Τέλος η ναυτία στο αυτοκίνητο - Αυτή είναι η νέα πατέντα των Ιαπώνων

Special car seats 1

Το νέας σχεδίασης κάθισμα αυτοκινήτου εξελίχθηκε για να μειώνει τη ζαλάδα και τη ναυτία των «ευαίσθητων» επιβατών.

Το να μπαίνεις σε ένα αυτοκίνητο, είτε ως επιβάτης είτε ως οδηγός, για να μετακινηθείς από το ένα σημείο στο άλλο, φαίνεται μια αρκετά συνηθισμένη διαδικασία για τους περισσότερους από εμάς. Για μερικούς όμως ανθρώπους που υποφέρουν από ναυτία, ακόμα και η μικρότερη διαδρομή μπορεί να μετατραπεί σε εφιάλτη.

Special car seats 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε μεγάλες κυρίως διαδρομές, ορισμένοι άνθρωποι ζαλίζονται και έχουν τάση για εμετό. Αναντίλεκτα, υπάρχουν θεραπείες και φάρμακα για αυτές τις καταστάσεις, αλλά πλέον υπάρχει και μία ακόμα λύση που έρχεται με την μορφή καθίσματος. Δεν αντικαθιστά την θεραπεία, αλλά βοηθά στην μείωση του φαινομένου.

Η καινοτομία όμως της NHK Spring μπορεί να βοηθήσει στην εξάλειψη της ανάγκης για οποιαδήποτε θεραπεία, μιας και το ειδικό κάθισμα αυτοκινήτου που εξέλιξε ελαχιστοποιεί τη ναυτία και τη ζαλάδα που προκαλεί η κίνηση των αυτόνομων οχημάτων σε ορισμένους επιβάτες.

Special car seats 3

Σύμφωνα με αναφορά στην Nikkei Asia, το ειδικά εξελιγμένο κάθισμα της NHK Spring έχει προσκέφαλο που στηρίζει το κεφάλι στο ύψος των αυτιών και ουσιαστικά το «κλειδώνει». Με αυτό τον τρόπο διατηρεί το κεφάλι του συνοδηγού και των επιβατών σταθερό κάθε φορά που το αυτοκίνητο επιταχύνει, επιβραδύνει ή στρίβει. Και αυτό, σύμφωνα με την εταιρεία, βοηθά σε σημαντική αναβολή της έναρξης των συμπτωμάτων ή και την απουσία τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα νέα καθίσματα της NHK Spring είναι κατασκευασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε η πίεση να κατανέμεται ομοιόμορφα στο σώμα. Κάθε κάθισμα συνοδεύεται από μία οθόνη ελέγχου στο υποβραχιόνιο και μέσω αυτής θα μπορεί ο επιβάτης να χειριστεί διάφορες λειτουργίες του καθίσματος και του συστήματος ψυχαγωγίας.

Ακόμα, ο σχεδιασμός του νέου καθίσματος θα επιτρέψει την δημιουργία επιπλέον χώρου στο πάτωμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μιας και είναι 40% πιο λεπτά από τα συμβατικά, χωρίς όμως να προσφέρουν υποβαθμισμένη άνεσης και στήριξη. Με αυτό τον τρόπο, οι κατασκευαστές μπορούν να εκμεταλλευτούν τα επιπλέον εκατοστά χώρου για την τοποθέτηση ενός λίγο μεγαλύτερου πακέτου μπαταριών που θα χαρίσει και ελαφρώς μεγαλύτερη αυτονομία.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ