Τι κρύβει το αμάξωμα του πρωτοτύπου Chrysler Halcyon Concept

Chrysler Halcyon Concept

Ένα χαμηλό, στιλπνό και αμιγώς ηλεκτρικό σπορ πρωτότυπο παρουσίασε η Chrysler, βασίζοντάς το πάνω στην πλατφόρμα STLA Large του ομίλου Stellantis. Τι διαφορετικό, όμως, έχουν να προτείνουν οι Αμερικανοί;

Το γεγονός ότι το Halcyon Concept βασίζεται σε μια υπάρχουσα και αξιόπιστη πλατφόρμα το καθιστά ως μια στιβαρή πρόταση που μπορεί να μετεξελιχθεί σε ένα ηλεκτρικό παραγωγής της Chrysler. Αξίζει να σημειώσουμε ότι την ίδια πλατφόρμα της Stellantis χρησιμοποιεί και το επερχόμενο Dodge Charger Daytona EV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε κανένα τεχνικό στοιχείο για το σύστημα ηλεκτροκίνησής του, όμως η αμερικανική εταιρεία λέει ότι η ηλεκτρική αρχιτεκτονική του είναι τεχνολογίας 800V για τάχιστη φόρτιση, ότι η μπαταρία είναι λιθίου-θείου, καθώς και ότι είναι γεμάτο με ηλεκτρονικά συστήματα αλληλεπίδρασης του αυτοκινήτου με τον οδηγό και τους άλλους επιβάτες.

Στο σφηνοειδές ρύγχος, το πολύ χαμηλό ύψος από το έδαφος και η τοξοειδής γραμμή της οροφής συμβάλλουν στην επιθετική εικόνα του Halcyon Concept. Εντυπωσιακό είναι το άνοιγμα σε γωνία 90 μοιρών και των τεσσάρων θυρών, μαζί με τα δύο επιμέρους κρύσταλλα της οροφής που ανοίγουν προς τα πάνω στο πρότυπο των “φτερών του γλάρου”.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλα αυτά ανοίγοντας αποκαλύπτουν το πολύ ευρύχωρο εσωτερικό, με εύκολη πρόσβαση χάρη στην απουσία της Β κολόνας. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένας σχετικός χώρος αποσκευών κάτω από τη γυάλινη κεκλιμένη επιφάνεια. Το αμάξωμα του Chrysler Halcyon Concept ενσωματώνει πολλές αεροδυναμικές ιδέες, με κυριότερη το κεντρικό τούνελ αέρα που μπαίνει από τη γρίλια και περνάει πάνω από το καπό.

Η αμερικανική εταιρεία υποστηρίζει ότι το Halcyon έχει τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, και ότι τόσο το τιμόνι όσο και τα πετάλια του υποχωρούν προκειμένου να απελευθερώσουν χώρο για τον οδηγό όταν το αυτοκίνητο κινείται αυτόνομα. Σε αυτή την περίπτωση, η τεχνολογία των τζαμιών κάνει πιο σκούρα τη φιμέ επένδυσή τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ταμπλό διαθέτει μια τεράστια ψηφιακή οθόνη σε όλο του το πλάτος, και το παρ-μπριζ μια μεγάλων διαστάσεων ψηφιακή head-up display απεικόνιση επαυξημένης πραγματικότητας. Παράλληλα, η εκτεταμένη ενσωμάτωση τεχνολογιών ΑΙ προσφέρει μια σειρά από υπηρεσίες, όπως το καλωσόρισμα του οδηγού από μακριά με φώτα και ήχους και την προετοιμασία της διαδρομής στο σύστημα πλοήγησης με τα δεδομένα του μετεωρολογικού δελτίου και το πρόγραμμα του οδηγού.

Εδώ αρχίζει να γίνεται λίγο παράξενο: με ένα βιομετρικό scanner το αυτοκίνητο εκπέμπει χαλαρωτικούς ήχους και ρυθμίζει τα πάντα στις προτιμήσεις του οδηγού, ενώ το head-up display απεικονίζει σχέδια ανάλογα της μουσικής. Η Chrysler τα ονομάζει όλα αυτά "Αρμονία σε Κίνηση" (Harmony in Motion).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν η αμερικανική εταιρεία σκοπεύει να μετασχηματίσει το πρωτότυπο αυτό Halcyon σε αυτοκίνητο παραγωγής. Όμως είναι σίγουρα ένα πρώτο βήμα προς το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με το έμβλημα Chrysler, το οποίο αναμένεται το 2025. Τρία χρόνια αργότερα, η εταιρεία θα πουλάει μόνο ηλεκτρικά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ