Volvo: Αύξηση της ζήτησης για plug in υβριδικά και ηλεκτρικά

Volvo plug-in hybrid range 1

Η Volvo Cars ανακοίνωσε ένα σταθερό οικονομικό αποτέλεσμα για το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Από την ενδιάμεση ανακοίνωση για το πρώτο τρίμηνο, προκύπτει ότι τα έσοδα της Volvo Cars ανήλθαν σε 74,3 δισεκατομμύρια σουηδικές κορόνες (SEK), από 68,6 δισ. SEK την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα λειτουργικά κέρδη για τις βασικές δραστηριότητες της Volvo ήταν 5,9 δισ. SEK, με περιθώριο κέρδους 7,9%, και τα συνολικά λειτουργικά κέρδη ήταν 6,0 δις SEK, με περιθώριο κέρδους 8,1%.

Το πρώτο τρίμηνο, η Volvo Cars έχει διαθέσει συνολικά 148.295 αυτοκίνητα, καθώς οι περιορισμοί στην αλυσίδα εφοδιασμού που επηρεάζουν την εταιρεία συνέχισαν να εξομαλύνονται με βραδύ ρυθμό. Ωστόσο, στο τέλος του τριμήνου η εταιρεία επλήγη από έλλειψη ενός συγκεκριμένου εξαρτήματος, το οποίο επηρέασε την παραγωγή και στη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου. Η Volvo Cars θεωρεί ότι πρόκειται για ένα προσωρινό πρόβλημα και αναμένει βελτίωση στις εφοδιαστικές αλυσίδες κατά το δεύτερο ήμισυ του έτους. Η εταιρεία προσβλέπει σε οριακή αύξηση των πωλήσεών της για το σύνολο του 2022, σε σύγκριση με το 2021, παρόλο που το περιβάλλον είναι ευμετάβλητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
volvo recharge

Η σειρά των plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων Recharge της Volvo Cars παρέμεινε δημοφιλής ανάμεσα στους πελάτες, με το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων να συνεχίζει να αυξάνεται. Κατά το πρώτο τρίμηνο, το μερίδιο της σειράς Recharge στο σύνολο των πωλήσεων ήταν 34%, ενώ το αντίστοιχο μερίδιο για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ανήλθε σε 8%, έχοντας διπλασιαστεί στο διάστημα των δύο τελευταίων τρίμηνων. Το εν λόγω μερίδιο θα συνεχίσει να μεγαλώνει, καθώς η ετήσια παραγωγική ικανότητα της εταιρείας για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αυξηθεί στις 150.000 μονάδες μετά το καλοκαίρι. Για το σύνολο του 2022, η Volvo Cars αναμένει συνεχή αύξηση στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της.

Ο αριθμός των ενεργών συνδρομητών στο πρώτο τρίμηνο αυξήθηκε κατά 174% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η άνοδος οφείλεται στην αύξηση της ζήτησης εκ μέρους των πελατών, σε συνδυασμό με τη διευρυμένη προσφορά, καθώς λανσαρίστηκαν οι online εταιρικές πωλήσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στην Ισπανία. Στο πρώτο τρίμηνο, οι online πωλήσεις ανήλθαν στο 13% των συνολικών πωλήσεων στις κύριες αγορές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ