
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ρουμανικής μάρκας, Denis le Vot, παρουσίασε τα επόμενα βήματα της μετά το λανσάρισμα του μεγάλου της SUV.
Το Bigster είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για τη Dacia, καθώς αποτελεί το τελευταίο βήμα σε μία περίοδο συνεχούς ανάπτυξης, προτού γυρίσει για τα καλά σελίδα.
Βλέπετε, μέσα στο 2025 η Dacia αναμένεται να παρουσιάσει το νέο, πενταετές της σχέδιο. Κάποια από τα πράγματα που περιλαμβάνει είναι ήδη γνωστά. Όπως για παράδειγμα πως ένα από τα νέα της μοντέλα, θα είναι ένα ηλεκτρικό Dacia Sandero, το οποίο περιμένουμε είτε το 2027 είτε το 2028.
BUY NOW

Επίσης θα έρθει ένα ακόμα EV που θα αντικαταστήσει το Spring στη γκάμα της Dacia και θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις αλλά όχι αντίστοιχα πιο ακριβό, ενώ περιμένουμε τουλάχιστον κι άλλο ένα μοντέλο της κατηγορίας C που θα… συνοδεύει το Bigster. Σε αυτή την κατηγορία, που είναι νέα για τη μάρκα, αναμένεται να δούμε κάτι διαφορετικό αν κι ακόμα δεν έχει αποκαλυφθεί τι ακριβώς.
Η Dacia έχει μοναδική προσέγγιση στον κλάδο, την οποία εξηγεί ο Le Vot: «Η προσιτή κινητικότητα είναι η δουλειά μας. Δεν βασιζόμαστε σε ελάχιστες προδιαγραφές. Ερχόμαστε από κάτω προς τα πάνω και προσθέτουμε την ελάχιστη τεχνολογία που χρειαζόμαστε. Και ακόμα περισσότερη ανεβαίνοντας εκδόσεις. Αντίθετα, οι ανταγωνιστές έρχονται από πάνω προς τα κάτω κι αυτό ποτέ δεν είναι εύκολο».

Με γνώμονα τα παραπάνω, ενόψει του λανσαρίσματος του Bigster, οι ερευνητές της Dacia πήγαν στη Γερμανία και μίλησαν με 400 ιδιοκτήτες γερμανικών SUV για να μάθουν τι θεωρούσαν «απαραίτητη» τεχνολογία για ένα μοντέλο στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Βάσει εκείνης της έρευνας, σε αυτό το μοντέλο τοποθετήθηκαν για πρώτη φορά ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού και διζωνικός κλιματισμός.
Η έρευνα της Dacia δεν έπεσε έξω. Στην πιο επιτυχημένη διαδικασία προπωλήσεων στην ιστορία της μάρκας, το 20+% αφορούσε πελάτες που δεν είχαν ποτέ στο παρελθόν Dacia ενώ το 90% των αγοραστών έχουν επιλέξει και το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού.

Ο Le Vot εξηγεί: «Έπρεπε να βεβαιωθούμε πως οι επίδοξοι αγοραστές θα κάνουν τη “διαδρομή” να δουν και τα δικά μας μοντέλα. Να δουν τι έχουμε να προσφέρουμε. Έχουμε Bigster των 25.000€, αλλά οι περισσότεροι έχουν αγοράσει ένα των 30.000€. Έτσι και εκείνοι είναι ευχαριστημένοι και εμείς είμαστε ευχαριστημένοι».
Όλα αυτά την ώρα που τα τελευταία εφτά χρόνια, η Dacia έχει υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις της και μάλιστα, απολαμβάνοντας ισχυρή πιστότητας, καθώς περισσότεροι από τα δύο τρίτα των πελατών της, παραμένουν στην εταιρεία και αγοράζοντας το επόμενο αυτοκίνητό τους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ