Τέλος το μποτιλιάρισμα στον Κηφισό -Έτσι θα λυθεί το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας

κίνηση στον Κηφισό

Στη μάχη για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στον Κηφισό ρίχνεται και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, το οποίο δρομολογεί ενέργειες για την αποφόρτιση του δρόμου.

Ως λεωφόρος της… ταλαιπωρίας έχει εδραιωθεί στη συνείδηση των οδηγών ο Κηφισός, ο μεγαλύτερος σε κυκλοφορία οδικός άξονας στην Ελλάδα, όπου καθημερινά καταγράφονται ουρές χιλιομέτρων και οι οδηγοί αναγκάζονται να εξοπλιστούν με τεράστια υπομονή.

Η εφιαλτική κατάσταση στον Κηφισό, ο οποίος ξεκινά από Κηφισιά και καταλήγει στον Φαληρικό όρμο, απασχολεί έντονα και την πολιτική ηγεσία, όπως αποδείχθηκε και από την παρουσίαση των δράσεων που δρομολογεί το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στο πλαίσιο της προσπάθειας για ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέρα από τον νέο Κ.Ο.Κ. που συγκροτείται σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία, στόχος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, είναι να επικαιροποιηθεί, να επανασχεδιαστεί και να βελτιωθεί η πρωτογενής αντίδραση και επέμβαση σε περιπτώσεις έκτακτων περιστατικών στους δρόμους, με τον Κηφισό να αποτελεί προτεραιότητα.

ατύχημα Κηφισός

Με δεδομένο ότι τα ακινητοποιημένα οχήματα ή αυτά που εμπλέκονται σε τροχαία ατυχήματα, αποτελούν μία απο τις βασικές αιτίες που «μπλοκάρουν» την κυκλοφορία στον Κηφισό, η ταχύτερη αντίδραση των αρμόδιων αρχών θα συνεπαγόταν γρηγορότερη αποφόρτιση του οδικού δικτύου και ταχύτερη εξομάλυνση της κυκλοφορίας.

Για το ζήτημα αυτό, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τον Διευθυντή του Εργαστηρίου Συγκοινωνιακής Τεχνικής του ΕΜΠ, αναπληρωτή Καθηγητή, Κωνσταντίνο Κεπαπτσόγλου -με τον οποίον είχε πραγματοποιηθεί τηλεδιάσκεψη στις 21 Αυγούστου- και τον Αναπληρωτή Διευθυντή του ΚΕ.ΜΕ.Α. (Κέντρο Μελετών Ασφάλειας), του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, κ. Νικόλαο Γερασιμίδη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως επισημαίνεται από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, συμφωνήθηκε να γίνει λεπτομερής καταγραφή και επικαιροποίηση των πρωτοκόλλων, υιοθετώντας παράλληλα τις βέλτιστες πρακτικές άλλων κρατών.

Ο στόχος είναι αφενός η διερεύνηση τρόπων άμεσης αντίδρασης (επαρκές παράλληλο δίκτυο, συντονισμός) και αφετέρου η συνειδητοποίηση από τους πολίτες ότι η ασφάλειά τους, σε έκτακτες περιπτώσεις, προϋποθέτει ικανό χρόνο εργασίας εκ μέρους των Αρχών.

Καθοριστική συμβολή στο να αποφεύγουν οι πολίτες την ταλαιπωρία, θα έχει μια εφαρμογή (app) που σχεδιάζεται, η οποία θα τους ενημερώνει στα κινητά τους τηλέφωνα για τροχαία περιστατικά που συμβαίνουν στην κατεύθυνση πορείας τους.

Σημειώνεται ότι η συγκρότηση ενός μηχανισμού ταχύτερης αντίδρασης στα έκτακτα συμβάντα, θα λειτουργήσει επικουρικά στο έργο της Περιφέρειας Αττικής, η οποία έχει στο «οπλοστάσιό» της πλατφόρμα με γερανό για την ταχεία απομάκρυνση ακινητοποιημένων οχημάτων από διάφορες αιτίες (τρακαρίσματα, μηχανικές βλάβες, κ.ά).

πλατφόρμα Κηφισός Περιφέρεια Αττικής
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα, συνεπικουρεί από τη μεριά της τα οχήματα οδικής ασφάλειας κλειστού τύπου (βαν) που επιχειρούν στη Λεωφόρο εδώ και πάνω από δύο χρόνια, και είναι εφοδιασμένα με όλα τα απαραίτητα υλικά σήμανσης (μεταβλητών μηνυμάτων), εργαλεία και απορροφητικό υλικό, το οποίο χρησιμοποιείται σχεδόν καθημερινά όταν έχουμε διαρροή λαδιών στο οδόστρωμα έπειτα από ατύχημα.

Αναντίρρητα, η βελτίωση της πρωτογενούς αντίδραση και επέμβασης σε περιπτώσεις έκτακτων περιστατικών στους δρόμους που αποτελεί μία από τις προτεραιότητες του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, θα βοηθούσε στην εξομάλυνση της κατάστασης στον Κηφισό, χωρίς ωστόσο να αποτελεί … πανάκεια.

βαν περιφέρεια αττικής

Αυτό διότι απαιτούνται και άλλες δράσεις, στη σημασία μίας εκ των οποίων είχε αναφερθεί πρόσφατα και ο πρωθυπουργός της χώρας, Κυριάκος Μητσοτάκης. Πρόκειται για τη δημιουργία της «Μεγάλης Παράκαμψης της Αττικής», δηλαδή του αυτοκινητοδρόμου «Ελευσία-Θήβα-Υλίκη», ο οποίος θα ξεκινά από την Υλίκη σε κόμβο με τον Αυτοκινητόδρομο ΑΘΕ (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι) και θα τελειώνει στον Άγιο Λουκά σε κόμβο με την Αττική Οδό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα ενώνει τον αυτοκινητόδρομο ΑΘΕ με την Αθηνών-Πατρών, παρακάμπτοντας το οδικό δίκτυο της Αθήνας και ειδικότερα την επιβαρυμένη λεωφόρο Κηφισού, η οποία θα ανασάνει σε μεγάλο βαθμό.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ