To αφεντικό της Toyota επιμένει θερμικά και υβριδικά - Τι είπε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

akio-toyoda

Ο Akio Toyoda παραμένει επικριτικός απέναντι στα ηλεκτρικά σπορ μοντέλα και αναλύει γιατί θεωρεί πως στερούνται ουσίας.

Σε μια εποχή όπου σχεδόν το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας δείχνει να κινείται προς έναν "πράσινο" και ηλεκτρικό μέλλον, ο Akio Toyoda, πρόεδρος της Toyota και εγγονός του ιδρυτή της εταιρείας, παραμένει μια από τις λίγες φωνές που εκφράζουν δημόσια σκεπτικισμό. Σε δηλώσεις του, ο επικεφαλής της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο επανέλαβε πως η ηλεκτροκίνηση και τα σπορ αυτοκίνητα δεν συμβαδίζουν.

Toyoda Akio
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

"Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι και μέσα στην Toyota με πάθος για ηλεκτρικά σπορ μοντέλα. Όμως, για εμένα ως έμπειρο οδηγό, ένα σπορ αυτοκίνητο είναι αυτό που μυρίζει βενζίνη και έχει έναν θορυβώδη κινητήρα", δήλωσε χαρακτηριστικά ο Toyoda, απορρίπτοντας, τουλάχιστον προς το παρόν, την ιδέα ενός ηλεκτρικού sport car με το σήμα της Toyota.

Οι λόγοι που επικαλείται είναι πολυεπίπεδοι, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ένα ηλεκτρικό σπoρ μοντέλο δεν μπορεί να προσφέρει την ίδια συνολική εμπειρία οδήγησης με ένα θερμικό. Ο ίδιος, με πλούσιο αγωνιστικό παρελθόν υπό το ψευδώνυμο Morizo, δοκιμάζει συχνά τα σπορ μοντέλα της εταιρείας πριν βγουν στην παραγωγή κι έχει συμμετάσχει σε διάφορες διοργανώσεις όπως ο 24ωρος αγώνας του Nürburgring, τονίζει ότι η ηλεκτροκίνηση αφαιρεί την ανθρώπινη διάσταση από την οδήγηση: "Σε έναν αγώνα αντοχής, το θέμα θα πάψει να είναι η ικανότητα του οδηγού. Θα γίνει αγώνας για το ποιος φορτίζει ή αλλάζει μπαταρίες πιο γρήγορα. Αυτό δεν είναι συναρπαστικό.

Toyoda Akio
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά τις απόψεις του δεν δηλώνει αντίθετος στην ηλεκτροκίνηση ως τεχνολογία αλλά τονίζει, όμως, πως πρέπει να προσεγγίζεται με ρεαλισμό. "Η Toyota είναι μια εταιρεία που απευθύνεται σε ένα τεράστιο σύνολο καταναλωτών. Η ηλεκτροκίνηση πρέπει να είναι προσβάσιμη και αυτό είναι προϋπόθεση. Αν φτάσουμε στο σημείο να μπορούμε να προσφέρουμε ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ίσως τότε να μπορώ να φανταστώ κι ένα ηλεκτρικό σπορ μοντέλο", συμπληρώνει.

Σύμφωνα με πηγές, όλα τα υπό εξέταση project για ηλεκτρικά sportscars έχουν «παγώσει», με την Toyota να συνεχίζει την εξέλιξη μοντέλων μόνο με θερμικούς κινητήρες, τουλάχιστον σε αυτήν την κατηγορία.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ