Δεν άλλαξες λάδια στον κινητήρα; -Αυτό είναι το τραγικό αποτέλεσμα (video)

Changing oil 2

Πραγματικά ασήκωτο μπορεί να είναι το οικονομικό βάρος για τους οδηγούς που αδιαφορούν για την έγκαιρη αλλαγή λαδιού στον κινητήρα τους.

Αν ο κινητήρας αποτελεί την «καρδιά» του αυτοκινήτου, τον ρόλο του αίματος διαδραματίζει το λάδι το οποίο ψύχει τα μέρη του μοτέρ που έχουν υπερθερμανθεί, αποτρέπει τη διάβρωση και πρωτίστως εγγυάται την ακεραιότητα των μετάλλων, εμποδίζοντας τη μεταξύ τους τριβή.

Με δεδομένο, ωστόσο, ότι το λάδι έχει «ημερομηνία λήξης», οι κατασκευαστές αυτοκινήτων -που είναι και οι καθ'ύλην αρμόδιοι- θέτουν ένα χρονοδιάγραμμα για την αλλαγή του συγκεκριμένου ιδιαίτερα σημαντικού υγρού.

λάδι κινητήρα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συντριπτική τους πλειονότητα, οι κατασκευαστές συστήνουν η αλλαγή λαδιού να γίνεται κάθε 15.000 χιλιόμετρα ή κάθε χρόνο (όποιο έρθει πρώτο), ενώ άλλοι κάθε 30.000 χιλιόμετρα ή δύο χρόνια.

Πλήρη αδιαφορία σε αυτές τις αυστηρές συστάσεις έδειχνε για μεγάλο χρονικό διάστημα ο ιδιοκτήτης ενός Audi TT με βενζινοκινητήρα 3,2 λίτρων ο οποίος -εσκεμμένα ή μη- δοκίμασε τα όρια του γερμανοθρεμμένου σπορ αυτοκινήτου του, υποβάλλοντάς το σε μια ιδιαίτερα επίπονη διαδικασία.

αλλαγή λαδιού στον κινητήρα

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε μία παλαιότερη δημοσίευση στο forum "TDI Club", ο ιδιοκτήτης του Audi TT διένυσε πάνω από 135.000 χιλιόμετρα χωρίς να αλλάξει λάδια ούτε μία φορά.

Ουδείς γνωρίζει τα κίνητρα αυτού του «τολμηρού» ιδιοκτήτη, αλλά αν το έπραξε για λόγους εξοικονόμησης χρημάτων, σίγουρα πέτυχε το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.

Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες, ο κινητήρας του Audi έχει καταληφθεί από μία μαύρη παχύρρευστη μάζα, με την εικόνα να αποτελεί... μαχαιριά στην καρδιά για κάθε φίλο των τεσσάρων τροχών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
αλλαγή λαδιού στον κινητήρα

Φυσικά, για τον κινητήρα του Audi λογικά δεν υπήρξε γυρισμός, αλλά αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι πώς αυτός κατάφερε να επιβιώσει για τόσα πολλά χιλιόμετρα δίχως να λάβει αυτό το τόσο σημαντικό υγρό.

Υπενθυμίζεται ότι, πιο πρόσφατα, δυσάρεστο τέλος είχε και ένα ακόμη μοτέρ, που «δούλευε» για περίπου 100.000 χιλιόμετρα στα κόκκινα δίχως να γίνει η παραμικρή αντικατάσταση λαδιού.

Η παχύρρευστη μάζα είχε καλύψει κάθε σπιθαμή του εσωτερικού του κινητήρα, και προκειμένου να καθαριστεί έπρεπε να αφαιρεθεί ο στροφαλοφόρος άξονας.

Δείτε τις συνέπειες της μη έγκαιρης αντικατάστασης λαδιού στο παρακάτω βίντεο

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ