Σε πάει παντού και κοστίζει 10.800 ευρώ -Ποιο μοντέλο ξεκινά την πορεία του στην Ευρώπη
Διθέσιο, ελαφρύ, ευέλικτο και χωρίς οθόνες ή «υπερβολές», το ηλεκτρικό μοντέλο επιστρέφει στα βασικά και το κάνει με στιλ.
Η γαλλική εταιρεία Kilow παρουσιάζει ένα όχημα που πάει κόντρα στην εποχή των οθονών, των βοηθημάτων και της τεχνολογικής υπερφόρτωσης. Το La Bagnole δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει με έξυπνα μενού ή φανταχτερές λειτουργίες, αλλά αντίθετα ποντάρει στη φιλοσοφία «less is more». Πρόκειται για ένα διθέσιο ηλεκτρικό τύπου buggy που απευθύνεται σε όσους θέλουν κάτι πρακτικό, ελαφρύ και διασκεδαστικό για την πόλη αλλά και για χωμάτινες διαδρομές.
Το πλαίσιο είναι από ατσάλι, με το βάρος του να κυμαίνεται περίπου στα 350 κιλά, ενώ η απόσταση από το έδαφος στα 38 εκατοστά επιτρέπει στο La Bagnole να μην διστάζει μπροστά σε κακοτράχαλα μονοπάτια.
BUY NOW
Η ισχύς προέρχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους πίσω, που αποδίδουν έως 15 kW (περίπου 20 ίππους). Με τόσο μικρό βάρος, η ισχύς επαρκεί για γρήγορα ξεκινήματα στο φανάρι, άνετη κίνηση μέσα στην πόλη ή χαλαρές βόλτες στην ύπαιθρο.
Διατίθεται σε δύο εκδόσεις όσον αφορά την μπαταρία. Η μικρή έχει χωρητικότητα 6 kWh και προσφέρει αυτονομία περίπου 70 χιλιομέτρων, ενώ η μεγαλύτερη φτάνει τα 12 kWh και προσφέρει έως 140 χλμ. αυτονομίας. Τα στοιχεία της μπαταρίας έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να επισκευάζονται και να αντικαθίστανται μεμονωμένα, ενώ η φόρτιση γίνεται από κοινή οικιακή πρίζα, χωρίς ταχεία φόρτιση, κάτι απολύτως λογικό δεδομένου του μικρού ενεργειακού αποθέματος.
Δύο διαφορετικές εκδόσεις συναντάμε και στην τελική ταχύτητα, κάτι που επηρεάζει άμεσα και το δίπλωμα που απαιτείται. Το La Bagnole L6e, η πιο ελαφριά έκδοση, περιορίζεται στα 45 χλμ./ώρα και σε χώρες όπως η Ελλάδα μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα ΑΜ. Η ισχυρότερη L7e απαιτεί άδεια οδήγησης αυτοκινήτου, ανεβάζει τη μέγιστη ταχύτητα στα 80 χλμ./ώρα και απευθύνεται σε όσους θέλουν κάτι πιο ευέλικτο και κατάλληλο για μεγαλύτερες διαδρομές.
Το εσωτερικό παραμένει πιστό στη φιλοσοφία της απλότητας, αφού δεν έχει ούτε οθόνη ούτε κλιματισμό, μόνο τα απολύτως βασικά. Για κάποιους αυτό μπορεί να μοιάζει με πισωγύρισμα, για άλλους όμως είναι πλεονέκτημα, αφού υπάρχουν λιγότερα πράγματα να χαλάσουν. Ο χώρος πίσω από τα καθίσματα είναι πραγματικά ευέλικτος, με τον ιδιοκτήτη να μπορεί να τον διαμορφώσει σύμφωνα με τις ανάγκες του, αφού διατίθεται με ανοικτή καρότσα, θερμομονωμένα κουτιά ή κλειστό αποθηκευτικό χώρο.
Το μοντέλο κατασκευάζεται εξολοκλήρου στη Γαλλία, από το πλαίσιο μέχρι την τελική συναρμολόγηση. Η εταιρεία τονίζει ότι η τοπική παραγωγή εξασφαλίζει ποιότητα αλλά και χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Η τιμή εκκίνησης είναι 10.800 ευρώ, ενώ για την προπαραγγελία χρειάζεται επιστρεπτέα προκαταβολή 990 ευρώ. Το όχημα παρουσιάστηκε αρχικά το 2022, ωστόσο τώρα ξεκινά η φάση των κανονικών παραδόσεων, με τα πρώτα κομμάτια ήδη να κυκλοφορούν.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ