Τι είναι οι πλαστικές «λεπίδες» στον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου σου; Η άγνωστη λειτουργία τους

Opel Astra GSE

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσουν διαρκώς τα μοντέλα τους με στόχο την επίτευξη υψηλότερης απόδοσης σε όλους τους τομείς. Και αυτό δεν αφορά μόνο τα μηχανικά μέρη.

Για να καταφέρουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να προσφέρουν τη χρυσή τομή μεταξύ υψηλής απόδοσης και οικονομίας καυσίμου/ενέργειας, φροντίζουν τα μοντέλα τους να είναι και εξαιρετικά μελετημένα στον αεροδυναμικό τομέα.

πλαστικά κάτω από το αυτοκίνητο
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αεροδυναμική ασχολείται με την ροή του αέρα γύρω από το αυτοκίνητο και είναι εξαιρετικά σημαντική για αρκετούς λόγους. Η σωστή μελέτη αυτής θα βοηθήσει στην επίτευξη μειωμένου θορύβου από τον αέρα και κατανάλωσης καυσίμου από την αντίστασή του, ενώ είναι δεδομένο ότι ευνοεί και τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκίνητου.

Για αυτό τον λόγο, πέρα από τις κλασικές αεροτομές που συναντάμε στο πίσω μέρος και τον αντίστοιχο αεροδυναμικό διαχύτη των σπορ μοντέλων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν αρκετά και στα αεροδυναμικά βοηθήματα που βρίσκονται στο εμπρός μέρος.

Renault Captur

Ένα από αυτά τα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι και τα μικρά πλαστικά πτερύγια που εντοπίζονται μπροστά από τους εμπρός τροχούς. Παρά το γεγονός ότι με την πρώτη ματιά δεν είναι εύκολο να αντιληφθούμε την ύπαρξή τους σε αυτό το σημείο, η αλήθεια είναι ότι παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα συγκεκριμένα σπόιλερ μειώνουν τους στροβιλισμούς του αέρα γύρω από τους τροχούς και τον εκτρέπουν προς το κέντρο του πατώματος. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται μειωμένος θόρυβος από την αντίσταση του αέρα, καλύτερη καθοδήγηση της ροής του στο πάτωμα του αυτοκίνητου και ανάλογα με τον τύπο του, μπορεί να έχει επίδραση και στην απαγωγή της θερμότητας από τον χώρο του κινητήρα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ