Η Toyota σόκαρε τον κόσμου του αυτοκινήτου -Αυτό είναι το οκτακύλινδρο sportscar των 640 ίππων
Η νέα ναυαρχίδα του αγωνιστικού τμήματος της Toyota, ενσωματώνει το πρώτο σασί αλουμινίου της μάρκας και έναν V8 κινητήρα 4,0 λίτρων.
Για το νέο κορυφαίων επιδόσεων μοντέλο της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, οι ιθύνοντες έθεσαν τρία πολύ βασικά προαπαιτούμενα: το χαμηλό κέντρο βάρους, το συνολικά χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου, και την υψηλή στρεπτική ακάμψια με στόχο τη μεγιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης.
Εκ του αποτελέσματος όλες αυτές οι προδιαγραφές εκπληρώθηκαν στο έπακρο, με το GR GT να έχει το κέντρο βάρους στο ύψος των γονάτων, και το βάρος να μη ξεπερνά τα 1.750 κιλά ένεκεν του πλήρως αλουμινένιου σασί που χρησιμοποιήθηκε.
BUY NOW
Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας που τοποθετείται στο μοντέλο ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα στο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, και αποστέλλει τουλάχιστον 640 ίππους και 850 Nm ροπής στους πίσω τροχούς.
Αναφέρουμε τουλάχιστον, διότι η Toyota περιέγραψε τα στοιχεία ισχύος ως ελάχιστους στόχους για το πρωτότυπο, πράγμα που σημαίνει ότι ενδεχομένως το μοντέλο παραγωγής να προσφέρει ακόμη υψηλότερα νούμερα από αυτά.
Το GR GT σηματοδοτεί την αποκλειστική -για τα δεδομένα της μάρκας- χρήση ενός πλαισίου εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Τα πάνελ του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα και αλουμίνιο, καθώς η μείωση του βάρους, είναι ζωτικής σημασίας σε ένα αυτοκίνητο όπως αυτό.
Πετυχαίνοντας κάτι τέτοιο, πολλές πτυχές βελτιόνονται, όπως το χαμηλότερο κέντρο βάρους, ο ακριβέστερος χειρισμός και η πιο αποτελεσματική λειτουργία των αεροδυναμικών στοιχείων. Στο πίσω μέρος, η τετραπλή εξάτμιση κρύβεται μέσα στα αεροδυναμικά στοιχεία του πίσω μέρους.
Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με ευμεγέθη ανθρακοκεραμικά φρένα στον εμπρός και πίσω άξονα, και τροχούς 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, διάστασης 265/35/20 εμπρός και 325/30/20 πίσω.
Το οδηγοκεντρικά προσανατολισμενό εσωτερικό συνδυάζει τον δυναμισμό με τη πολυτέλεια, σε ένα περιβάλλον που απουσιάζουν όλα τα εμβλήματα της Toyota. Φυσικά ξεχωρίζουν τα εντυπωσιακά καθίσματα από ανθρακονήματα που φέρουν την υπογραφή της Recaro.
Παράλληλα με τη “πολιτική” έκδοση του μοντέλου, η Toyota ανέπτυξε και την αγωνιστική παραλλαγή με την ονομασία GR GT3 που πληροί τις ανάλογες προδιαγραφές της FIA.
Τα δύο μοντέλα έχουν κοινό σημείο αναφοράς μόνο στον κινητήρα και την ανάρτηση. Αμφότερα είναι το αποτέλεσμα των δεξιοτήτων και των τεχνικών των βετεράνων που ανέπτυξαν το Lexus LFA.
Διαβάστε περισσότερα
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ