citroen aposirsi

Τέλος η πιο επικίνδυνη γέφυρα της Ελλάδας -Στην τελική ευθεία το έργο που θα την αντικαταστήσει

γέφυρα

Μία από τις πιο επικίνδυνες και παρωχημένες κατασκευές του ελληνικού οδικού δικτύου οδεύει πλέον οριστικά προς το τέλος της, καθώς τα έργα για την αντικατάστασή της βρίσκονται στην τελική τους φάση.

Παρά τη σταδιακή αναβάθμιση των υποδομών και τον εκσυγχρονισμό βασικών οδικών αξόνων της χώρας που φαίνεται να αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα της πολιτείας, εξακολουθούν στο υφιστάμενο δίκτυο της χώρας να υπάρχουν ορισμένα σημεία που θυμίζουν έντονα τις αδυναμίες του παρελθόντος.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η μεταλλική γέφυρα της Σκάλας Λακωνίας, ένας κομβικός σύνδεσμος στην Εθνική Οδό Σπάρτης–Μονεμβασιάς, η οποία για δεκαετίες συγκαταλεγόταν στις πλέον επικίνδυνες κατασκευές της χώρας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συγκεκριμένη γέφυρα έχει τεθεί εδώ και καιρό στο μικροσκόπιο της Πολιτείας, με αποτέλεσμα να δρομολογηθεί η πλήρης αντικατάστασή της από ένα νέο, σύγχρονο τεχνικό έργο. Η νέα γέφυρα του Ευρώτα στη Σκάλα, συνολικού προϋπολογισμού 4.465.000 ευρώ, έχει ήδη μπει σε τροχιά ολοκλήρωσης, με τις εργασίες να έχουν ξεκινήσει τον Μάιο του 2024 και σήμερα να βρίσκονται στην τελική ευθεία.

Πρόσφατα, το εργοτάξιο επισκέφθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας, Θεόδωρος Βερούτης, ο οποίος ενημερώθηκε για την πορεία των εργασιών και επιβεβαίωσε ότι το έργο εισέρχεται στο τελικό στάδιο υλοποίησής του.

Αυτή την περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη οι ασφαλτικές στρώσεις κυκλοφορίας, καθώς και η κατασκευή του δικτύου ομβρίων υδάτων, κρίσιμες παρεμβάσεις για την πλήρη λειτουργικότητα και ανθεκτικότητα της νέας γέφυρας.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, πρόκειται για «ένα σημαντικό έργο για τον τόπο μας, που ολοκληρώνεται και σύντομα θα αποδοθεί στους πολίτες και τους επισκέπτες της Λακωνίας, σηματοδοτώντας την προσπάθειά μας για ένα ασφαλέστερο και πιο σύγχρονο οδικό δίκτυο».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο τεχνικό έργο θα έχει μήκος 90 μέτρων και πλάτος 9 μέτρων, με ενισχυμένο κατάστρωμα, πλήρη σύγχρονη σήμανση και δύο πεζοδρόμια πλάτους 2,10 μέτρων, εξασφαλίζοντας ασφαλή και άνετη διέλευση τόσο για τα οχήματα όσο και για τους πεζούς.

Σημειώνεται τέλος ότι η υφιστάμενη μεταλλική γέφυρα δεν θα κατεδαφιστεί, αλλά θα μετατραπεί σε πεζογέφυρα – μνημείο, διατηρώντας τον ιστορικό και λαογραφικό της χαρακτήρα και τιμώντας τη μακρά παρουσία της στην περιοχή.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ