Το τέλος των κινητήρων βενζίνης και diesel συμφώνησαν 6 κατασκευαστές και 31 κράτη

Κινητήρες βενζίνης και diesel

Στο πλαίσιο της διάσκεψης για την κλιματική αλλαγή στη Γλασκώβη, έξι αυτοκινητοβιομηχανίες και 31 κράτη από ολόκληρο τον πλανήτη δεσμεύτηκαν στην κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης έως το 2040.

Οι κινητήρες βενζίνης και diesel βιώνουν τις τελευταίες ημέρες της Πομπηίας, καθώς έχοντας εξαντλήσει τα περιθώρια εξέλιξής τους και τις πιθανότητες επιβίωσής τους, βλέπουν το τσουνάμι που έχει προκαλέσει το Big Bang της ηλεκτροκίνησης να τους πλησιάζει και μάλιστα απειλητικά.

Ένα ακόμα πλήγμα για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης αποτέλεσε η πρόσφατη διάσκεψη στη Γλασκώβη για την κλιματική αλλαγή, στο πλαίσιο της οποίας έξι μεγάλοι κατασκευαστές οχημάτων και συνολικά 31 κράτη από ολόκληρο τον πλανήτη υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας και δεσμεύτηκαν για την κατάργηση των θερμικών κινητήρων έως και το 2040.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κινητήρες Βενζίνης-Diesel

Μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που πρόκειται να συμμετάσχουν σε αυτήν την προσπάθεια βρίσκεται η Daimler, η Ford, η General Motors, η Volvo, η Jaguar Land Rover και η κινεζική BYD. Αντιθέτως, η Volkswagen, η Toyota και o όμιλος Renault δεν θέλησε να δεσμευτεί για την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ενώ το παράδειγμά τους ακολούθησαν και τρεις από τις μεγαλύτερες αγορές του πλανήτη και ειδικότερα οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής -με εξαίρεση τις πολιτείες της Καλιφόρνια και της Ουάσιγκτον-, η Ιαπωνία και η Κίνα.

Σε ό,τι αφορά στις αυτοκινητοβιομηχανίες, το πέρασμα στα μηδενικών ρύπων οχήματα είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έρθει νωρίτερα, όπως νωρίτερα θα εφαρμοστούν και οι απαγορεύσεις για τη διάθεση οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στις περισσότερες χώρες του δυτικού κόσμου.

Όπως και να έχει, βέβαια, η δέσμευση κατασκευαστών και κρατών να βάλουν τέλος στους θερμικούς κινητήρες είναι σημαντική καθώς σε αυτή περιλαμβάνονται και χώρες, όπως η Ρουάντα, η Γκάνα και η γειτονική Τουρκία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο κλάδος των μεταφορών ευθύνεται για το 20% του διοξειδίου του άνθρακα που εκλύεται στην ατμόσφαιρα, με το 10% να προκύπτει από τη χρήση των ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων και των van.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ