η οποία συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το μοτέρ αυτό είναι σε θέση να κινήσει με άνεση το Corsa προσφέροντάς του παράλληλα αρκετά σβέλτες επιδόσεις, ενώ μειώνει επιπλέον τη μέση κατανάλωσή του στα 5,4 λτ./100 χλμ.

Opel Corsa

Οδηγώντας το Opel Corsa δεν γίνεται να μην εκτιμήσεις την ευχρηστία του και ευελιξία που προσφέρει εντός πόλεως, αλλά και τη σταθερότητα και ασφάλεια στην εθνική. Επίσης, η άνεση που παρέχεται από την ανάρτηση είναι πολύ καλή, ενώ και η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του κρίνεται πολύ καλή για την κατηγορία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.199 cc, Ισχύς: 100 PS/5.500 σ.α.λ., Ροπή: 205 Nm/1.750 σ.α.λ., Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9,9 δλ., Τελική ταχύτητα: 194 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 5,4 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 122 γρ./χλμ., Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ

Peugeot 208 1,2 PureTech 100 PS

Peugeot 208

Το Peugeot 208, ένα από τα best-seller μοντέλα της αγοράς, προσφέρει πολύ χαμηλή εργοστασιακή κατανάλωση (5,3 λτ./100 χλμ.) σε συνδυασμό με πολύ καλή απόδοση, στην έκδοση με τον turbo 1.200άρη κινητήρα βενζίνης των 100 ίππων. Επίσης, αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση το 208 διαθέτει και στην ατμοσφαιρική εκδοχή του ίδιου μοτέρ με τους 75 ίππους.

Πάντα στην έκδοσή του με τον 1,2 PureTech των 100 ίππων, το Peugeot 208 συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που διαθέτει πολύ καλή κλιμάκωση και προσφέρει εύκολο κούμπωμα των ταχυτήτων. Οι επιδόσεις είναι σβέλτες, με το 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί 10,9 δλ. και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 188 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot 208

Στο δρόμο, το 208 είναι ευκολοδήγητο, ευχάριστο και με αρκετά καλή άνεση από την ανάρτηση. Το εσωτερικό Peugeot i-Cockpit εντυπωσιάζει με την εικόνα του, διαθέτει πολύ καλή ποιότητα, ενώ και οι χώροι είναι σε θέση να μεταφέρουν χωρίς προβλήματα έως και 4 ενήλικες επιβάτες μαζί με τις αποσκευές τους.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.199 cc, Ισχύς: 100 PS/5.500 σ.α.λ., Ροπή: 205 Nm/1.750 σ.α.λ., Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10,9 δλ., Τελική ταχύτητα: 188 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 5,3 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 118 γρ./χλμ., Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ

Renault Clio 1,0 TCe 90 PS

Renault Clio
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρόσφατη ανανέωση στα μηχανικά σύνολο του Clio, έφερε στο μικρό μοντέλο της Renault τη νέα εκδοχή των 91 ίππων του 1.000άρη TCe κινητήρα της μάρκας, ώστε να το εναρμονίσει με το νέο πρότυπο ρύπων Euro-6d της Ε.Ε. Το νέο μοτέρ που συνδυάζεται στάνταρ με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, προσφέρει στο Clio χαμηλή κατανάλωση (5,2 λτ./100 χλμ.) τονίζοντας τον οικονομικό του χαρακτήρα.

Η νέα έκδοση του 1.000άρη turbo κινητήρα του Clio μπορεί να έχει χάσει 9 ίππους συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση των 100 ίππων, όμως ικανοποιεί σε επίπεδο λειτουργίας και απόδοσης, αφού είναι σε θέση να κινήσει χωρίς πολλά προβλήματα το γαλλικό μικρό.

Renault Clio

Επιπλέον αυτών, το Clio στο δρόμο αποπνέει έναν «αέρα» μεγαλύτερου αυτοκινήτου, όντας σταθερό, ουδέτερο στις αντιδράσεις του και με ανάρτηση που παρέχει καλή άνεση. Στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο είναι καλοφτιαγμένο, με ποιοτικά υλικά και με χώρους που μπορούν να ικανοποιήσουν τη μεταφορά 4 ενηλίκων. Το πορτ-μπαγκάζ των 391 λίτρων είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 999 cc, Ισχύς: 91 PS/5.000 σ.α.λ., Ροπή: 160 Nm/2.000 σ.α.λ., Επιτάχυνση 0-100 km/h: 12,2 δλ., Τελική ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 5,2 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 117 γρ./χλμ., Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ

Toyota Yaris 1,5 λτ. 125 PS

Toyota Yaris

Το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ελλάδα, το Toyota Yaris, διαθέτει στη γκάμα του τον 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα της ιαπωνικής φίρμας, ο οποίος αποδίδει 125 ίππους, ενώ παράλληλα έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 5,2 λτ./100 χλμ. Το Yaris, διατίθεται και με τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα των 72 ίππων, ο οποίος σύμφωνα με την Toyota έχει αντίστοιχη κατανάλωση.

Ο 3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας βενζίνης του Toyota Yaris συνδυάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με σχετικά «σφιχτή» κλιμάκωση, παρέχοντας πολύ καλές επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ σε 9,0 δλ.). Παράλληλα, το μοτέρ αυτό κρατά όπως είπαμε σε χαμηλά την κατανάλωσή του Yaris, ενώ το απαλλάσσει και από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Toyota Yaris

Η νεότερη γενιά του Yaris χαρακτηρίζεται επίσης από την πολύ μοντέρνα εικόνα του, σε ένα 5θυρο αμάξωμα με στοιχεία και από κουπέ μοντέλα. Στο εσωτερικό του, το Yaris προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, προσεγμένη εργονομία και καλούς χώρους για τους επιβάτες του, με πορτ-μπαγκάζ 286 λίτρων.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.490 cc, Ισχύς: 125 PS/6.600 σ.α.λ., Ροπή: 153 Nm/4.800-5.000 σ.α.λ., Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9,0 δλ., Τελική ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 5,2 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 122 γρ./χλμ., Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ