Ξεκινούν τα έργα για την υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος

λεωφόρος ποσειδώνος

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει η υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος, η οποία αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα ζωής στα Νότια Προάστια.

Ξεκινούν οι εργασίες για τα πρώτα 200 μέτρα υπογειοποίησης της Λεωφόρου Ποσειδώνος, όπως επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development Οδυσσέας Αθανασίου, κατά την παρουσίαση του The Ellinikon Expierence Center.

Το έργο θα υλοποιηθεί από τον Όμιλο ΑΒΑΞ που επελέγη για την υπογειοποίηση, η οποία εκτιμάται στα 50 εκ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι με την ολοκλήρωση του έργου θα σηματοδοτηθεί η αντικατάσταση ενός τμήματος της σημερινής Λεωφόρου με μία υπόγεια διαδρομή μήκους 3 χιλιομέτρων, η οποία θα ξεκινά από την παραλία του Αλίμου και θα τελειώνει στο ύψος της Μαρίνας του Ελληνικού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάποιος που κινείται από τον Πειραιά με κατεύθυνση τη Βούλα, εκτός του ημιυπόγειου τμήματος το Φάληρο, θα κινείται σχεδόν υπόγεια από τον Άλιμο έως σχεδόν τη Γλυφάδα.

Σε επίπεδο κυκλοφορίας, τα αποτελέσματα θα είναι ιδιαίτερα ευεργετικά, δεδομένου ότι οι οδηγοί θα δουν τους χρόνους μετακινήσεων τους να…πέφτουν στο ελάχιστο. Έτσι, βάσει των στοιχείων που έχουμε, τα παραπάνω έργα συνεπάγονται «κατάργηση» τουλάχιστον 6 φωτεινών σηματοδοτών κατά μήκος της Λεωφόρου Ποσειδώνος, τα οποία, κατά τις ώρες αιχμής δημιουργούν κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Όπως είχε αναφέρει παλαιότερα η διοίκηση της Lamda, κατά τη διάρκεια των έργων δεν θα προκληθεί σοβαρή παρακώλυση της κυκλοφορίας, δεδομένου ότι οι καθυστερήσεις με τις οποίες θα έρχονται αντιμέτωποι οι οδηγοί δεν θα υπερβαίνουν τα 5 λεπτά.

Παράλληλα, μέχρι να παραδοθεί η υπόγεια διαδρομή στην κυκλοφορία, θα υπάρχει παράκαμψη εντός του Ελληνικού, ώστε να εξομαλύνεται η κίνηση. Καθοριστική συμβολή στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των οδηγών θα έχουν και οι φωτεινές σημάνσεις που θα ενημερώνουν τους οδηγούς για τις χρονικές επιβαρύνσεις κατά τη διάρκεια της διαδρομής τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ό,τι αφορά τη γραμμή του Τραμ, η εταιρεία έχει ρίξει στο τραπέζι όλα τα πιθανά σενάρια, συμπεριλαμβανομένων εκεκίνων που προτείνουν τη χρήση εναλλακτικών, μικρότερων ηλεκτροκίνητων οχημάτων αλλά και τη σύνδεση του μετρό με την παραλιακή.

Τα έργα ανάπλασης του Ελληνικού, όπου εντάσσεται η υπογειοποίησης της Λεωφόρου Ποσειδώνος, περιλαμβάνουν επίσης έργα στο Μητροπολιτικό Πάρκο, οδικά δίκτυα, δίκτυα υποδομών, εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων κ.α.

Στα έργα επίσης περιλαμβάνονται πεζόδρομοι και ποδηλατόδρομοι μήκους άνω των 50 χλμ., με βασικότερο τον πεζόδρομο που θα ενώνει τη Λ. Βουλιαγμένης με το παράκτιο μέτωπο και θα έχει μήκος 56 χλμ.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ