
Πίσω από την αγριεμένη του εικόνα και την ακατέργαστη δύναμη, το Nissan GT-R -ένα από τα πιο εμβληματικά sportscars της εποχής μας- κρύβει μυστικά, με ασύλληπτη προσοχή στη λεπτομέρεια, που τον κάνουν μοναδικό.
Το πιο ξεχωριστό «διαμάντι» του GT-R είναι ο κινητήρας του. Ο 3.8 V6 biturbo δεν βγαίνει από μια απρόσωπη γραμμή παραγωγής, αλλά συναρμολογείται εξ ολοκλήρου στο χέρι από μια μικρή ομάδα κορυφαίων τεχνιτών της Nissan, γνωστών ως Takumi.

Σήμερα μόνο πέντε άνθρωποι στον κόσμο φέρουν αυτόν τον τίτλο. Καθένας υπογράφει το έργο του με μια μικρή μεταλλική πλακέτα που φέρει το όνομά του πάνω στον κινητήρα, σαν προσωπική σφραγίδα ποιότητας και τελειότητας.
BUY NOW
Η αεροδυναμική του GT-R είναι μια ακόμη ιστορία που δείχνει τη διαφορετική φιλοσοφία της Nissan. Για να βελτιστοποιήσουν την αλληλεπίδραση του αμαξώματος με τον αέρα, οι μηχανικοί δεν απευθύνθηκαν αποκλειστικά σε αεροδυναμικά κέντρα ή πανεπιστήμια, αλλά συνεργάστηκαν με σχεδιαστές μηχανημάτων γυμναστικής.

Συγκεκριμένα, χρησιμοποίησαν την εμπειρία τους στη διαχείριση δυνάμεων και αντοχών για να «σμιλέψουν» το αμάξωμα, χαρίζοντας στο GT-R συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,26 Cd - που όμως παράλληλα καταφέρνει να παράγει αρκετή άντωση για να χαρίσει απίστευτη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Το «κερασάκι στην τούρτα» είναι η συνεργασία με τη Sony. Ο διάσημος πολυλειτουργικός πίνακας οργάνων του GT-R, με τις ενδείξεις για θερμοκρασίες, πιέσεις, G-forces και χρόνους γύρων, εξελίχθηκε σε συνεργασία με την ομάδα πίσω από την κονσόλα PlayStation που καθόρισε μια γενιά gamers. Το αποτέλεσμα; Γραφικά και μενού που θυμίζουν racing video game, αλλά με πραγματικά δεδομένα από τον δρόμο και την πίστα.

Πέραν των λεπτομερειών αυτών, που κάνουν το GT-R κάτι παραπάνω από ένα supercar με 570 ίππους και εκρηκτική επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα, είναι και η διαρκής τελειοποίηση της συγκλονιστικής οδηγικής αίσθησης και απόδοσης που κάνουν τον «godzilla» τόσο ξεχωριστό, σε έναν κόσμο γεμάτο hypercars.