Ξεπούλησε το αγροτικό των 17.000 ευρώ του Jeff Bezos -Εκκίνηση με 150.000 παραγγελίες
Το πολυαναμενόμενο pick-up της αυτοκινητοβιομηχανίας του Jeff Bezos, έχει ξεπουλήσει, με τις προπαραγγελίες να έχουν ήδη υπερβεί τη μέγιστη ετήσια δυνατότητα παραγωγής του εργοστασίου.
Το Slate Truck, το πρώτο μοντέλο της ομώνυμης εταιρείας, έχει ήδη προσελκύσει περισσότερους από 150.000 ενδιαφερόμενους, ισοφαρίζοντας έτσι την ετήσια παραγωγική ικανότητα, προτού καν εκκινήσουν οι γραμμές παραγωγής. Ωστόσο, τα νούμερα αυτά ενδέχεται να μην είναι αντιπροσωπευτικά, καθώς δεν είναι βέβαιο ότι όλες αυτές οι προπαραγγελίες θα μετατραπούν σε παραγγελίες. Η εκκίνηση της παραγωγής έχει προγραμματιστεί για το τέλος του επόμενου έτους, με τα πλάνα να αυξάνουν τη παραγωγή έως το 2027.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας, Chris Barman, σε πρόσφατο βίντεο που δημοσιεύτηκε, απάντησε στις ερωτήσεις υποψηφίων αγοραστών, σχετικά με τα χαρακτηριστικά του οχήματος. Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν, το Slate Truck δε θα περιλαμβάνει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, καθώς η εταιρεία επικεντρώνεται στη προσιτή τιμή του μοντέλου, και ως εκ τούτου αυτή θα αύξανε σημαντικά το κόστος, υπονομεύοντας τον αρχικό σχεδιασμό.
BUY NOW
Αρχικά οραματισμένο ως ένα pick-up των 17.000 ευρώ όταν η φορολογική πίστωση των 6.300 ευρώ ήταν σε ισχύ, το Slate Truck υπό τις νέες συνθήκες όπου οι κρατικές εκπτώσεις αποτελούν παρελθόν, αναμένεται να κοστολογηθεί λίγο λιγότερο από τα 23.000 ευρώ. Συνεπώς θα χρειαστεί να περιμένουμε έως την έναρξη της παραγωγής προκειμένου να δούμε εάν η πρώιμη δυναμική της Slate θα μεταφραστεί σε πραγματικές πωλήσεις, ιδίως μετά την αναπροσαρμογή των τιμοκαταλόγων.
Η νεοσύστατη Slate Auto συγκέντρωσε τουλάχιστον 111 εκατομμύρια δολάρια στον πρώτο γύρω χρηματοδότησης, συμπεριλαμβανομένης μιας μη δημοσιοποιημένης επένδυσης από τον Jeff Bezos. To 2024 εξασφάλισε επιπλέον 600 εκατομμύρια δολάρια, στη προσπάθεια ανεύρεσης επιπλέον πόρων, ενώ στις 24 Απριλίου 2025 παρουσίασε επίσημα το Slate Truck, ένα ηλεκτρικό pickup σχεδιασμένο με αρθρωτή διαμόρφωση που του επιτρέπει να μετατραπεί σε SUV.
Το εργατικό δυναμικό της αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα το Troy του Μίσιγκαν, περιλαμβάνει εκατοντάδες υπαλλήλους με προηγούμενη εμπειρία σε μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, όπως είναι η Ford, η General Motors, η Stellantis και η Harley-Davidson. Η παραγωγή θα λάβει χώρα σε μια εκγατάσταση που βρίσκεται στη Βαρσοβία της Ιντιάνα, ενώ το στούντιο σχεδιασμού εδρεύει στο Long Beach της Καλιφόρνια.