Τέλος η πιο επικίνδυνη γέφυρα της Ελλάδας – Tο νέο έργο που θα την αντικαταστήσει

Νέα γέφυρα Ευρώτα Λακωνία 2022

Σε τροχιά υλοποίησης εισέρχεται το έργο της κατασκευής μίας νέας οδικής γέφυρας στον Ευρώτα, στην περιοχή της Σκάλας Λακωνίας.

Ένα ακόμα αποφασιστικό βήμα για την κατασκευή μίας ολοκαίνουργιας, σύγχρονης οδικής γέφυρας στον Ευρώτα, στην περιοχή της Σκάλας Λακωνίας, έγινε πριν από λίγες εβδομάδες.

Ειδικότερα, η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, κατόπιν συνεδρίασης την Τρίτη 8 Νοεμβρίου, ενέκρινε το πρώτο πρακτικό της δημοπρασίας για το προϋπολογισμού 4.465.000 ευρώ έργo κατασκευής της νέας γέφυρας του ποταμού Ευρώτα στη Σκάλα.

νέα γέφυρα ευρώτα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η καινούργια γέφυρα θα κατασκευαστεί δίπλα στην υπάρχουσα μεταλλική, στο πλαίσιο της ανοικτής διαδικασίας μέσω του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ).

 Η επικίνδυνη γέφυρα του Ευρώτα
Η επικίνδυνη γέφυρα του Ευρώτα

Η υφιστάμενη παλιά μεταλλική γέφυρα, η οποία αριθμεί 126 χρόνια ζωής έχοντας λάβει διαστάσεις τοπόσημου, έχει χαρακτηριστεί εδώ και 20 χρόνια ακατάλληλη, μιας και φέρει σημαντικές φθορές, μικρό πλάτος και μικρή κλάση φορτίων. Η συγκεκριμένη γέφυρα θα αποκατασταθεί, και θα αξιοποιηθεί ως πεζογέφυρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H ιστορία της παλαιάς γέφυρας του Ευρώτα

Η κατασκευή της γέφυρας ξεκίνησε το 1896, με τους σχεδιαστές και τους κατασκευαστές της να είναι Γερμανοί και Ιταλοί αντίστοιχα.

Για τη δημιουργία της επιστρατεύτηκαν δύο τεχνικές, με την πρώτη να είναι αυτή του σωλήνα (μιας και στην πραγματικότητα είναι ένας σωλήνας). Δεδομένου, όμως, ότι το μήκος της είναι περίπου 100 μέτρα και οι ταλαντώσεις θα ήταν σφοδρές, ακολουθήθηκε και η τεχνική στήριξης στο κέντρο με βάση, το βάθος των θεμελίων της οποίας φτάνει τα 30 μέτρα περίπου.

  Η επικίνδυνη γέφυρα του Ευρώτα
Η επικίνδυνη γέφυρα του Ευρώτα

Σήμερα και έχοντας περάσει πάνω από ένας αιώνας από τη θεμελίωσή της, είναι επιτακτική ανάγκη το νέο έργο να ξεκινήσει όσο πιο σύντομα γίνεται, ώστε να σταματήσει να χρησιμοποιείται τουλάχιστον από τα οχήματα η επικίνδυνη αυτή γέφυρα.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ