Η Toyota λανσάρει νέα πλατφόρμα μόνο για τα ευρωπαϊκά υβριδικά και ηλεκτρικά της

Toyota C-HR

Το επόμενο Toyota C-HR θα είναι το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας που θα ντεμπουτάρει τη νέα της πλατφόρμα, η οποία εξελίσσεται μόνο για τα ευρωπαϊκά μοντέλα της φίρμας.

Με την κωδική ονομασία E3, η νέα αρχιτεκτονική της Toyota για την επόμενη γενιά των ευρωπαϊκών της μοντέλων θα μπορεί να υποστηρίξει το χτίσιμο πάνω της πλήρως υβριδικών, plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Θα χρησιμοποιήσει τμήματα τόσο από την παγκόσμια compact πλατφόρμα GA-C, όσο και από την προορισμένη μόνο για ηλεκτρικά, e-TNGA πλατφόρμα της ιαπωνική εταιρείας.

Toyota bZ4X
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η χρήση άλλωστε της E3 θεωρείται αναγκαία από τη στιγμή που κανένα εργοστάσιο της μάρκας στην Ευρώπη δεν μπορεί να υποστηρίξει την κατασκευή αυτοκινήτων βασισμένα στην e-TNGA πλατφόρμα, εξ ου και το νέο ηλεκτρικό SUV Toyota bZ4X που θα έρθει το 2022, θα εισάγεται από την Ιαπωνία.

Η νέα ευρωπαϊκή πλατφόρμα E3 θα φτιάχνεται στα εργοστάσια της Toyota στη Μεγάλη Βρετανία και την Τουρκία, που αυτή τη στιγμή παράγουν την Corolla το πρώτο και το C-HR το δεύτερο. Αναμένεται πάνω σε αυτή να βασίζονται περί τα 450.000 αυτοκίνητα το χρόνο.

Toyota Corolla Cross

Σε ό,τι αφορά στο πότε θα ξεκινήσει η τοποθέτησή της στα νέα μοντέλα της μάρκας, αυτό θα συμβεί το δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας. Στόχος της Toyota είναι εκτός του επόμενου C-HR, πάνω σε αυτή να βασίζονται και μοντέλα όπως το επόμενο RAV4, ο αντικαταστάτης της Corolla, αλλά και επίσης η δεύτερη γενιά της ολοκαίνουργιας Corolla Cross, που μόλις παρουσιάστηκε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναμένεται επιπλέον, πάνω στη νέα αυτή πλατφόρμα να χτιστούν και καινούργια ηλεκτρικά μοντέλα πάντα για την ήπειρό μας.

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για τα αυτοκίνητα αυτά, ωστόσο είναι ξεκάθαρο ότι η Toyota σχεδιάζει να συνεχίσει την πολύ καλή και κυρίως, ανοδικής της πορεία των τελευταίων ετών στην Ευρώπη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ