Ζυγίζει 10 κιλά και δεν χρειάζεται λάδια -Ο επαναστατικός κινητήρας έρχεται να τα αλλάξει όλα

επαναστατικός κινητήρας

Έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης πολλαπλών ρόλων παράγει η Aquarius Engines, ο οποίος θα μπορούσε να βρει το δρόμο του και στα αυτοκίνητα.

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν έχουν πει ακόμη την τελευταία τους κουβέντα, με την πρόταση της ισραηλινής start up Aquarius Enginges να δείχνει τον δρόμο προς ένα βιώσιμο μέλλον.

Η Aquarius Engines έχει αναπτύξει τον δικό της κινητήρα ελεύθερου εμβόλου, ένα είδος μοτέρ εσωτερικής καύσης, το οποίο παρουσιάζει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους παραδοσιακούς κινητήρες.

Σε σχέση με τα κλασικά θερμικά μοτέρ ο κινητήρας της ισραηλινής εταιρείας έχει σαφώς λιγότερα κινούμενα μέρη με πιο χαρακτηριστική απουσία εκείνη του στροφαλοφόρου άξονα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Aquarius Enginges

Με βάρος μόλις δέκα κιλά για απόδοση 22 ίππων ο κινητήρας της Aquarius είναι δίχρονος, έχει δύο κεφαλές, η μία απέναντι από την άλλη και ένα μόλις πιστόνι «διπλής όψεως», το οποίο έχει στο μέσο του έναν κεντρικό άξονα, πάνω στον οποίο κινείται.

Ο άξονας έχει πάνω του τις θυρίδες που φέρνουν φρέσκο αέρα για την δημιουργία του μίγματος με την εξαγωγή των αερίων να γίνεται από θυρίδες που βρίσκονται στο πλάι του κυλίνδρου. Ένα μπεκ βρίσκεται σε κάθε κεφαλή για να ψεκάζει την απαραίτητη ποσότητα καυσίμου και αυτός είναι σε γενικές γραμμές ο κινητήρας των Ισραηλινών.

Από το αερόψυκτο μοτέρ απουσιάζει και το κύκλωμα λίπανσης με τα δακτυλίδια του πιστονιού να είναι κατασκευασμένα από υλικό με βάση τον γραφίτη.

Aquarius Enginges
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μοτέρ αξιοποιείται αυτή τη στιγμή στις γεννήτριες που κατασκευάζει η Aquarius Engines, αν και έχει εξελιχθεί για να μπορεί να λειτουργήσει και σε υβριδικά συστήματα κίνησης αυτοκινήτου παίζοντας και εκεί τον ρόλο της γεννήτριας για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Επιπλέον θετικά στοιχεία με τον κινητήρα των Ισραηλινών είναι ότι μπορεί να λειτουργήσει με διαφορετικούς τύπους καυσίμου, μεταξύ των οποίων και υδρογόνο, ενώ η έλλειψη λιπαντικού εξαλείφει και ένα από τα κύρια μειονεκτήματα αναφορικά με τους εκπεμπόμενους ρύπους των δίχρονων κινητήρων.

Η ισραηλινή εταιρεία βρίσκει όλο και περισσότερους κατασκευαστές που ενδιαφέρονται για τον κινητήρα της με τον ιαπωνικό κατασκευαστή ανταλλακτικών TPR να επενδύει στην Aquarius, ενώ επένδυση στην εταιρεία έχει κάνει και η Musashi Seimitsu, θυγατρική της Honda.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ