Αυτά είναι τα προβλήματα που μπορούν να σε αφήσουν στον δρόμο

Τα συχνότερα προβλήματα στο αυτοκίνητο 2023 ADAC

Και φέτος η γερμανική ADAC ανακοίνωσε τα στοιχεία που προέκυψαν από τις εκατ. κλήσεις που δέχθηκε το τμήμα οδικής βοήθειας της και τις συχνότερες βλάβες που παρουσίασαν.

Με 21 εκατ. συνδρομητές η γερμανική ADAC είναι η μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου στην Γερμανία και σε ολόκληρη την Ευρώπη με το τμήμα παροχής οδικής βοήθειας για τα μέλη της να είναι μια από τις κύριες δραστηριότητές της.

Οι Γερμανοί δημοσίευσαν και φέτος πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία αναφορικά με τις κλήσεις που δέχθηκαν, τα οποία φανερώνουν παράλληλα και τις συχνότερες αιτίες που ένα αυτοκίνητο μένει στην άκρη του δρόμου λόγω βλάβης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα το 2022 το τμήμα οδικής βοήθειας της ADAC δέχθηκε συνολικά 3.413.488 κλήσεις για παροχή βοήθειας, ένα νούμερο που παραδόξως είναι χαμηλότερο έναντι του 2021 κατά 2,3 ποσοστιαίες μονάδες.

Το παραπάνω σημαίνει ότι τα συνεργεία της ADAC προσέφεραν τις υπηρεσίες τους κάθε 9,2 δευτερόλεπτα που σημαίνει ότι κάθε μέρα το έκαναν 9.352 φορές. Σε ετήσια βάση τα συνεργεία της ADAC, μαζί με τις περιπολίες έκαναν πέρσι τον εντυπωσιακό αριθμό των 48.000.000 χιλιομέτρων.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της γερμανικής λέσχης, για μία ακόμη χρονιά η μπαταρία των 12V ανακηρύσσεται πρωταθλήτρια ως η συχνότερη αιτία ακινητοποίησης ενός αυτοκινήτου στην άκρη του δρόμου. Μάλιστα η μπαταρία των 12V είναι και το κοινό πρόβλημα των συμβατικών και αμιγώς ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων αφού αποτέλεσε νούμερο ένα αιτία ακινητοποίησης και γι' αυτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μπαταρία συγκέντρωσε με διαφορά το μεγαλύτερο μερίδιο των κλήσεων για βοήθεια φτάνοντας στο 43,2% επί του συνόλου. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν τα προβλήματα σχετικά με τον κινητήρα και το σύστημα τροφοδοσίας του με 23,8%.

Στην τρίτη θέση με ποσοστό που έφτασε στο 10,4% ήταν τα προβλήματα που σχετίζονται με το ηλεκτρικό κύκλωμα ενός αυτοκινήτου και τα εξαρτήματά του, όπως είναι για παράδειγμα η μίζα και το δυναμό.

Τέταρτη συχνότερη αιτία ακινητοποίησης με ποσοστό 8,4% ήταν τα σκασμένα ελαστικά, με τις κλειδαριές, τα κλειδιά και προβλήματα σχετικά με το immobilizer να ακολουθούν στην πέμπτη θέση 7,2% ποσοστό επί του συνόλου.

Τέλος, για πρώτη φορά στα χρονικά η ADAC ξεκίνησε να προσφέρει οδική βοήθεια και για τα ποδήλατα και από τα μέσα και έπειτα της χρονιάς προσέφερε τις υπηρεσίες της σε 5.500 ποδηλάτες με πιο κοινή αιτία ακινητοποίησης με 77% επί του συνόλου το σκασμένο ελαστικό και δεύτερη την προβληματική αλυσίδα.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ