Τέλος το diesel από τα βενζινάδικα -Γιατί θα εξαφανιστεί

πρατήρια υγρών καυσίμων Ισπανία

Παρελθόν αναμένεται να αποτελέσει το diesel από τα πρατήρια υγρών καυσίμων, με τους ειδικούς να προβλέπουν περαιτέρω μείωση των πωλήσεων σχετικής τεχνολογίας ΙΧ.

Μόνο εύκολη υπόθεση δεν θα είναι για τους οδηγούς σε λίγα χρόνια η εύρεση πετρελαίου κίνησης για τον ανεφοδιασμό των αυτοκινήτων τους, όπως αναφέρει η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μεταφορών και Περιβάλλοντος (Transport & Environment -T&E).

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το πετρέλαιο κίνησης πνέει τα λοίσθια και δεν αποκλείεται να εξαφανιστεί από τα βενζινάδικα στις αρχές της δεκαετίας του 2030. Όπως επισημαίνεται, συν τω χρόνω η ζήτηση για diesel αυτοκίνητα θα μειώνεται, γεγονός που θα καταστήσει ανούσια τη διάθεση πετρελαίου κίνησης στα πρατήρια υγρών καυσίμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
diesel αυτοκίνητα

Οι προβλέψεις των ειδικών της Τ&E εστιάζουν στο Λονδίνο, με τα στοιχεία του Υπουργείου Ενεργειακής Ασφάλειας και Κλιματικής Ουδετερότητας να δείχνουν ότι μέσα στα τελευταία τέσσερα χρόνια, οι πωλήσεις diesel αυτοκινήτων έχουν υποχωρήσει κατά 40% στην αγγλική πρωτεύουσα και κατά 15% στην υπόλοιπη χώρα.

Ειδικότερα, μιλώντας στην βρετανική Express, ο Matt Finch, Policy Manager για το Ηνωμένο Βασίλειο στην T&E, επισήμανε ότι το diesel εξασθαινεί σε όλες τις περιοχές της Αγγλίας, αλλά ειδικά στο Λονδίνο η πτώση είναι δραματική.

«Αυτή αγγίζει το 40%, από τότε που το υπουργείο άρχιζε να δημοσιεύει στοιχεία, δηλαδή στις αρχές του 2020. Πρόκειται για μια τεράστια πτώση», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι καμιά κερδοφόρα επιχείρηση δεν διαθέτει στην αγορά ένα προϊόν που δεν αγοράζουν πλέον οι καταναλωτές.

ανεφοδιασμός αυτοκινήτου σε πρατήριο
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις των diesel αυτοκινήτων έχουν σημειώσει βουτιά και στη χώρα μας. Το πρώτο τρίμηνο του 2014 το μερίδιο των ταξινομήσεων diesel αυτοκινήτων ήταν 63%, όταν το αντίστοιχο διάστημα του τρέχοντος έτους ανήλθε σε μόλις 11,9%, καταγράφοντας δηλαδή μέσα σε μια δεκαετία πτώση άνω του 50%.

Ο Matt Finch, μάλιστα, δείχνει να ζητάει από τη βρετανική κυβέρνηση να σφίξει περαιτέρω τη θηλιά γύρω από τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, επισπεύδοντας την απαγόρευση πώλησης καινούργιων ΙΧ που κινούνται με το συγκεκριμένο καύσιμο, και θεσπίζοντας φορολογικά αντικίνητρα.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ