Ποια θρυλική μάρκα επιστρέφει στη ζωή -Πόσο θα κοστίζουν τα αυτοκίνητά της

εργοστάσιο αυτοκινήτων

Πρόσφορο φαίνεται πως είναι πλέον το έδαφος για την αναβίωση μιας θρυλικής μάρκας που εδώ και χρόνια είχε απομακρυνθεί από τα αυτοκινητικά δρώμενα.

Μια μάρκα αυτοκινήτου που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την πάλαι ποτέ κραταιή Σοβιετική Ένωση ετοιμάζεται να επιστρέψει στη ζωή, αναπτερώνοντας την ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία που επλήγη από τις μαζικές αποχωρήσεις εταιρειών μετά την εισβολή της χώρας στην Ουκρανία.

Τον δρόμο προς της επιστροφής φαίνεται πως παίρνει η πολυτελής μάρκα Volga που είχε γίνει γνωστή στον αυτοκινητικό κόσμο για τα μεγάλα σεντάν της. Αυτά έτυχαν μεγάλης δημοφιλίας από την ελίτ της κομμουνιστικής πολιτικής και επιχειρηματικής ζωής της Σοβιετικής Ένωσης και παρέμειναν στη ζωή έως το 2010.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
volga

Την αναβίωση της Volga της GAZ (Gorkovsky Avtomobilny Zavod) γνωστοποίησε ο Υπουργός Βιομηχανίας και Εμπορίου, Denis Manturov, υποστηρίζοντας ότι τα πρώτα μοντέλα θα παραχθούν μέσα στο καλοκαίρι του 2024 και, όπως συνέβη και κατά τον πρότερο βίο της μάρκας, θα προορίζονται για κυβερνητικούς αξιωματούχους, διατιθέμενα στην τιμή των 2.500.000 ρουβλίων, δηλαδή 26.000 ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Σημειώνεται, βέβαια, ότι οι Ρώσοι δεν είναι σε θέση να παράγουν μόνοι τους τα νέα τους μοντέλα. Ως εκ τούτου αναζητούν σύμμαχο για την παροχή της απαραίτητης τεχνικής υποστήριξης αλλά και των εξαρτημάτων που χρειάζονται για την κατασκευή των αυτοκινήτων τους, τα οποία, λόγω των διεθνών οικονομικών κυρώσεων, δεν εισάγονται πλέον στη Ρωσία.

volga
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι οριακές σχέσεις Ρωσίας και Δύσης, μάλιστα, συνηγορούν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία με την οποία θα συνεργαστεί η Volga θα είναι από την Κίνα.

Σημειώνεται ότι το περασμένο έτος είχε διαρρεύσει ένα έγγραφο όπου γινόταν λόγος για για απευθείας συζητήσεις του προέδρου της Ρωσικής Ομοσπονδίας Vladimir Putin με ανώτατο στέλεχος της Porsche SE, της εταιρείας χαρτοφυλακίου στην οποία ανήκει το 31,4% του ομίλου VW. Πρόκειται, ωστόσο, για ένα σενάριο που διέψευσε εκπρόσωπος Τύπου του VW Group.

Υπενθυμίζεται ότι το περασμένο διάστημα αναβίωσε ένα ακόμη ρωσικό brand. Πρόκειται για τη Moskvich που αξιοποιεί τα μοντέλα της κινεζικής JAC.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ