Τρένα «αστραπές» θα εκμηδενίσουν τις αποστάσεις -Πού θα γίνουν οι επενδύσεις μαμούθ

τρένο brightline

Αλλάζει ο σιδηρόδρομος στις ΗΠΑ, μέσω δύο μεγάλων πρότζεκτ που θα κοστίζουν δισεκατομμύρια δολάρια.

Η κυβέρνηση Μπάιντεν, την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου, δεσμεύτηκε να επενδύσει άνω των 6 δισ. ευρώ σε δύο έργα που αφορούν τον σιδηρόδρομο υψηλών ταχύτητων στα δυτικά των ΗΠΑ.

Τα 3 δισ. δολάρια θα διατεθούν για ένα σιδηροδρομικό έργο που θα συνδέσει το Λας Βέγκας με το Λος Άντζελες και τα 3,07 για την κατασκευή ενός τμήματος τις σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Σαν Φανσίσκο-Λος Άντζελες.

Πρόκειται για μια δύο πρότζεκτ που σύμφωνα με τους επισήμους θα αποτελέσουν “gamechangers” σε επίπεδο τουρισμού και θα αλλάξουν ριζικά τον τρόπο μετακίνησεις των πολιτών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
τρένο brightline

Πρώτα θα ολοκληρωθεί το έργο που αφορά τη σύνδεση του Λας Βέγκας με το Λος Άντζελες, το οποίο εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λος Άντζελες το 2028.

Η κατασκευή της γραμμής αποτελεί ένα ιδιωτικό σιδηροδρομικό έργο που θα ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου έτους, από την εταιρεία Brightline. Το συνολικό κόστος θα ανέλθει σε 12 δισ. δολάρια, εκ των οποίων τα 3 δισ. θα καλυφθούν από την κυβέρνηση των ΗΠΑ και τα υπόλοιπα μέσω ίδιων κεφαλαίων.

Τα τρένα στη συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή θα αναπτύσσουν ταχύτητες τουλάχιστον 300 χλμ./ώρα και θα επιτρέπουν την κάλυψη της απόστασης μεταξύ Λας Βέγκας-Λος Άντζελες σε 2 ώρες και 10 λεπτά, μειώνοντας στο μισό τον χρόνο ταξιδιού με αυτοκίνητο.

Στη Νότια Καλιφόρνια, η γραμμή θα συνδέεται με τον προαστιακό σιδηρόδρομο Metrolink, παρέχοντας απευθείας πρόσβαση στο κέντρο του Λος Άντζελες. Στο Λας Βέγκας, ο τερματικός σταθμός θα βρίσκεται στο νότιο άκρο της λεωφόρου Λας Βέγκας (Las Vegas Boulevard).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
τρένο brightline

Όπως έχει ανακοινώσει η Brightline, στόχος είναι το φθηνότερο εισιτήριο να κοστίζει περί τα 100 δολάρια, ώστε να μπορέσει να υποκαταστήσει την αεροπορική γραμμή.

Η εταιρεία εκτιμά ότι η σιδηροδρομική γραμμή θα χρησιμοποιείται ετησίως από τουλάχιστον 12 εκατ. επιβάτες, τα τρένα θα είναι χωρητικότητας 500 επιβατών και τα δρομολόγια θα εκτελούνται ανά 45 λεπτά.

Το έτερο σιδηροδρομικό έργο, που έλαβε χρηματοδότηση ύψους 3,07 δισ. αφορά ένα τμήμα 190 χλμ. της γραμμής Σαν Φρανσίσκο - Λος Άντζελες και θα ενώσει τις πόλεις  Merced, Fresno και Bakersfield.

Κατόπιν θα ακολουθήσει η υλοποίηση της πλήρους σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Σαν Φρανσίσκο - Λος Άντζελες, μήκους 805 χλμ. και προϋπολογισμού άνω των 100 δισ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ