Το Toyota Yaris μετατρέπεται σε αυτοκινούμενο και κοστίζει μόλις 26.000 ευρώ -Πού προσφέρεται

Με πολύ μικρές διαστάσεις και με χαρακτηριστικά που μπορούν να ενώνονται και να συνδέονται σαν έπιπλο της IKEA έρχεται το νέο αυτοκινούμενο της ιαπωνικής φίρμας.
Σε μια εποχή όπου τα μικρά camper γνωρίζουν μεγάλη άνθηση στην Ιαπωνία, η Toyota παρουσιάζει μια νέα πρόταση που παντρεύει τη λιτότητα με τη λειτουργικότητα, μέσα από ένα μοντέλο που παραπέμπει περισσότερο... σε DIY έπιπλο της IKEA, παρά σε συμβατικό τροχόσπιτο.
Πρόκειται για το Sienta Juno, μια ειδική έκδοση του μικρού πολυχρηστικού Toyota Sienta (μοντέλο της μάρκας που κυκλοφορεί στις αγορές της Ασίας), το οποίο εξοπλίζεται με modular ξύλινα εξαρτήματα που μετατρέπουν το αυτοκίνητο σε ένα ευέλικτο και χαμηλού κόστους camper.
BUY NOW
Το Sienta βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Toyota Yaris και εξοπλίζεται με έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων, είτε σε θερμική είτε σε υβριδική έκδοση. Παρά τις περιορισμένες του διαστάσεις, είναι ελαφρώς ψηλότερο από ένα RAV4 και διαθέτει συρόμενες πλαϊνές πόρτες, κάνοντάς το ιδανικό για δραστήριους ταξιδιώτες που αναζητούν ένα όχημα διανυκτέρευσης στη φύση.

Το μετατρεπόμενο σε camper μοντέλο σχεδιάστηκε από τη Modellista, το επίσημο τμήμα αξεσουάρ της Toyota. Η φιλοσοφία πίσω από το Sienta Juno είναι καθαρά modular, χωρίς μόνιμα έπιπλα ή ενσωματωμένες ηλεκτρικές συσκευές. Αντίθετα, ο χρήστης επιλέγει ποια ξύλινα κομμάτια θα συνδυάσει, ώστε να διαμορφώσει τον χώρο ανάλογα με τις ανάγκες του.
Το βασικό πακέτο ονομάζεται Chill Module και περιλαμβάνει ένα τραπεζάκι, δύο μαξιλάρια και δύο ξύλινες βάσεις. Η διάταξη δίνει έμφαση στο στυλ και όχι στην απόλυτη πρακτικότητα. Για όσους αναζητούν έναν χώρο ύπνου, υπάρχει το Refresh Module με τέσσερις ξύλινες βάσεις που σχηματίζουν μια επίπεδη –αν και όχι συνεχόμενη– επιφάνεια. Με την προσθήκη στρώματος, ο χώρος προσφέρει μήκος μέχρι και 1,95 μέτρα (ή 2 μέτρα μέχρι τα εμπρός καθίσματα), ικανό να φιλοξενήσει έναν ενήλικα μεσαίου αναστήματος.

Για όσους επιθυμούν να δουλέψουν εν κινήσει, το Focus Module περιλαμβάνει ένα ολόσωμο γραφείο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Τέλος, το πιο πλήρες πακέτο, το Comfort Module, συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των υπολοίπων και περιλαμβάνει επιφάνεια για ύπνο, δύο πλαϊνά τραπέζια και ένα υπερυψωμένο σημείο. Η τιμή του συγκεκριμένου πακέτου ανέρχεται σε έξτρα κόστος περίπου 2.000 ευρώ.
Το σύστημα είναι σχεδιασμένο ώστε κάθε χρήστης να μπορεί να το διαμορφώσει όπως ακριβώς επιθυμεί, θυμίζοντας τη λογική ενός επίπλου της IKEA. Ακόμα και στην πιο πλούσια του έκδοση με τετρακίνηση και το πλήρες πακέτο Comfort, το κόστος του camper δεν ξεπερνά τα 132.200 γιέν, δηλαδή περίπου 26.000 ευρώ. Έτσι, παραμένει κάτω από το όριο των 30.000 ευρώ ακόμη και αν προστεθούν έξτρα αξεσουάρ όπως φορητές κουζίνες, φωτιστικά ή διακοσμητικά.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ