Τα μεγάλα έργα που αλλάζουν τις μετακινήσεις στη Δυτική Ελλάδα

πάτρα πύργος

Ο Γιώργος Καραγιάννης εστίασε στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος που θα μειώσει κατά 40 λεπτά το ταξίδι ανάμεσα στις δύο περιοχές.

Στα μεγάλα έργα που υλοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τα οποία αναμένεται να βελτιώσουν σημαντικά τις μετακινήσεις των πολιτών αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης.

Μιλώντας στην εφημερίδα «Πελοπόννησος», εστίασε στα εργοτάξια που έχουν στηθεί και στη σημασία των έργων η οποία είναι συνυφασμένη με την προσπάθεια ανάκαμψης της χώρας. Αναλυτικά, τα έργα στη Δυτική Ελλάδα στα οποία αναφέρθηκε ο Γιώργος Καραγιάννης.

Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος

Υψηλά στην ατζέντα του υπουργείου βρίσκεται ο αυτοκινητόδρομος «Πάτρα-Πύργος» που θα παραδοθεί στο μεγαλύτερο μέρος του σε 36 μήνες και θα ολοκληρωθεί τέσσερις μήνες μετά. Ξεκαθάρισε ότι τα χρονοδιαγράμματα θα τηρηθούν, ενώ υπενθύμισε την παρουσία του ίδιου του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην επίσημη έναρξη εργασιών, τονίζοντας ότι «απέδειξε με τον πλέον ουσιαστικό και εμφατικό τρόπο το προσωπικό του ενδιαφέρον για την εξέλιξη του έργου».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο νέος αυτοκινητόδρομος αναμένεται να βελτιώσει την ασφάλεια στο δρόμο, να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίες, να οδηγήσει σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής, αλλά και μια καλύτερη καθημερινότητα για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της περιοχής.

Ο αυτοκινητόδρομος θα έχει μήκος 74,8 χλμ. Και θα μειώσει κατά 40 λεπτά το ταξίδι Πάτρα – Πύργος, έχοντας δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση με ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα, 8 κόμβους για τη σύνδεση του αυτοκινητοδρόμου με πολλά χωριά και πόλεις, 2 μετωπικούς και 2 πλευρικούς σταθμούς διοδίων, 15 γέφυρες, 64 διαβάσεις, 2 σημεία εξυπηρέτησης πελατών, 1 εφεδρικό Κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και 2 ΣΕΑ.

Το συνολικό κόστος κατασκευής θα ανέλθει σε 331 εκ. ευρώ και χρηματοδοτείται από έναν συνδυασμό ιδιωτικών κεφαλαίων των μετόχων, τραπεζικών δανείων, ευρωπαϊκών κονδυλίων και συμβολή ελληνικού δημοσίου. - Διαβάστε περισσότερα εδώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα λοιπά έργα που υλοποιούνται στη Δυτική Ελλάδα

Ο υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκεστη σύνδεση Άκτιου-Αμβρακίας με συμβατικό προϋπολογισμό 100 εκατομμυρίων ευρώ που θα παρακάμπτει την Αμφιλοχία και τη σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια οδό και στη σύνδεση της Λευκάδας με τον οδικό άξονα Άκτιο – Δυτικός Άξονας.

Επιπροσθέτως, στην περαιτέρω αναβάθμιση της περιοχής θα συνδράμουν και τα σιδηροδρομικά έργα και δη η σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας με τον Πύργο, η οποία αναβαθμίζεται σε συνολικό μήκος σχεδόν 79 χιλιομέτρων και θα επαναλειτουργήσει.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε περίπου 75 εκατομμύρια ευρώ και η χρηματοδότησή του θα γίνει από το ΕΣΠΑ 2021-2027. Η σύνδεση θα προχωρήσει αφού ολοκληρωθεί ο πλήρης σχεδιασμός της γραμμής και μάλιστα θα είναι η πρώτη παρέμβαση του υπουργείου, η οποία θα γίνει εντός του έτους και ίσως και εντός του καλοκαιριού.

Τα μεγάλα έργα που αλλάζουν τις μετακινήσεις στη Δυτική Ελλάδα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Γιώργος Καραγιάννης υπενθύμισε ότι, επιλύθηκαν τα προβλήματα στο τμήμα «Κιάτο-Ροδοδάφνη», προκηρύχθηκε ακόμα μία εργολαβία για την ηλεκτροκίνηση και το «το τμήμα «Ροδοδάφνη-Ρίο» έχει ήδη ανάδοχο, με την υπογραφή της σύμβασης να αναμένεται έως το καλοκαίρι.

Προχωρά και το «Ρίο-Νέος Λιμένας Πατρών» ροϋπολογισμού άνω των 470 εκατομμυρίων ευρώ. «Φέρνουμε το τρένο στην πόλη της Πάτρας και συνδέουμε το λιμάνι προκειμένου να το αναβαθμίσουμε εμπορικά, να ανοίξουμε τις προοπτικές των συνδυασμένων μεταφορών γεγονός που απελευθερώνει μεγάλες αναπτυξιακές υπεραξίες» τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ