Porsche Cayenne

Η Toyota ξεσπά -Σταματήστε να παραπλανείτε τους πελάτες

Toyota

Η Toyota κατηγορεί ορισμένους κατασκευαστές για παραπλανητικό μάρκετινγκ όσον αφορά τον τρόπο που προωθούν όσα μοντέλα τους διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία.

Ως πρωτοπόρος στην εξέλιξη υβριδικών κινητήριων συνόλων, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, διά στόματος του επικεφαλής των πωλήσεων της Toyota Αυστραλίας, δηλώνει ότι ο όρος «υβριδικό» χρησιμοποιείται πλέον καθ’ υπερβολήν από αρκετούς κατασκευαστές.

Ο Sean Hanley, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Toyota Αυστραλίας, τόνισε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι έχει δει τον όρο «υβριδικό» να χρησιμοποιείται κατά κόρον τα τελευταία χρόνια, ειδικά στο μάρκετινγκ για την προώθηση των ήπια υβριδικών μοντέλων (MHEV).

Toyota 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την Toyota, η παρουσίαση αυτών των μοντέλων ως «υβριδικών» είναι παραπλανητική και εξαπατά τους καταναλωτές. «Εύχομαι καλή τύχη σε όλους, αλλά η Toyota είναι απολύτως σαφής για το τι είναι ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο, και τι ένα 48βολτο, το οποίο κατά την άποψή μας, δεν είναι υβριδικό. Πιστεύω ότι οι κατασκευαστές έχουν την ευθύνη να διασφαλίζουν ότι οι πελάτες κατανοούν τις διαφορές», σημείωσε ο Hanley.

Ο επικεφαλής των πωλήσεων της Toyota Αυστραλίας τονίζει ότι σε πολλές χώρες η διαφήμιση των εν λόγω μοντέλων εστιάζει στο “Eco Label”, την οικολογική πιστοποίηση που συνεπάγεται φορολογικά οφέλη και εξαίρεση από κυκλοφοριακούς περιορισμούς (όπως η απαγόρευση εισόδου στον Δακτύλιο), χωρίς να γίνεται σαφές πόσο εξηλεκτρισμένο είναι στην πραγματικότητα το όχημα.

Toyota 2

Ως αποτέλεσμα, ο Hanley θεωρεί ότι πολλοί πελάτες αγοράζουν αυτοκίνητα που είναι «κατ’ επίφαση» υβριδικά, αφού στην πράξη προσφέρουν ελάχιστα οφέλη στους τομείς της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, αφού το ηλεκτρικό μοτέρ παίζει «περιθωριακό» ρόλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Toyota χρησιμοποιεί επίσης το 48βολτο σύστημα σε ορισμένα μοντέλα της, όπως στο Hilux, αλλά -όπως τονίζει ο Hanley-, δεν τα παρουσιάζει ως πραγματικά υβριδικά.

«Είμαστε διαφανείς, και οι άλλοι πρέπει επίσης να είναι. Υπάρχει θεμελιώδης διαφορά και θέλουμε οι πελάτες μας να γνωρίζουν ακριβώς τι αγοράζουν. Δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλες μάρκες, αλλά εμείς θα είμαστε απολύτως διαφανείς.»

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ