https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

Έτσι θα δοθεί τέλος στα ατυχήματα στο Μετρό της Αθήνας -Το έργο που έρχεται και είναι απαραίτητο

Συρμός Μετρό

Ένα σύστημα που θα κάνει την παρθενική του παρουσία στο Μετρό της Αθήνας αναμένεται να ενισχύσει σε θεαματικό βαθμό την ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

Με γνώμονα την εξυπηρέτηση ακόμα περισσότερων κατοίκων και επισκεπτών της πρωτεύουσας, αλλά και την ενίσχυση της ασφάλειας του επιβατικού κοινού έχει σχεδιασθεί η Γραμμή 4 του Μετρό, το μεγαλύτερο έργο που υλοποιείται στην πρωτεύουσα, με προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ.

Και αν για το πρώτο θα φροντίζουν οι 15 νέοι σταθμοί που θα διασυνδέσουν διάφορες περιοχές του κέντρου, καθοριστικό ρόλο στη θωράκιση των επιβατών αναμένεται να έχουν οι θύρες επί των αποβαθρών, τις οποίες είδαμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο Μετρό της Θεσσαλονίκης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι συγκεκριμένες θύρες θα ανοίγουν μόνο με την έλευση και στάση του συρμού, ταυτόχρονα με τις πόρτες, αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας των επιβατών. Παράλληλα, το εν λόγω σύστημα θα επιτρέπει την καλύτερη αστυνόμευση των σταθμών, ενώ όπως έχει αποδειχθεί από αντίστοιχες εφαρμογές, ο εξαερισμός και ο κλιματισμός λειτουργούν με πιο αποδοτικό τρόπο.

Μετρό Θεσσαλονίκης
Θύρες στις αποβάθρες του Μετρό Θεσσαλονίκης

Παράλληλα, παρθενική παρουσία στο Μετρό της Αθήνας θα κάνει και το σύστημα σηματοδότησης και ελέγχου συρμών τεχνολογίας CBTC (Communications-Based Train Control). To τελευταίο επιτρέπει σε κάθε συρμό να εκπέμπει και να προσδιορίζει συνεχώς την ακριβή θέση του στην Κεντρική Μονάδα Ελέγχου (Zone Controller).

Εν συνεχεία, η μονάδα ελέγχει, καθορίζει και εφαρμόζει τις αποστάσεις για κάθε επόμενο συρμό. Πρόκειται επομένως για ένα σύστημα που ελέγχει την ασφαλή ροή των συρμών μέσα από αλλεπάλληλες, διαδοχικές και σε πραγματικό χρόνο ενημερώσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρώτο τμήμα (Άλσος Βεΐκου – Γουδή) θα προσθέσει στο δίκτυο του Μετρό της Αθήνας 15 σταθμούς που θα είναι οι Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την Ελληνικό Μετρό, συνολικά εκτιμάται ότι θα μετακινούνται με το έργο αυτό περίπου 340.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ οι μετακινήσεις με ΙΧ αναμένεται να μειωθούν κατά 53.000 περίπου ημερησίως.

Γραμμή 4 Μετρό

Επομένως, αναμένεται και μείωση των ρύπων με την ποσότητα CO2 που δεν θα εκλύεται στην ατμόσφαιρα της πόλης από επιβάτες που θα χρησιμοποιούν το Μετρό αντί το ΙΧ τους, η οποία και εκτιμάται σε 318 tons/ημέρα.

Αναφορικά με την πρόοδο του έργου, ο Μετροπόντικας «Αθηνά» που ξεκίνησε από την Κατεχάκη, μετά από τους σταθμούς «Γουδή» και «Ζωγράφου», πέρασε και από τον τρίτο κατά σειρά σταθμό «Ιλίσια», έχοντας αφήσει πίσω του κατασκευασμένη σήραγγα 3 χιλιομέτρων. Το μηχάνημα «Νίκη», με αφετηρία το «Άλσος Βεϊκου» σήμερα έχει φτάσει στον σταθμό «Γαλάτσι». Τα δύο μηχανήματα διάνοιξης σηραγγών αναμένεται να φτάσουν το 2026 στον Ευαγγελισμό όπου και θα αποσυναρμολογηθούν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ολοκλήρωση της Γραμμής 4 του Μετρό προβλέπεται για το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.

Διαβάστε επίσης


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ