Toyota Land Cruiser J70: Η αθάνατη γενιά του '80... ανανεώνεται!

Toyota Land Cruiser J70 2021 ανανέωση

Το αειθαλές Toyota Land Cruiser J70, αναμένεται να δεχτεί νέα σειρά αναβαθμίσεων με στόχο να ξεπεράσει τα 40 χρόνια συνεχούς παραγωγής.

Κάποια πράγματα κυριολεκτικά δεν τα αγγίζει ο χρόνος και ένα από αυτά είναι και το Toyota Land Cruiser J70 που ξεκίνησε να παράγεται στα μέσα της 10ετίας του '80 και από τότε συνεχίζει ακάθεκτο.

Κόντρα στο πνεύμα των καιρών, τo εκτός δρόμου μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας, το οποίο είναι ακόμη δημοφιλές σε κάποιες σημαντικές για την Toyota αγορές, όπως αυτή της Αυστραλίας, αναμένεται να δεχτεί νέο κύκλο αναβαθμίσεων τη χρονιά που μας έρχεται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως αναφέρει η αυστραλιανή ιστοσελίδα motoring.com το σκληροτράχηλο επαγγελματικό Land Cruiser J70, το οποίο είναι διαθέσιμο ως SUV αλλά και ως pick up, με κανονική ή διπλή καμπίνα, θα δεχτεί μια σειρά σημαντικών αλλαγών το 2022 που θα το κρατήσουν στην παραγωγή για αρκετά ακόμη χρόνια. Στόχος είναι να βελτιωθεί περαιτέρω η προσφερόμενη ενεργητική και παθητική ασφάλεια ενόψει και των νέων δοκιμών παθητικής ασφάλειας που μπαίνουν σε ισχύ από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Αυστραλίας σε έναν περίπου χρόνο από τώρα.

toyota land cruiser j70 ανανέωση

Να σημειωθεί ότι η σειρά J70 του Land Cruiser είχε δεχτεί ξανά σημαντικές αλλαγές πριν από πέντε περίπου χρόνια που το έφεραν πιο κοντά στα μοντέλα του 21ου αιώνα (νέο πλαίσιο τύπου σκάλας) και το είδαν να εξοπλίζεται με μια σειρά απο σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως το taction control και το σύστημα δυναμικής ευστάθειας VSC της Toyota. Αναβάθμιση είχε δεχτεί τότε και ο εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας με την προσθήκη επιπλέον αερόσακων (πλευρικοί και για τα γόνατα του οδηγού).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναβάθμιση είχε δεχτεί και ο μεγάλος V8 turbodiesel των 4,5 λίτρων, ο οποίος μείωσε την επίσημη κατανάλωση του κατά 10% στα επίσημα 10,7 λίτρα. Παρεμπιπτόντως είναι προδιαγραφών Euro 5 και όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσει να βρίσκεται κάτω από το καπό του J70 και τα επόμενα χρόνια προσφέροντας 205 ίππους και 430 Nm ροπής στις μόλις 3.400 και 1.200-3.200 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ