citroen aposirsi

Βοηθούν τον κινητήρα τα πρόσθετα καυσίμου ή κάνουν κακό; -Ποιος ο ρόλος τους

5 ευρώ

Ένα από τα πιο οικονομικά και άμεσα διαθέσιμα μέσα για να βελτιώσει κανείς την απόδοση ενός κινητήρα μπορεί να βρεθεί σε κάθε πρατήριο υγρών καυσίμων, με τιμές που ξεκινούν από μόλις 5 ευρώ.

Ο λόγος φυσικά περί των προσθετών αυτοκινήτων, τα οποία, παρά το χαμηλό κόστος τους και την προσιτότητα τους, έχουν σημαντική επίδραση στην καθημερινή λειτουργία του αυτοκινήτου, ειδικά σε οχήματα με αρκετά χιλιόμετρα, όπου η απόδοση δεν είναι πλέον η ίδια με εκείνη που είχε όταν το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο.

Με την πάροδο των ετών, άλλωστε, οι επικαθίσεις στο σύστημα τροφοδοσίας δυσκολεύουν τη σωστή παροχή καυσίμου και επηρεάζουν αρνητικά την καύση, κάτι που μεταφράζεται σε «βαριά» λειτουργία, αυξημένη κατανάλωση και μικρότερη απόκριση στο γκάζι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πρόσθετα λειτουργούν ως καθαριστικά και λιπαντικά για το κύκλωμα παροχής καυσίμου και στοχεύουν στα μπεκ και στις επιφάνειες όπου συσσωρεύεται βρωμιά, διαλύοντας τις επικαθίσεις και βελτιώνοντας την ποιότητα της καύσης.

Με αυτόν τον τρόπο, ο κινητήρας λειτουργεί πιο ομαλά, αντιδρά καλύτερα στις εντολές του οδηγού και αποδίδει τη δύναμή του πιο πολιτισμένα. Η μείωση της κατανάλωσης προκύπτει κυρίως από τη βελτιστοποίηση της καύσης, καθώς το καύσιμο αξιοποιείται πιο αποδοτικά και δεν χάνεται λόγω κακής ψεκαστικής ποιότητας. Παράλληλα, η λειτουργία του κινητήρα γίνεται πιο αθόρυβη, ενώ μειώνονται και οι εκπομπές ρύπων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά, τα προσθετικά δεν «δίνουν ίππους», αφού το όφελος αφορά τη βελτίωση της συνολικής λειτουργίας, όχι την αύξηση της ιπποδύναμης. Γι’ αυτό και οι ειδικοί επισημαίνουν ότι σε καινούρια ή σύγχρονα αυτοκίνητα, όπου ο κινητήρας ήδη αποδίδει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του, η διαφορά θα είναι μικρή έως μηδαμινή.

Αντίθετα, σε παλαιότερα οχήματα ή σε αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα, τα προσθετικά μπορούν να προσφέρουν εμφανή αλλαγή, τόσο στις εκκινήσεις όσο και στο ρελαντί ή στο ταξίδι.

Σημειώνεται επίσης πως η συχνότητα χρήσης τους αποτελεί βασικό παράγοντα για όποιον θέλει να δει πραγματικό όφελος. Οι ειδικοί συνιστούν την εφαρμογή κάθε 5.000 έως 10.000 χιλιόμετρα, με πολλούς μηχανικούς να θεωρούν ιδανικό να χρησιμοποιείται ένα προσθετικό κάθε φορά που πραγματοποιείται αλλαγή λαδιών.

Η υπερβολική χρήση δεν ενισχύει τα αποτελέσματα και δεν έχει νόημα, ενώ, σε σπάνιες περιπτώσεις, μπορεί ακόμη και να δημιουργήσει προβλήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά, παρά τα πλεονεκτήματα, τα προσθετικά δεν μπορούν να υποκαταστήσουν τη δουλειά ενός μηχανικού όταν υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις βλάβης. Ανεξήγητα υψηλή κατανάλωση, καπνός από τον κινητήρα ή απώλεια δύναμης αποτελούν σημάδια που απαιτούν επαγγελματικό έλεγχο και όχι απλή χρήση προσθετικών.

Ωστόσο, ως προληπτικό μέτρο, αλλά και ως τρόπος διατήρησης της απόδοσης ενός γερασμένου κινητήρα, παραμένουν μία από τις πιο οικονομικές και αποτελεσματικές λύσεις.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ