Τέλος το παρκάρισμα των μοτοσικλετών στο πεζοδρόμιο -Έρχεται μηνιαία χρέωση για τη στάθμευση

parking motosikleta pezodromia

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει ένα μέτρο που εξετάζεται στη Βαρκελώνη, η οποία έχει αρχίσει να μετατρέπεται σε αφιλόξενη πόλη για τα οχημάτα ιδιωτικής χρήσης.

Μεγάλες είναι οι αλλαγές που συντελούνται τα τελευταία χρόνια στα κέντρα των πόλεων, στο πλαίσιο μίας προσπάθειας να καταστούν οι τελευταίες πιο φιλικές στους κατοίκους και τους επισκέπτες τους.

Η δημιουργία ζωνών μηδενικών εκπομπών ρύπων και η παροχή κινήτρων για τη προώθηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς είναι μόλις δύο από μέτρα που εφαρμόζονται για τον μετασχηματισμό των αστικών κέντρων, την ίδια ώρα που υπάρχουν και κάποιες πόλεις οι οποίες έχουν ρίξει στο τραπέζι την υιοθέτηση ακόμα πιο τολμηρών λύσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Βαρκελώνη όπου ήδη προωθείται το νέο Σχέδιο Αστικής Κινητικότητας (Urban Mobility Plan), το οποίο αποσκοπεί στη σταδιακή απομάκρυνση των επιβατηγών οχημάτων ιδιωτικής χρήσης (μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα) από τους δρόμους, ώστε μέχρι το 2024 να αντιπροσωπεύουν μόλις το 20% των αστικών μετακινήσεων.

τέλους στάθμευσης στα πεζοδρόμια μοτοσικλέτες

Στο πλαίσιο αυτό, ένα μέτρο που έχει ήδη εγκριθεί από την Κυβέρνηση της Καταλωνίας και αναμένεται να εφαρμοστεί τον Ιανουάριο του 2023 αφορά στην θέσπιση μηνιαίου τέλους ύψους 45 ευρώ για τη στάθμευση των μοτοσικλετών στα πεζοδρόμιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα στη Βαρκελώνη, όπως και σε άλλες ισπανικές πόλεις, η στάθμευση των δίκυκλων επιτρέπεται στα πεζοδρόμια, με την προϋπόθεση ότι το πλάτος των τελευταίων είναι μικρότερο των 3 μέτρων.

Η διαφαινόμενη εφαρμογή του μέτρου του μηνιαίου τέλους στάθμευσης στα πεζοδρόμια έχει προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια στους δεκάδες χιλιάδες μοτοσικλετιστές της Βαρκελώνης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
τέλους στάθμευσης στα πεζοδρόμια μοτοσικλέτες

Πολλώ δε μάλλον από τη στιγμή που εξετάζεται να καταργηθούν και τα υπόλοιπα προνόμια που απολαμβάνουν οι μοτοσικλέτες στην πόλη, συμπεριλαμβανομένης της δωρεάν στάθμευσής τους στους δρόμους.

Στόχος της Κυβέρνησης της Καταλωνίας είναι να αυξηθεί το δίκτυο πεζοδρόμων κατά 30 χλμ. και το μήκος των ποδηλατοδρόμων να αυξηθεί κατά 40%, την ίδια ώρα που εξετάζεται και η θέσπιση ορίου ταχύτητας 30 χλμ. σε όλους τους δρόμους της πόλης.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ