Το απλό κόλπο που όλοι ξεχνάμε: Έτσι διώχνουμε τον καυτό αέρα από το αυτοκίνητο σε χρόνο ρεκόρ

klimatistiko autokinitou koumpi

Για τη γρήγορη μείωση της θερμοκρασίας στην καμπίνα του αυτοκινήτου μας πρέπει να προχωρήσουμε σε μια πολύ απλή κίνηση, την οποία, ωστόσο, ξεχνάμε.

Με τον υδράργυρο να αρχίζει να σκαρφαλώνει σε καλοκαιρινά επίπεδα, μόνο ευχάριστη δεν είναι η είσοδος μέσα σε ένα αυτοκίνητο που ήταν επί ώρες εκτεθειμένο στον ήλιο και το εσωτερικό του έχει μετατραπεί σε σάουνα.

Οι ζώνες, τα καθίσματα και το τιμόνι αναπτύσσουν μέρα με τη μέρα όλο και υψηλότερες θερμοκρασίες, καθιστώντας ενοχλητικά τα πρώτα λεπτά μέσα στην καμπίνα. Η εν λόγω κατάσταση, ωστόσο, μπορεί να αντιμετωπιστεί, αρκεί να κάνουμε σωστή χρήση του κλιματισμού.

κλιματισμός αυτοκινήτου
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά, το πρώτο που έχουμε να κάνουμε είναι να ανοίξουμε τα παράθυρα ώστε να απομακρυνθεί ο θερμός αέρας και στη συνέχεια να θέσουμε σε λειτουργία το σύστημα κλιματισμού, με τη θερμοκρασία αρχικά στο LOW, παράλληλα με την εσωτερική ανακύκλωση αέρα, για ταχύτερη απόδοση.

Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα, θα έχουμε προλειάνει το έδαφος ώστε το εσωτερικό του αυτοκινήτου μας να αποκτήσει γρήγορα μια καλή θερμοκρασία.

Για να επιτευχθεί το τελευταίο, ωστόσο, πρέπει να προχωρήσουμε σε μια πολύ απλή κίνηση την οποία συνήθως ξεχνάμε: Φροντίζουμε να έχουμε τους αεραγωγούς στο ταμπλό στραμμένους προς τα πάνω γιατί ο κρύος αέρας είναι βαρύτερος από τον ζεστό και η τροχιά που θα ακολουθήσει (από πάνω προς τα κάτω) θα συμβάλλει καθοριστικά στην ταχύτερη μείωση της θερμοκρασίας, αλλά και στην επίτευξη ομοιομορφίας.

κλιματισμός αυτοκινήτου
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην περίπτωση που στρέφαμε τους αεραγωγούς προς το πρόσωπό μας, θα δροσιζόμασταν μόνο εμείς, και ο κρύος αέρας θα καθυστερούσε να φτάσει στους πίσω επιβάτες, οι οποίοι θα συνέχιζαν να δυσανασχετούν.

Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όταν έξω ο τόπος… βράζει δεν πρέπει να μετατρέπουμε την καμπίνα σε ιγκλού, μιας και ο ανθρώπινος οργανισμός δεν είναι σχεδιασμένος για αιφνίδιες και μεγάλες αλλαγές τη θερμοκρασία.

Καλό είναι να προτιμάμε μια εσωτερική θερμοκρασία μεταξύ 22-24 βαθμών Κελσίου. Επιλέγοντας μια χαμηλότερη θερμοκρασία, κάνουμε αλόγιστη σπατάλη ενέργειας, χωρίς να κερδίζουμε κάτι σε ψύξη.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ