Αυτά είναι τα πιο αξιόπιστα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα 8ετίας -Ποια να επιλέξετε, τι πρέπει να προσέξετε

Mercedes A-Class 2013

Ο γερμανικός οργανισμός τεχνικών ελέγχων και πιστοποίησης έδωσε στο φως της δημοσιότητας τη λίστα με τα πιο αξιόπιστα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα 8ετίας, προσφέροντας μια σαφή εικόνα για το ποια μοντέλα θα πρέπει να επιλέγει κανείς αλλά και ποια θα πρέπει να αποφύγει.

Η αξιοπιστία συνιστά μια ιδιαίτερα σημαντική παράμετρος, η οποία πολλές φορές μπορεί να κρίνει την αγορά ενός αυτοκινήτου, είτε αυτό είναι καινούργιο είτε μεταχειρισμένο.

Όσο σημαντική κι αν είναι βέβαια η ικανότητα ενός τετράτροχου να εκτελεί το… θεάρεστο έργο του χωρίς παρατράγουδα, άλλο τόσο δύσκολο είναι να διαπιστωθεί εκ των προτέρων αν ένα αυτοκίνητο πρόκειται να βγάλει βλάβες κατά τη διάρκεια της ζωής του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ίσως ο μόνος τρόπος για να αποφύγουμε τις… κακοτοπιές και τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα είναι η σκληρή γλώσσα της στατιστικής, των αριθμητικών δεδομένων δηλαδή που συγκεντρώνουν ανεξάρτητοι φορείς και κατά καιρούς δημοσιεύουν, προσφέροντας μια σαφή εικόνα για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Αυτήν τη φορά ήταν η σειρά του TUV να δώσει απαντήσεις περί αξιοπιστίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που διανύουν το 8ο έτος της ζωής τους.

Η λίστα με τα 20 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα οδηγεί σε δύο βασικά συμπεράσματα. Το πρώτο έχει να κάνει με την εκθρόνιση της ιαπωνικής σχολής από την κορυφή και το δεύτερο με τη σαφή βελτίωση των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών, που χρόνο με τον χρόνο δείχνουν να πετούν από πάνω τους τη… ρετσινιά του αναξιόπιστου.

Ας δούμε όμως αναλυτικότερα ποια μοντέλα ήταν αυτά που ξεχώρισαν στον τομέα της αξιοπιστίας και ποια απογοήτευσαν κοινό και κριτικούς.

10η θέση - VW Touareg

Volkswagen Touareg
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

12,7% oχημάτων με σοβαρά προβλήματα

Μέσος όρος χιλιομέτρων: 150.000

Η πρώτη γενιά του Volkswagen Touareg, όπως και το αντίστοιχο αδελφό μοντέλο Cayenne, δεν ξεχωρίζαν για την αξιοπιστία τους. Με την έλευση όμως της δεύτερης γενιάς το 2010, τα πράγματα άλλαξαν σε μεγάλο βαθμό. Όλες οι παράμετροι που ελέγχθηκαν στα Touareg δεκαετίας βρίσκονταν στην «πράσινη» ζώνη, εκτός από την κατανάλωση καυσίμου που βρισκόταν στην «κόκκινη» ζώνη.

9η θέση – VW Golf Plus

Volkswagen Golf Plus

12,4% οχημάτων με σοβαρά προβλήματα

Μέσος όρος χιλιομέτρων: 84.000

Βασισμένο στο πέμπτης γενιάς VW Golf, η πολυμορφική εκδοχή του γερμανικού best seller αποδείχθηκε πιο αξιόπιστη, γεγονός που εν μέρει οφείλεται και στην πιο λελογισμένη χρήση του. Τα αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί τη διετία 2013-2014 δεν εμφανίζουν αδυναμίες με εξαίρεση τα αμορτισέρ και το σύστημα χρονισμού του TSI κινητήρα του 1,4 λίτρου.

8η θέση – Mitsubishi ASX

Mitsubishi ASX
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

12,3% οχημάτων με σοβαρά προβλήματα

Μέσος όρος χιλιομέτρων: 110.000

Το Mitsubishi ASX επιβεβαίωσε τη θεωρεία που θέλει τις ιαπωνικές προτάσεις να διακρίνονται για την αξιοπιστίας τους. To ASX, το οποίο προσφέρεται στην ελληνική αγορά, κατασκευάζεται στην Ιαπωνία γεγονός που έχει συμβάλλει στην αντοχή του στον χρόνο και τις κακουχίες. Μοναδικό αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου το σύστημα διεύθυνσης, ενώ σε ορισμένα μοντέλα ευπαθής αποδείχθηκε και η τσιμούχα της εργοστασιακής ηλιοροφής.

7η θεση - MINI Countryman

MINI Countryman

12,3% οχημάτων με σοβαρά προβλήματα

Μέσος όρος χιλιομέτρων: 94.000

Η πρώτη γενιά του μεγάλου MINI δεν κατασκευαζόταν από την BMW, αλλά στο εργοστάσιο της Magna Steyr. Παρά το γεγονός ότι η γκάμα κινητήρων του περιελάμβανε τον επιρρεπή στα προβλήματα 1.6 THP με την αυξημένη κατανάλωση λιπαντικού (συνεργασία με την Peugeot), δεν δείχνει να επηρεάζεται στον τομέα της αξιοπιστίας. Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στο εσωτερικό, ενώ στην περίπτωση των εκδόσεων diesel έλεγχο ενδεχομένως να απαιτεί και ο συμπλέκτης του χειροκίνητου κιβωτίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

6η θέση – Mercedes-Benz A-Class

Mercedes A-Class

11,7% οχημάτων με σοβαρά προβλήματα

Μέσος όρος χιλιομέτρων: 101.000

Η αλλαγή ρότας που πραγματοποίησε η Mercedes-Benz με τη δεύτερη κατά σειρά γενιά της A-Class επέτρεψε στο μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks να αφήσει στο παρελθόν τα όποια προβλήματα. Τα σημεία που πρέπει να ελέγξετε πριν προβείτε στην αγορά είναι οι υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων, οι προβολείς bi-xenon, ενώ η γερμανική φίρμα είχε εκπονήσει και δύο προγράμματα ανακλήσεων σχετικά με το σύστημα χρονισμού των κινητήρων.

5η θέση – Porsche Cayenne

Porsche Cayenne
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

11,1% οχημάτων με σοβαρά προβλήματα

Μέσος όρος χιλιομέτρων: 143.000

H κατανάλωση λιπαντικού από τον κινητήρα είναι το μοναδικό πρόβλημα που πρόκειται να σας απασχολήσει σε μια Porsche Cayenne οκταετίας, καθώς το γερμανικό φαίνεται να μην ταλαιπωρείται από άλλα προβλήματα αξιοπιστίας. Η φροντισμένη κατασκευή και το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες της έχουν τη δυνατότητα να ακολουθήσουν την προβλεπόμενη συντήρηση, επιτρέπει στην Porsche Cayenne να διατηρήσει τη λάμψη της ακόμα και οκτώ χρόνια μετά την πρώτη κυκλοφορία της.

4η θέση – Mercedes-Benz B-Class

Mercedes B-Class

11,0% οχημάτων με σοβαρά προβλήματα

Μέσος όρος χιλιομέτρων: 91.000

H B-Class αποτελεί το δεύτερο μοντέλο της Mercedes-Benz που βρίσκεται μέσα στην πρώτη δεκάδα των πιο αξιόπιστων μεταχειρισμένων οχημάτων. Λογικό μιας και βασίζεται στο ίδιο δάπεδο με την A-Class και μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη. Στις ανακλήσεις που έχει συμμετάσχει μέχρι σήμερα το γερμανικό μοντέλο, στο μικροσκόπιο της Mercedes μπήκαν οι αερόσακοι και το σύστημα χρονισμού των κινητήρων diesel.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

3η θέση – Mercedes-Benz SLK

Mercedes SLK

10,3% οχημάτων με σοβαρά προβλήματα

Μέσος όρος χιλιομέτρων: 72.000

Ο χαμηλός αριθμός των διανυθέντων χιλιομέτρων αποτελεί ένα από τα προτερήματα τoυ γνωστού roadster της Mercedes-Benz, η αχίλλειος πτέρνα του οποίο βρίσκεται στην ανάρτηση. Αξίζει ωστόσο να αναφέρουμε ότι το 2017, η Mercedes-Benz SLK συμμετείχε σε πρόγραμμα ανάκλησης, κατά τη διάρκεια του οποίο αντικαταστάθηκε το λογισμικό της μονάδας του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου πρόσφυσης.

2η θέση – Audi TT

Audi TT
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

9,4% οχημάτων με σοβαρά προβλήματα

Μέσος όρος χιλιομέτρων: 90.000

Η παρουσία της Audi στην πρώτη δεκάδα των πιο αξιόπιστων μεταχειρισμένων 8ετίας περιορίζεται στην τιμητική δεύτερη θέση του TT. Το γερμανικό coupe αποδείχθηκε εξαιρετικά ανθεκτικό στον χρόνο. Προσοχή χρειάζεται ο κινητήρας, σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση λαδιού ενώ αν πρόκειται για τις εκδόσεις roadster θα πρέπει κανείς να ελέγξει και τον μηχανισμό αναδίπλωσης της υφασμάτινης οροφής.

1η θέση – Porsche 911

Porsche 911

4,6 οχημάτων με σοβαρά προβλήματα

Μέσος όρος χιλιομέτρων: 61.000

Μια αυθεντικά σπορ κατασκευή φιγουράρει στην πρώτη θέση της λίστας των κορυφαίων σε αξιοπιστία μοντέλων, εξαργυρώνοντας την προσοχή στη λεπτομέρεια που έχει δοθεί στην κατασκευή του και ενδεχομένως στην ευλαβική χρήση του ιδιοκτήτη του. Ο λόγος για την Porsche 911 και μάλιστα σε δύο διαφορετικές γενιές, την 997 και την 991, με τη δεύτερη να… χωλαίνει στους αισθητήρες Λάμδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ