Τεράστια επένδυση στη γειτονιά της Ελλάδας -Πού θα κατασκευαστεί το νέο υπερ-εργοστάσιο της Ευρώπης

Εργοστάσιο Ευρώπη

Ευχάριστα είναι τα νέα για την οικονομία της γειτονικής Ιταλίας, καθώς πληροφορίες θέλουν την ιταλική κυβέρνηση να βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με την κινεζική Cherry για τη δημιουργία ενός νέου υπερ-εργοστασίου αυτοκινήτων.

Οι ανακοινώσεις απομένουν σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο για την επισημοποίηση της συμφωνίας ανάμεσα στην ιταλική κυβέρνηση και την Chery Automobile για την κατασκευή ενός υπερ-εργοστασίου αυτοκινήτου στη γειτονική χώρα.

Το εργοστάσιο της Chery Automobile στην Ιταλία θα μπορεί να παράγει 300.000 αυτοκίνητα κάθε χρόνο, γεγονός που θα βοηθήσει την ιταλική κυβέρνηση να πετύχει τον στόχο η ετήσια παραγωγή οχημάτων σε ιταλικό έδαφος να ξεπεράσει τα 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα τον χρόνο από τις 800.000 που έφτασε το 2023.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εργοστάσιο Ευρώπη

Αν και εφόσον η ιταλική κυβέρνηση δώσει τα χέρια με την Chery Automobile, τότε η τελευταία θα γίνει η πρώτη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που δημιουργήσει μια μονάδα παραγωγής αυτού του μεγέθους σε ευρωπαϊκό έδαφος.

Από την πλευρά της, η Chery Automobile έχει ήδη κάνει γνωστή την πρόθεσή της να δημιουργήσει μια μονάδα παραγωγής στη γηραιά ήπειρο, στο πλαίσιο της ανάπτυξής της στην ευρωπαϊκή αγορά, χωρίς ωστόσο να έχει ξεκαθαριστεί σε ποια χώρα θα πραγματοποιηθεί η επένδυση αυτή.

Μάλιστα παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο, η Chery να αποκτήσει ένα από τα παροπλισμένα εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ευρώπη, όπως αυτό της Nissan στην ευρύτερη περιοχή της Βαρκελώνης.

Εργοστάσιο Ευρώπη
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα από τα δυνατά χαρτιά της Chery Automobile στην Ευρώπη είναι η Omoda, η οποία έχει ξεκινήσει δειλά-δειλά την εμπορική πορεία της σε αγορές όπως αυτή της Ισπανία.

Εκτός από την Chery και η Tesla αναζητά τη χώρα που θα φιλοξενήσει το δεύτερο ευρωπαϊκό Gigafactory και όπως είναι φυσικό στην κούρσα της διεκδίκησης της νέας επένδυσης του Elon Musk έχουν μπει οι περισσότερες χώρες της κεντρικής και της δυτικής Ευρώπης.

Δυστυχώς, η Ελλάδα εξακολουθεί να παραμένει μακριά από μια τέτοια επένδυση, καθώς η φτωχή παράδοση στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η γεωγραφική θέση και το ασταθές φορολογικό περιβάλλον καθιστούν την υποψηφιότητα της χώρας μας αδύναμη.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ