
Ένα ταξί που κατάφερε να ξεπεράσει τα 2,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα, εκπλήσσοντας ακόμα και τις επίσημες αρχές.
Υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα που κρατάνε, παραμένοντας λειτουργικά ακόμη και μετά το πέρας χιλιομέτρων και χρόνου, δικαιώνοντας τους κατόχους τους για την επιλογή τους. Υπάρχουν, όμως, και εκείνα που ξεπερνούν κάθε προσδοκία, αγγίζοντας τα όρια του μηχανολογικού θαύματος. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ανήκει μάλλον στη δεύτερη κατηγορία.
Ο λόγος περί μιας Mercedes E 220 CDI (W210), η οποία ξεκίνησε τη «ζωή» της ως ταξί στο Αμβούργο, διανύοντας αμέτρητα δρομολόγια μέχρι το 2016, φτάνοντας στο εντυπωσιακό ρεκόρ των 2,2 εκατ. χλμ. Το όχημα μεταφέρθηκε τελικά το 2018 στη Φινλανδία, όπου και αγοράστηκε από τον Ville Räisänen, επιχειρηματία που ειδικεύεται στις μεταχειρισμένες Mercedes.
BUY NOW

Αρχικά, ο επιχειρηματίας σκόπευε να το χρησιμοποιήσει ως πηγή ανταλλακτικών. Ωστόσο, η άριστη κατάσταση του οχήματος και το τεράστιο χιλιομετρικό του ρεκόρ τον έπεισαν να το διατηρήσει σε πλήρη λειτουργία. Το πρώτο εμπόδιο ήταν οι φινλανδικές αρχές, οι οποίες αρνήθηκαν να αποδεχτούν τον πραγματικό αριθμό χιλιομέτρων, υποστηρίζοντας ότι το κοντέρ είχε κάποιο πρόβλημα και ότι στην πραγματικότητα το όχημα είχε διανύσει μόλις 180.000 χλμ. Η αμφισβήτηση αυτή οφειλόταν στο γεγονός ότι ο φόρος εισαγωγής στη χώρα υπολογίζεται με βάση τα χιλιόμετρα, και οι υπάλληλοι φοβήθηκαν πιθανή απόπειρα απάτης.Το πραγματικό χιλιομετρικό ρεκόρ πιστοποιείται από έναν τεράστιο φάκελο τιμολογίων και εργασιών, κάτι που εν τέλει άφησε άφωνους του υπάλληλους της αρμόδιας αρχής. .
Όσον αφορά το αυτοκίνητο, η E-Class των 2,2 εκατ. χλμ. διατηρεί ακόμη το κλασικό ιβουάρ χρώμαπου αποτελεί χαρακτηριστικό στοιχείο και των γερμανικών ταξί, ενώ ακόμη και το ταξίμετρο έχει επισκευαστεί ώστε να παραμείνει πιστό στην αρχική του όψη. Παρά την ηλικία του, η μηχανική κατάσταση του μοντέλου εντυπωσιάζει, αποδεικνύοντας πως με τη σωστή φροντίδα τα «αστέρια» της Mercedes μπορούν να ξεπεράσουν κάθε όριο.

Η μακροζωία του μοντέλου οφείλεται τόσο στην προσεκτική και τακτική συντήρηση του μοντέλου από τον αρχικό ιδιοκτήτη, όσο και στην ποιότητα του κινητήρα. Ο τετρακύλινδρος 2.1 λίτρων turbodiesel των 143 ίππων, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο NAG5, συνέχισε να λειτουργεί απροβλημάτιστα χάρη σε προσεκτικές παρεμβάσεις και αντικαταστάσεις καίριων μερών, όπως τα μπεκ ψεκασμού και το κιβώτιο. Το κοντέρ αντικαταστάθηκε τρεις φορές, καθώς κάθε φορά σταματούσε στα 999.999 χλμ..
Το πιο ειρωνικό στοιχείο είναι ότι η συγκεκριμένη γενιά, η W210, θεωρείται από πολλούς η «λιγότερο αγαπημένη» E-Class. Παρουσιάστηκε το 1994 με πιο στρογγυλεμένο σχεδιασμό σε σχέση με την εμβληματική W124, εισάγοντας νέες τεχνολογίες αλλά και συμβιβασμούς στην ποιότητα λόγω περικοπών κόστους από τη Mercedes. Το μεγαλύτερο μειονέκτημά της αποδείχθηκε η ευπάθεια στη σκουριά, με τη μηχανική αντοχή ωστόσο να παραμένει εξαιρετική.

Το αυτοκίνητο παραγόταν σε sedan και station wagon εκδόσεις, με ισχύ από 88 έως 354 ίππους, ενώ ξεπέρασε συνολικά τις 1,6 εκατ. μονάδες παραγωγής.