Τι συμβαίνει με τον προγραμματισμό εξετάσεων υποψήφιων οδηγών;

eksetaseis-1000

Παρουσιάστηκε και ο τρόπος που θα προγραμματίζονται οι εξετάσεις με τον οποίο δεν συμφωνούν οι υποψήφιοι οδηγοί και οι Σχολές Οδηγών.

Ο τρόπος έκδοσης Δελτίου Εκπαίδευσης και Εξέτασης ολοκληρώθηκε από την Περιφέρεια Αττικής για τους υποψήφιους οδηγούς μία διαδικασία που έχει αναλάβει να την υλοποίηση του Πανεπιστημίο Ηράκλειου.

Ο ηλεκτρονικός τρόπος έκδοσης του Δελτίου Εκπαίδευσης και Εξέτασης αποτελούσε ένα πάγιο αίτημα του κλάδου των Σχολών Οδηγών ώστε ο κάθε επαγγελματίας του χώρου να μπορεί από το γραφείο του να εκδίδει Δελτίο Εκπαίδευσης και Εξέτασης κάτι που είναι απαραίτητο για την έναρξη των μαθημάτων καθώς σε πολλές Διευθύνσεις Μεταφορών ειδικά στην επαρχία όπου υπάρχει υποστελέχωση υπήρχε πρόβλημα και καθυστερούσαν πολύ τα Δελτία Εκπαίδευσης και Εξέτασης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρόγραμμα είναι εύχρηστο και μπορεί κάποιος να εκδίδουν κάρτες για μοτοσικλέτα και αυτοκίνητο σε πρώτη φάση.

Τώρα όμως παρουσιάστηκε και ο τρόπος που θα προγραμματίζονται οι εξετάσεις για όσους έχουν τα Δελτία Εκπαίδευσης και Εξέτασης ο οποίος σύμφωνα με τις Σχολές Οδηγών είναι εντελώς λανθασμένος γιατί ουσιαστικά ο πολίτης ή ο εκπρόσωπος της Σχολής Οδηγών κάνει εκδήλωση ενδιαφέροντος ότι θέλει να δώσει θεωρητικές ή πρακτικές εξετάσεις μια συγκεκριμένη ημερομηνία και τελικά η Υπηρεσία του απαντάει πότε μπορεί τελικά να δώσει εξετάσεις ο υποψήφιος οδηγός.

Ο αρχικός σχεδιασμός του συστήματος ήταν ο υποψήφιος οδηγός να επιλέγει την ημέρα και ώρα που θα δώσει εξετάσεις και όχι το αντίστροφο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Φανταστείτε να θέλει κάποιος να ταξιδέψει στο Λονδίνο και όταν απευθυνόταν στην αεροπορική εταιρεία να αποφάσιζε η εταιρεία για το πότε θα πάει! Αυτό είναι λίγο δύσχρηστο και θα δημιουργήσει προβλήματα στους υποψήφιους οδηγούς, στις Σχολές Οδηγών αλλά και στις Διευθύνσεις Μεταφορών με μεγαλύτερο φόρτο εργασίας. Η διαδικασία έκδοσης Δελτίου Εκπαίδευσης και Εξέτασης για όλες τις κατηγορίες πρέπει να διορθωθεί και ο προγραμματισμός να είναι φιλικός για τον χρήστη και να επιλέγει ο ίδιος την ημέρα την ώρα που θέλει να δώσει θεωρητικές ή πρακτικές εξετάσεις» επισημαίνει ο Νίκος Γρέντζελος, αντιπρόεδρος επαγγελματικό επιμελητήριο Αθήνας και πρόεδρος σωματείου εκπαιδευτών Δυτικής Αττικής.

Επίσης το τελευταίο χρονικό διάστημα υπάρχει αυξημένη ζήτηση στην περιφέρεια Αττικής για να δώσει κάποιος θεωρητικές εξετάσεις με αποτέλεσμα να παραπονιούνται πολλοί πολίτες για τις καθυστερήσεις. Η Διεύθυνση Μεταφορών Αττικής θα πρέπει να βρει τον τρόπο έτσι ώστε να εξυπηρετεί τους πολίτες πραγματοποιώντας περισσότερες θεωρητικές εξετάσεις μέσα στο μήνα.

Άλλωστε υπάρχουν τόσα κτίρια του Δημοσίου που δε χρησιμοποιούνται θα μπορούσαν να υπάρχουν μεγάλες αίθουσες με περισσότερες θέσεις ώστε να δίνουν εξετάσεις περισσότεροι υποψήφιοι.

Πάντως σε άλλα κράτη μέλη όπως στην Γαλλία ή στην Πορτογαλία έχουν εμπλακεί και ιδιωτικές εταιρείες στη διαδικασία των εξετάσεων ώστε να εξυπηρετούνται πιο εύκολα οι υποψήφιοι οδηγοί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην Ελλάδα βέβαια ακόμη δεν έχει εφαρμοστεί ο νόμος 4850 ο οποίος προβλέπει την ύπαρξη καμερών στις πρακτικές εξετάσεις, νέα βιβλία για όλες τις κατηγορίες, βιβλία για ανθρώπους με μαθησιακές δυσκολίες και αναλφάβητους, αλλά και ιδιωτικά κέντρα αξιολόγησης ατόμων με ειδικές ανάγκες καθότι υπάρχει μόνο ένα για όλη την Ελλάδα μόνο στην Αττική (Ηνίοχος).

Ο νόμος έχει ψηφιστεί από το 2021 αλλά έκτοτε ποτέ δεν δημοσιεύθηκαν οι Υπουργικές Αποφάσεις ώστε να εφαρμοστεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ