Ανοιχτό παράθυρο ή air condition: Πώς θα κάψω λιγότερη βενζίνη στην Εθνική Οδό;

Kinisi stin ethniki 1

Το καλοκαίρι βρίσκεται στο τέλος του και η επιστροφή των εκδρομών βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Πώς θα επιτύχουμε να καταναλώσουμε όσο το δυνατόν λιγότερο βενζίνη κατά την κίνησή μας στην Εθνική Οδό;

Με την τιμή της αμόλυβδης βενζίνης κοντά στα 2,0 ευρώ γίνεται η επιστροφή των εκδρομέων του καλοκαιριού, οι οποίοι αναζητούν τρόπους προκειμένου να εξοικονομήσουν καύσιμο.

Στην προσπάθειά τους, μάλιστα, να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου, πολλοί βάζουν σε δεύτερη την άνεσή τους μέσα στην καμπίνα και έτσι προτιμούν να ταξιδεύουν με ανοιχτά τα παράθυρα απ’ ό,τι να έχουν ενεργοποιημένο το ενεργοβόρο air condition. Θα επιτύχουν, ωστόσο, με αυτόν τον τρόπο τον σκοπό τους όσο κινούνται στην Εθνική Οδό;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
air condition

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Κατά την ενεργοποίηση του air condition ο συμπιεστής ενεργοποιείται επιβαρύνοντας κατά αυτόν τον τρόπο τη λειτουργία του κινητήρα. Το αυξημένο έργο του κινητήρα μεταφράζεται σε αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, με την επιβάρυνση να ξεπερνά ακόμα και το 10%.

Σε ταχύτητες, ωστόσο, αυτοκινητοδρόμου, τα αποτελέσματα ερευνών έχουν δείξει ότι η αεροδυναμική αντίσταση που προκαλούν τα ανοιχτά παράθυρα είναι μεγαλύτερη από την επιβάρυνση που θα προκαλέσει χρήση του κλιματισμού, φτάνοντας ακόμα και το 20%.

ανοιχτά παράθυρα στο αυτοκίνητο
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επομένως, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι σε αστικές συνθήκες προτιμάμε να οδηγούμε με ανοιχτά παράθυρα (αρκεί να νοιώθουμε άνετα με την θερμοκρασία), ενώ στον αυτοκινητόδρομο είναι ορθότερο να ενεργοποιηθεί ο κλιματισμός.

Ο τελευταίος πέρα από τις απαραίτητες δόσεις δροσιάς, θα μας θωρακίσει και από τους ενοχλητικούς εξωτερικούς θορύβους που θα εισέρχονταν στην καμπίνα μέσω των ανοιχτών παραθύρων.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ